vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Patries...en...?????? Ik ben zo benieuwd hoe het was!!!!

Ella, wat leuk dat je weer eens wat geschreven hebt, gefeliciteerd met je zoontje. Leuke naam Bram!

Jana, hoe gaat het bij jou? Hoe is het met je temp?

Groetjes, Irene

Hoi meiden,

Helaas, ik heb geen goed nieuws.
We hebben vanmiddag een echo gehad en ik zou 8 weken en vijf dagen ver zijn. En de echo gaf het aan dat het 6 weken en 3 dagen is.
Geen hartactiviteit.
Wij zijn super verdrietig!!!Kan niets anders zeggen, het doet super veel pijn.
Je gaat er vanuit dat het allemaal goed zit en dan is het niet zo. Wat is het leven soms hard meiden.
Wat we ons wel afgevraagd hebben of er bij zes weken wel hartactiviteit te zien is? Maar goed je kan zoveel denken, het is gewoon oneerlijk.
Het doet zo'n pijn omdat we al 1,5 jaar bezig waren, je leeft er echt naar toe.

Meiden ik ga het rustig aan doen, dus het kan best zijn dat ik eventjes niet meer op het forum ben.

Liefs van Patries.

hoi patries,

meis wat vreselijk vervelend voor jullie..
dit slechte nieuws had ik niet verwacht..jullie denk ik ook niet.
heel veel sterkte om dit te verwerken..

liefs zonnetje

oooh patries wat erg!!!
dit had ik ook niet verwacht.

ik snap dat je helemaal van de kaart bent. sterkte voor jou en je partner.
liefs

Jeetje Patries !!!! Wat ontzettend verdrietig en balen zeg! Na al die tijd was het geluk jullie zoooooo gegund!

Maar misschien een stomme vraag, hoe nu verder? Gaan jullie binnenkort nog een echo krijgen? Ik heb gehoord dat je met 6 weken nog niet altijd hartactiviteit kan zien, dat dat pas vanaf 7 weken te zien is. Kan het dan zijn dat het toch nog goed is? En als het niet goed is, moet je dan wachten op een miskraam of krijg je een curretage?
Je zal vast zelf ook nog geen antwoord weten op al die vragen, op zo'n moment dat je het hoort staat de wereld even stil, daarna komen de vragen pas meestal. Als je met je vragen niet in het ziekenhuis terecht kan dan kan je ook altijd contact opnemen met een verloskundige bij je in de buurt. Zij zijn veel laagdrempeliger en kunnen je vragen meestal prima beantwoorden. Echt doen hoor, je moet jezelf niet gek maken met alle vragen!

Nou lieverd, heel veel sterkte! En we snappen het natuurlijk als we je voorlopig even niet meer zien hier.

Veel liefs, Irene

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties! Dat doet me best goed.
Ja, wij snappen het ook allemaal niet, het had zo mooi kunnen zijn.

Ik moet volgende week vrijdag terug komen bij dezelfde gynaecoloog en dan krijg ik een inwendige echo.
Ik moet de miskraam aankomende week afwachten en dan bespreken we meteen vrijdag wat te doen of eventueel curretage een optie is.
Ik lees ook verschillende verhalen op het internet over hartactiviteit met 6 weken. Maar we gaan er maar vanuit dat het mis gaat.
Want ja, als we volgens onze eigen berekening 8 weken en 5 dagen waren dan is het toch gek dat de echo 6weken en 3 dagen aangeeft.
We wachten volgende week vrijdag af, tot die tijd heb ik besloten dat ik sowieso thuis blijf.
Daarna zien we wel weer verder.

Ik hoop jullie snel weer te spreken.

Liefs van Patries.

Hoi Patries,
Heel verstandig dat je tot volgende week vrijdag thuis blijft. Dit gaat je niet in de koude kleren zitten!
Ik kan me goed voorstellen dat je geen hoop hebt voor de volgende echo. Dat is waarschijnlijk maar beter ook, gewoon uit zelfbeschermig. Hopelijk krijg dan wel duidelijkheid en zekerheid, want zolang het vruchtje nog in je lichaam zit blijft het toch vreemd!
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik kan positief blijven: na een miskraam ben je extra vruchtbaar, je kan in ieder geval zwanger worden, etc. Maar daar heb je niets aan, nu is het gewoon KUT!
Sterkte, ook voor je man!
Veel liefs, Irene

Terug
Bovenaan