Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou???

Hoi Patries,

Kan ik me helemaal voorstellen: dat die echo heel spannend voor jullie is bedoel ik. Wanneer is je echo precies??? Kan ik aan je denken en duimen! Ik denk ook dat het dit keer helemaal goed gaat!

Zit vandaag op cyclusdag 15. Doe altijd tussen 14 en 18 een ovutest en vind eisprong vaak rond dag 17. Heb gisteren dus een ovutest gedaan: streepje nog licht. Dus vandaag weer testen (denk dat het dan nog licht is, maar morgen zal hij al wel veel donkerder zijn). We gaan gewoon weer aan de klus en tot aan ongesteldheid om de dag klussen. En dan die wachtweken...bah. Gelukkig is het op mijn werk altijd druk en is er altijd wel afleiding. Ik hoop wel dat het gauw raak is, ik word toch wel een beetje moe van al dit wachten en dan die onzekerheid of het ooit gaat lukken.....
Fijn weekend!

Groetjes,
Jana

Oh meiden,

Ik was gister al op zoek gegaan, maar kon ons niet meer vinden.
Wat een gezoek zeg!
Maar we zijn er, haha.

Het gaat goed met me, ben wel weer redelijk moe en 's ochtends best misselijk. Gelukkig nog niet gespuugd.
Moet nu vijf dagen achter elkaar werken en dat merk ik wel.
Het klinkt misschien gek, maar mijn buik krijgt al een kleine bolling. Waarschijnlijk de darmen die uitzetten.
Ik ga 24 september om: 8.30uur voor de eerste echo, het schiet al op.

Nu ga ik naar de buurtbarbeque, heb er zin in.
Het is gelukkig lekker weer buiten!!

Fijn weekend!!
Groetjes van Patries.

Jeetje Patries!!!! Wat een super bericht! Ik dacht even snel bijlezen nu ik van vakantie terug ben...krijg ik zoiets leuks te lezen.
Heel erg gefeliciteerd voor jou en je mannetje! We duimen met zijn alle dat het goed gaat. En spannend is het altijd die eerste 12 weken, maar blijf vooral positief denken!
Ik schrijf binnenkort een keertje verder, ook over onze vakantie. Maar ik ga nu maar eens de 3e was van vandaag uit de droger halen...

Groetjes, Irene

Dames, ik begin gewoon een nieuw onderwerp (zelfde titel natuurlijk), zodat we niet eerst 10 minuten moeten zoeken voordat we elkaar gevonden hebben. Hopelijk zien we elkaar daar weer.
Ik heb Jonge Gezinnen ook nog een keer gemaild, eind van de zomer zou een nieuwe versie van het forum gaan draaien maar nog steeds niets gezien!
Groetjes, Irene

Hoi allemaal!

Heb gisteren en eergisteren een zeer duidelijke ovulatietest gehad.. Zit vandaag op dag 19 vd cyclus. Heb elke maand tot nu toe een positieve ovutest gehad op dag 16, 17, en 18. Dat is dus wel iets positiefs. Moet maar veel aan de klus gaan...

Hoe is het met jullie allemaal?

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan