Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou???

Oh Jana, wat spannend!
Hou het forum in de gaten.

Je weet het nooit. Een vriendin van me heeft ook wat bloed verloren in het begin van haar zwangerschap, maar is nu wel 8 weken zwanger.

Zal voor je duimen!!!!

liefs
Laura

Hey Laura,

Bedankt voor je berichtje! Mijn man vind het allemaal ook erg spannend... Het bloed dat ik verloren ben was zo weinig en een paar dagen te vroeg, terwijl ik met Clomid nog nooit een tussentijdse bloeding heb gehad. Durf bijna niet naar de wc te gaan omdat ik bang ben om ongesteld te worden.

Hoe is het met jou?

Liefs,
Jana

Hoi allemaal,
Sorry dat ik al weer een tijdje niet heb gereageerd. Ik merk dat ik nu minder snel even kijk hoe het met jullie gaat doordat het zo gedoe is om het topic te vinden. En Coen begint ook een aardig handenbindertje te worden. Hij tijgert nu het hele huis door en wil veeeeel aandacht, vooral van zijn mama. Als ik er ben is eigenlijk niemand anders goed genoeg voor hem. Een hele eer, maar niet echt prettig! Zaterdag vertrekken we 2 weekjes op vakantie naar Frankrijk met zijn drietjes. Ik ben benieuwd!
Jana: wat spannend. Voor het eerst sinds tijden dat het anders gaat dan je gewend bent. Kan me voorstellen dat je dan gespannen bent. Laat je het ons weten?
Patries: Fijn dat jullie een lekkere vakantie hebben gehad. En met zo'n goede 'sexscore' zou het toch raak moeten kunnen zijn?! Ik denk dat wij blij zijn als we een score van 1 keer halen op vakantie, ha, ha! Een kind is wat dat betreft niet zo goed voor je relatie...
Verder met iedereen alles goed???
Groetjes, Irene

Hallo meiden,

Hier was ik weer even.
Met mij gaat het wel goed. Gister begonnen met werken, nou ja als je het werken kunt noemen.
Ben met een club jongeren naar een meer gegaan om daar te zwemmen en zonnen, zo relaxte eerste werkdag. Balen dat het vandaag op mijn vrije dag vies weer is.
Ik heb trouwens vanochtend bloed geprikt en vrijdag krijg ik de uitslag of ik een eisprong heb gehad.
Ben wel benieuwd, denk zelf van wel.
Ik vind het ook wel weer spannend allemaal!!

Jana: Wat spannend meid, kan ook je innestellingsbloeding zijn. Hoop zo dat het raak is.
Leef met je mee!!!en duim natuurlijk voor je!!

Irene: Alvast een hele fijne vakantie in Frankrijk, voor het eerst met zijn drietjes weg. Dat gaat vast goed komen. Het zal wel anders zijn natuurlijk.
Maar geniet ervan!!

Liefs van Patries.

Hoi allemaal,

Vanochtend test gedaan. Niet zwanger. En dus ook vanochtend een echo gehad...ze konden niet veel zeggen, alleen dat het slijmvlies nog zo dik was dat de ongesteldheid nog moest komen. Moet twee weken wachten en als het er dan niet uit is moet ik weer bellen. Baal er erg van, want nu kan ik dus niet met Clomid beginnen. Temperatuur was vanochtend 36,8, nog niet zo laag als ik normaal heb voordat ik ongesteld word. Sorry voor mijn geklaag maar heb ik soms even nodig. Dan kunnen we er daarna weer tegen aan.

Patje: Spannend weer hoor! Denk ook dat je gewoon je eisprong gehad hebt. Fijn zo'n eerste werkdag. Ik begin vrijdag weer met een vergadering.

Irene: Heel veel plezier op vakantie. Geniet ervan met z'n drietjes. Je hebt vast nog mooi weer in Frankrijk!!

Jana, wat balen!!! Wel fijn dat je zo snel terecht kon voor een echo, dan heb je tenminste duidelijkheid.
Werkt de Clomid nog wel goed bij je? Vorige maand twijfelde je toch ook of je een eisprong had gehad? En kan het niet/laat ongesteld worden daar ook niet op wijzen? Nou ja, ik laat het maar over aan de experts, maar balen is het wel voor jullie!

En het geklaag valt trouwens heel erg mee, en bij ons mag je het gewoon onbeperkt doen, daar zijn we voor!

Veel liefs, Irene

Hallo Jana,

Balen zeg!
Ik had het zo voor jullie gehoopt.
Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt of de menstruatie komt of dat je die moet opwekken.
Wat kost dit steeds energie he.

Met mij gaat het wel goed. Alleen klein beetje verkouden/keelpijn. Eigenlijk al sinds de vakantie.
Morgenvroeg de uitslag of ik een eisprong heb gehad.
Ik zit nu vandaag op cyclusdag 25, dus best spannend weer.
Ik ga er niet vanuit, want ik heb niet met ovulatietesten gecontroleerd deze maand. We zien wel.

Alles goed met de anderen?

Liefs van Patries.
Ik ga er nu van tussen, moet zodadelijk een slaapdienst draaien.

Hallo meiden,

Vanochtend zou ik tussen 8.30 en 10.00uur gebeld worden door het ziekenhuis. Ze belde maar niet dus rond 11.15uur ziekenhuis zelf gebeld. Maar de dienstdoende gynaecoloog was nog bezig met spreekuur en zou na 11.45 uur beginnen met bellen.
Om: 13.30uur werd ik uiteindelijk gebeld.
Ik had een progesteronwaarde van: 68. De gynaecoloog zei eerst ik weet niet zeker of jij een eisprong hebt gehad, omdat ik bloed getest heb op cyclusdag 23, iets later dan ik moest.
Maar dag 21 viel op zondag en dag 22 moest ik werken vandaar.
Uiteindelijk zei ze, je moet even afwachten of jij je menstruatie krijgt en anders op cyclusdag 35 een test doen. Mocht er niet uitkomen beginnen met provera om de menstruatie op te wekken en dan clomid. We gaan van het positieve uit. Zit nu op cyclusdag 26, dus spannend!!

Zo, dames wilde jullie even op de hoogte houden.
En ook vragen of jullie ervaring hebben met progesteronwaarde. Snap er niet veel van. Vorige keer had ik 30 en toen had ik een eisprong gehad.

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan