Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou???

Hoi,

Irene: Vind jouw reactie echt super lief. Ben inmiddels ongesteld geworden. Cyclusdag 2. Omdat ik volgens de gyn aardig regelmatig ben, vinden ze dat Clomid goed werkt. Heb steeds een cyclus van 30-35 dagen gehad. En nu gelukkig ongesteld geworden. Had niet zoveel zin in wachten op menstruatie en maar niet met een nieuwe ronde te kunnen beginnen. Ik weet nog van het begin (zonder Clomid) hoe het toen ging. 70 dagen cyclussen enzo. Helemaal niet te doen dat wachten. Morgen kan ik dus weer met Clomid beginnen en dan op naar ronde 10 met Clomid.

Patje: Heb ook in het begin met Clomid een paar keer moeten bellen over het Progesteron gehalte, maar weet niet meer zo goed waar de grens moet liggen van een goede eisprong... Volgens mij kan ik niet meer teruglezen in ons oude forum. Daar moest het wel op staan. Misschien even googelen?
Hopelijk ben je straks zwanger (het liefst natuurlijk) of anders ben je op tijd ongesteld en doet Clomid weer zijn werk en ben je gauw weer zwanger. Het positieve is: je kan zwanger worden!

Groetjes,
Jana

Hallo meiden,

Jeetje, moest weer even zoeken wel liefst op pagina 22. Ver weg hoor!

Ik zit hier nog steeds af te wachten op mijn menstruatie of natuurlijk een positieve test.
Ik mag nu pas aankomende zondag testen, zei de gynaecoloog want dan zit ik op dag 35. Vandaag op cyclusdag 29.
Hoop zo dat ik wel een eisprong heb gehad. Ik heb voor de zekerheid al medicijnen opgehaald vanmiddag.

Hoe is het met jullie verder?
Ik hoop goed!
Ik ben aankomende week druk op het werk. We gaan verhuizen. Er zijn geen jongeren aanwezig, maar we moeten inpakken/opruimen etc.

Groetjes van Patries.

Hoi allemaal!
Pagina 23...we zakken erg af!

Patje: Spannend...Ik geloof dat je morgen kan testen...Ik hoop dat je een eisprong hebt gehad! Wel zo handig om alvast Clomid in huis te hebben.

Zit nu zelf op dag 9...nog even en dan komen we weer in de klusperiode! Heb net vandaag van een vriendin gehoord dat ze zwanger is. Wel even slikken hoor...Zegt ze ook nog: Ik heb altijd al gedacht dat ik zo zwanger was! Ik heb haar maar niets verteld. Kan ik denk ik niet aan. Overigens gun ik het haar en iedereen van harte. Toch wordt je er dan wel mee geconfronteerd. Nou ja, ga maar goed aan de klus deze maand en we zullen wel zien!

Groetjes,
Jana

Hallo meiden,

Ik heb zeker een goede eisprong gehad, want jullie geloven het niet: IK BEN ZWANGER!!!
Gister een test gedaan, twee zelfs. 1 van de kruidvat en 1 clear bleu en allebei positief.
Ik heb nog niet echt klachten. Beetje moe en licht gevoelige borsten. Oh, ik kan het nog steeds niet geloven het is zo onwerkelijk.
Ik weet niet eens hoever ik ben, maar denk bijna vijf weken. Het is een vakantie cadeautje uit Spanje, haha.

Jana: Meid, ik hoop heel erg dat het deze maand raak is. Ik vind het best lastig om hier nu zo positief bericht te plaatsen. Maar geloof me, het komt goed!!!

Liefs van Patries.
Ik hou jullie op de hoogte.

Patje!!!!!!!!

Wat geweldig!!! Van harte gefeliciteerd hoor!! Je hebt het ook echt verdient! Geniet er maar lekker van. Na alles wat er gebeurt is, is dit echt een wonder. Heel erg fijn voor jullie.

Groetjes,
Jana

Patries, wat goed!!!!
Gefeliciteerd!
Zo'n vakantie kan toch helpen. Ben ook zwanger geworden toen ik vrij was.

Ben echt blij voor jullie, dat het zo relatief snel weer raak is.
Sterkte met de kwaaltjes en op naar een mooie echo!

liefs
Laura

Hoi Patries!

Wat een super bericht! Echt een super cadeau natuurlijk vanuit Spanje. Ik hoop dt je niet teveel klachten hebt en dat je lekker kan gaan genieten!

Jana, ik blijf nog steeds voor je duimen. Ik hoop echt met je mee dat het ook voor jou snel raak mag zijn!

Groetjes Mariska

Hoi meiden,

Hartstikke bedankt voor jullie lieve reacties!!
Ik moet zeggen dat het erg mee valt met klachten, voel nog niet veel ervan.
Wel wat moe en soms een beetje duizelig etc.
Maar niets te klagen tot nu toe.
Ik krijg dan over twee weken de echo, daar zie ik wel een beetje tegenop, lijkt me extra spannend nu.
Maar ik ga onthouden dat alles dit keer gewoon goed komt!!

Jana: Hoeveelste cyclusdag zit je nu?
Je eisprong zit eraan te komen toch. Kom op he meid, ik hoop dat jij binnenkort ook positief nieuws te melden hebt!!!

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan