Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou???

Irene: Bedankt voor jer berichtje! Nou, vandaag dus HSG gehad... Alleen het plaatsen van het klemmetje op de baarmoedermond vond ik niet prettig en het hele onderzoek is me heel erg meegevallen,,,Morgen nog voor een restfoto en dan maandag gyn bellen voor uitslag..ben benieuwd. Ze zeiden wel dat mijn baarmoeder behoorlijk aan de linkerkant lag. Ik hoop niet dat het hierdoor niet zou kunnen lukken. Jullie horen het wel weer hoor!

Hallo meiden,

Sorry, Irene leek net of die tekst bij jou hoorde. Was er denk ik half bij met mijn gedachten.
Met mij gaat het wel.
Van de week dacht ik nog dat de miskraam vanzelf zou komen. Op woensdagnacht wat helderrood bloed verlies gehad.
Niet doorgezet en al helemaal geen stolsels gehad. Nu af en toe wat lichte buikpijn en klein beetje bruinverlies.
Ik ben ook weer sinds afgelopen dinsdag aan het werk, om wat afleiding te hebben.
Nu komt het dichterbij, krijg 9juli de curretage.
We doen het rustig aan en probeer positief te blijven. De narcose lijkt me wel spannend, nog nooit gehad.
Ik ga dat weekend van vrijdag tot en met zondag naar mijn ouders, want mijn vriend die gaat een weekendje naar de Ardennen met het werk. Gezegd dat hij moet gaan omdat hij ook ontspanning nodig heeft. Mijn vriend heeft donderdag en vrijdag vrij genomen voor mij, erg lief!
Meiden, ik hoop dat met jullie ook alles goed gaat.
Moet zeggen dat ik nog niet helemaal gewend ben aan dit forum.

Laat jullie van de week nog wat van me horen!
Liefs van Patries en goed weekend!!

twijfel, hoelang ben je al met de pil gestopt?? Kan zijn dat het dan effies duurt nl. Ben nu zelf ook in afwachting van eerste ongi na pilstop. Last van alle kwaaltjes maar nog niets. Afgelopen zaterdag was mijn nod. Ben benieuwd, vanmorgen getest maar was ngatief, we zullen wel zien dus.... effies afwachten, ook voor mij. groetjes

Hoi Jana,
En, wat was de uitslag??? Ik ben echt heel erg benieuwd. Hopelijk heeft je 'scheve' baarmoeder geen negatief effect en betekent het alleen dat als je zwanger hebt een beetje scheve buik hebt? Ik zie het al voor me, zo'n dikke buik aan de linkerkant...

En Patries, geeft je werk inderdaad een beetje afleiding? Nog een paar daagjes meid...
Groetjes, Irene

Hoi meiden,

Hier was ik weer even, ben net thuis had gewerkt.
Het werken geeft zeker afleiding.
Morgen lekker een dagje vrij, want werken is ook wel best vermoeiend.
Inderdaad nog een paar dagen en dan de curretage, het kan voor mij niet snel genoeg gaan.
Ik heb nu sinds gister veel last van mijn buik en bruinverlies. Echt troebele urine daardoor.
Elke keer denk ik zou het dan toch nog komen voor donderdag. Ik heb geen idee!!
Maar ik moet wel zeggen dat het wachten echt lang duurt!! Wat moet een mens soms veel geduld hebben.

Jana: Hoe was de uitslag?
Ik leef met je mee en hoop dat alles meevalt.
Ik hoop echt dat je snel zwanger bent!!en wie weet kunnen we straks samen melden dat we zwanger zijn, zou wel leuk zijn!!

Irene: Hoe is het met jou?
Lief dat je zo meeleeft!!

Liefs van Patries.

Hoi Meiden,

Ten eerste Patries, ik heb de afgelopen tijd meegelezen met je. Wat vreselijk allemaal. Ik wist niet goed wat ik moest schrijven, omdat ik in een heel andere situatie zit. Maar ik heb echt met je meegeleefd. Heel veel sterkte!

Ik vind het ook wel moeilijk om nu te melden dat afgelopen donderdag (2juli) onze zoon geboren is. Maar ik wilde het jullie toch even laten weten. Hij heet Nathan en hij is helemaal gezond. We zijn echt heel trots.

Groetjes Mariska

Dag meiden!

Mariska: Wat ontzettend leuk! Van harte gefeliciteerd!!(ook je mannetje). Fijn dat jullie kerel gezond is. Mooie naam trouwens!

Irene & Patje: Heb gisteren en vandaag de fertiliteit gebeld over de uitslag...Alles goed en het feit dat de baarmoeder wat aan de linkerkant ligt was geen probleem. Hij zou los liggen...(heb ik weer vragen: moet het vast liggen dan of hoort het zo en zweeft de baarmoeder van links naar rechts in je buikholte) Ik blijf Clomid wel gebruiken en ga ook weer ovulatietesten bestellen en gebruiken. Ben ook weer begonnen met temperaturen (doe ik net voor de eisprong en tot ik ongesteld word)
Bedankt dat jullie zo meeleven.
Patje: Zal aan je denken donderdag. Hopelijk valt het allemaal mee. Het is vast fijn als dat achter de rug is straks en dat jullie weer kunnen gaan proberen. Fijn dat je mannetje vrij heeft genomen. Kan hij lekker voor je zorgen!

Groetjes,
Jana

Mariska!!!! Gefeliciteerd!!! Wat een fantastisch nieuws, dat moet je zeker melden. Positieve bercihten zijn hier altijd welkom. Hoe haat het met jou en Nathan?

Jana, pfff, opluchting! Gelukkig geen negatieve uitslag. Tja, mannen zijn toch ook links of rechtsdragend, dan ben jij in dit geval ook gewoon een beetje linksdragend ;-) Hoe lang moeten jullie nu weer met Clomid gaan proberen?

Patries, mocht ik morgen geen tijd meer hebben om een berichtje te schrijven: alvast heel veel sterkte voor donderdag voor jullie. Ik denk aan je!

Bij ons gaat alles verder prima. Vorige week met mijn nieuwe baan begonnen, 2,5 dag werken is wel erg luxe hoor! Coen doet het super, het is zo'n heerlijk klein knulletje. Hij gaat al mee op de fiets voorop, echt zo leuk!

Groetjes, Irene

Terug
Bovenaan