Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou???

Mariska, gefeliciteerd!!! Alles goed gegaan?
Leuke naam ook. Toevallig had ik die ook geroepen toen we namen aan het verzinnen waren!
Maar wij krijgen een meid.
Geniet lekker van jullie mannetje!

Patries, heeeeeeeeeel veeeeeeeel sterkte morgen!! Zal aan je denken.

Jana, fijn dat er niks ernstigs gevonden is! Misschien toch wat langer geduld hebben...
Hoop dat het snel raak is bij jullie!!!

liefs
Laura

Patje: Heel veel succes morgen. Ik zal aan je denken! Zal lichamelijk en geestelijk niet makkelijk zijn. Er is wel goede hoop voor de toekomst! Ik hoop van ganser harte dat we allebei gauw zwanger zijn!

Laura: Hebben jullie al een leuke meisjesnaam gekozen??? Ben benieuwd wat het gaat worden. Overmorgen zit ik op cyclusdag 15 en ga dan weer met ovulatietesten in de weer. Geduld hebben is wel lastig hoor.

Groetjes,
Jana

Hallo meiden,

Hier een berichtje van mij.
Gister toch nog spontaan helder rood bloedverlies gehad. En 's avonds begonnen de krampen in mijn buik en rug.'s nachts slecht geslapen ervan. Vandaag zette het door. Ik wist niet hoe ik moest zitten of liggen. Vanmorgen het ziekenhuis gebeld om te vragen of we vandaag terecht kunnen omdat ik eigenlijk morgenvroeg geholpen zou worden. Om: 16.00uur afspraak in het ziekenhuis. Om: 16.55uur pas geholpen want er kwam spoed tussendoor. Maar om: half vijf in de wachtkamer kreeg ik ondraaglijke krampen, mijn vriend zei anders ga je even naar de wc. Zo en wat me daar gebeurde ik schrok er wel van. Er kwamen een heleboel stolsels los en daarna ging ik nog een keer naar de wc en weer. Toen de afspraak inwendige echo en daar was te zien dat het vruchtje en vruchtzakje al weg waren. Er zaten nog wel een paar stolsels en waarschijnlijk moederkoek stukje. Nu verder afwachten, maar het goede nieuws is dat het toch nog op de natuurlijke manier is gekomen. Wat deed het zeer zeg, maar ook emotioneel.
Nu is de pijn wat gezakt, maar het bloeden blijft. Ik ga zo naar bed, ben erg moe ervan.

Ik wilde jullie toch even op de hoogte brengen.
Bedankt voor jullie medeleven en steun.

Liefs van Patries.

Mariska:
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Nathan!!!
Geniet ervan, fijn dat alles goed gaat!

Laura:
Dus jullie weten al wat het wordt. Wat leuk een meisje. Hebben jullie al een naam bedacht?
Verder alles goed met je.

Irene:
Fijn dat je nieuwe baan bevalt! Lijkt me inderdaad luxe dat je maar zo weinig hoeft te werken. Kan je lekker van Coen genieten.
En al op de fiets zeg, wat gaat het toch snel.

Jana:
Super zeg dat de uitslagen goed waren.
Nu wordt het tijd he!
Nu gaan wij ervoor he, want onze tijd komt echt dat weet ik.
Hoop dat je snel de eisprong krijgt en met temperaturen en ovulatietesten is die vaak goed op te sporen.
Meid, we gaan ervoor he! Ik moet nog wel een paar weken wachten, maar komt goed.
Blijven positief zover lukt!!

Liefs van Patries.

Jeetje Patries, toch nog natuurlijk gekomen. Heb van een aantal mensen gehoord dat het inderdaad heel erg heftig is, je hebt gewoon weeen! En dat dan in de wachtkamer, pfff...
Moet je nog een keer op controle om te zien of de laatste stolsel ook weg zijn? Maar gelukkig dat je niet onder narcose hoefde!
Laat je morgen nog lekker verwennen door je vriend en ik hoop dat hij daarna een leuk weekendje weg heeft. Wat afleiding voor hem zal vast ook wel goed zijn.
Sterkte lieve Patries!
Veel liefs, Irene

Hey Patries,

Doe maar lekker rustig aan en zorg maar goed voor jezelf. Gelukkig hoefde je geen curretage te ondergaan, maar dit klinkt allemaal ook erg heftig. Ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt.

Groetjes,
Jana

Pagina 5...grrrrrr!!! Stom nieuw forum! Ik kan er nog niet aan wennen hoor!

Patries, hoe gaat het met je? Blijf je dit weekend thuis of ga je naar familie of vrienden toe? Of komen ze naar jou? Laat je maar goed verwennen en hopelijk kan je het een plekje gaan geven...

Jana, al een positieve ovulatietest gehad? We duimen weer voor jullie hoor!!!

Prettig weekend allemaal!
Groetjes, Irene

Hoi meiden,

Het gaat wel. Ben vanaf donderdagavond tot en met zondagavond bij mijn ouders. Omdat mijn vriend een weekendje met zijn werk naar de Ardennen ging. Hij moet ook even lekker kunnen ontspannen.
Ik vond het erg fijn, want me ouders hebben voor me gezorgd.
Ik heb op dit moment bijna geen bloedverlies meer, maar voel me nog wel moe en slap. Ook heb ik zo nu en dan nog best flinke buikpijn. Ik kijk het even aan en bel morgen de gynaecoloog of ik nog een echo krijg of alles echt schoon is. Dat geeft me wel een gerust gevoel.
Het was allemaal erg heftig om mee te maken, maar moet zeggen dat ik in die drie weken tijd dat ik het wist al veel gehuild heb en gepraat en dat scheelt wel. We willen er graag snel weer voor gaan en alles een plaatsje geven.
Ik wacht wel eerst even een menstruatie af denk ik om te kijken of die op gang komt. Ook moet ik over een week even kijken of de hcg hormonen uit mijn lijf zijn.

Hoe is het met jullie verder?
Ik lees vaak wel mee, maar zit erachter wanneer het even redelijk gaat.
Spreek jullie snel meiden!

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan