Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou???

Hoi dames,

Hier weer een berichtje van mij. Ben inmiddels al weer begonnen met ovutesten, maar kan er deze keer nog niet echt wijzer van worden. Denk dat ik morgen nog maar weer een test doe...
Verder alles prima, wel soms een beetje moe van het wachten...

Hoe is het bij jullie allemaal?
Groetjes,
Jana

hoi meiden,

ben er een tijdje niet geweest omdat het stomme forum niet mee werkte,en ik niet kon zien wat ik typte,nu wel eindelijk!

patries wat heftig om te lezen zeg!
ik hoop dat je het een plekje kunt geven en je snel weer wat beter voelt! sterkte!

ik wilde even vertellen dat ik na 13 weken eindelijk ongesteld ben geworden!! is nu alweer over en we gaan door voor ronde 2! hoop dat ik nu niet weer zo lang hoef te wachten tot ik ongi word..maar goed we zullen het zien!

groetjes zonnetje

Hallo meiden,

Bedankt voor je medeleven zonnetje!!
Jana: Hoop dat je snel een positieve ovulatietest hebt!!en natuurlijk zwanger bent!!

Ja, het is erg heftig om een miskraam mee te maken. Moet er echt van herstellen. Ik ga aan komende donderdag weer proberen te werken. Tenminste ik ga alleen naar de vergadering. Langzaam kijken hoe het gaat. Niet overhaasten.
Ik heb nu geen last meer van bloedverlies, maar nog wel buikpijn. Moet nu echt herstellen.
Ik heb vanochtend de gynaecoloog gebeld om toch een inwendige echo te laten maken of alles schoon is. Die krijg ik volgende week maandag. Ik wou zekerheid omdat we over ongeveer twee weken vakantie krijgen en als je we dan een last minute hebben geboekt en naar het buitenland gaan wil je toch alles zeker weten. Ik heb geen zin om daar last van mijn buik te hebben.
Beetje aan het bankhangen vandaag.

Hoe is het verder met iedereen?
Liefs van Patries.

Zonnetje: Fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden en dat je een nieuwe ronde in kan!

Patje: Heel verstandig van je dat je toch voor de zekerheid een echo wil laten maken. Lijkt me ook niet prettig om in de vakantie last van je buik te hebben. In de vakantie moet je vooral uitrusten en lekker kunnen genieten.

Vandaag weer een ovutest gedaan. Volgens mij donkerder dan gisteren, maar weet niet of het positief is. Morgen maar weer een test doen en nog even klussen hihi! Ik hoop dat het gauw een keer raak mag zijn...

Groetjes,
Jana

Jana,

Ik hoop dat je snel zwanger bent!! Het is zo'n lange weg he.
Altijd en elke dag bezig zijn met zwanger worden kost ook best veel energie.
Maar onze tijd komt echt en wat zullen we genieten dan!!

Succes meid!
Liefs van Patries.

Hoi allemaal,

Ja Patje, wat zullen we genieten als we zwanger zijn en alles maar goed mag gaan! Had vandaag de kids van mijn zus..echt zo leuk!!

Vandaag was de ovutest al wat lichter..dus zou mijn eisprong gehad moeten hebben. Maak me een beetje zorgen omdat hij een paar dagen geleden wel donker was maar niet overduidelijk positief...misschien werkt Clomid 50 wel niet meer...ik weet het niet. Blijf wel doorgaan met temperaturen, deze was tot nu toe nog niet gestegen..hopelijk morgen of overmorgen wel.

Groetjes,
Jana

Hoi dames,
Ik heb niets bijzonders te vertellen maar ik wou jullie even een prettig weekend wensen!
Veel liefs, Irene

Hoi allemaal..

Ons even naar boven halen hoor (pagina 8 dat kan toch niet?). Heb niet veel nieuws. De laatste drie dagen was mijn temperatuur wel wat hoger, dus denk dat ik eisprong heb gehad. Weet het niet zeker omdat ik drie dagen wel laat naar bed ben geweest. Vanavond dus op tijd naar bed en dan temperaturen maar.
Moet woensdag weer naar het ziekenhuis. Maar dan voor iets anders; heb een knobbeltje in linkerborst. Denk dat het een cyste is, maar wil het toch laten nakijken. Ze gaan een mammografie en echo doen en misschien een punctie. Hoop dat dat niet nodig is... Ik houd jullie op de hoogte!
Hoe is het met jullie allemaal??

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan