Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden van ons forumpje,
Bij deze een nieuw forum, zodat we tenminste weer een beetje bovenaan staan en niet op pagina 28, grrrrrrrr!!!!!!

Hoi Irene,

Wat een goed idee, want ik blijf zoeken. Ik hoop dat het snel weer als voorheen wordt.
Meiden, ik lees nog altijd mee hoor!

Groetjes Mariska

Hoi allemaal,

Wat super fijn dit zeg, geen gezoek en gedoe meer!!
Hoe is het verder met jullie?
En Irene, al uitgewassen, haha. Leuke vakantie gehad?
Ik moet vandaag nog 1 late dienst draaien en dan ben ik lekker vier dagen vrij, heerlijk!
Lekker bijkomen en rustig aan doen.

Groetjes van Patries.

Tja, de vraag is hoe lang we nog makkelijk terug te vinden zijn, maar voorlopig staan we tenminste nog op pagina 1!

Nog 2 wasjes en alle was van de vakantie is weg. Komend weekend familieweekend, dus daarna zal er helaas wel weer een berg liggen...

Onze vakantie was heerlijk, al hebben we niet zo heel veel gedaan. Coen ontwikkelde zich als een speer, heel leuk om te zien. Hij kruipt nu, trekt zich op, gaat zelf zitten, doet gebaren na en heeft binnen 2 weken tijd 4 tanden gekregen. Over 2 weekjes is hij jarig, jeetje wat is de tijd snel gegaan!

Hoe gaat het met je Patries? Misselijk, zenuwachtig? Heb je het al op je werk verteld?
En hoe is het bij jullie Mariska?
Jana, bij jou al nieuws?

Veel liefs, Irene

Hallo Irene,

Ik ben nu vanaf vandaag vier dagen vrij, heerlijk.
Lekker aan het bijkomen, ben zo enorm moe, begin nu ook echt last van mijn borsten te krijgen en die misselijkheid speelt ook regelmatig op. Gelukkig nog niet hoeven spugen, dus dat scheelt.
Ik ben wel een beetje zenuwachtig voor volgende week. Ik moet nog precies 1 week wachten. Dat wachten duurt echt lang. Maar goed bijna zover en de drie dagen voor de echo mooie afleiding, want moet dan werken.

Jana: Hoe is het met jou, eisprong gehad en kunnen vinden met ovulatietesten of temperaturen?
Ik hoop dat je nu eens geluk mag hebben!!

Andere meiden, hoe gaat het met jullie?

Groetjes van Patries.

Hoi Patries,
Wat ik vond helpen tegen de misselijkheid is op tijd kleine beetjes eten. Ik heb gigantisch veel liga's op, ik had er altijd wel een paar in mijn tas zitten. Maar het was bij mij nooit heel erg gelukkig, ik heb ook maar 1 keer hoeven overgeven.
Ik was eigenlijk ook wel een beetje blij met alle zwangerschapsklachten, dat voelde voor mezelf als zekerheid dat het echt goed zat...
Geniet een beetje van je vrije dagen, het wordt gelukkig mooi weer. Wat een zomer hebben we he?! Heerlijk!
Veel liefs, Irene

Briljant idee om een nieuwe te starten, Irene!!!
Zag er elke keer als een berg tegenop om te zoeken hoe ver we nu weer waren afgezakt.

Jana, wat spannend weer zeg!! Meer dan dit kun je toch niet doen!

Patries, bij mij hielp het inderdaad ook om kleine beetjes te eten. Nu had ik zowiezo een constant weeig hongerig gevoel tijdens de eerste maanden. De misselijk kwam als ik niet op tijd at.
Moet zeggen dat mijn eetlust de laatste maanden een stuk minder is. Merk echt dat mijn maag in de verdrukking zit. Ben ook niet meer aangekomen sinds maand 4 ofzo (maar baby groeit wel goed hoor), dus zou me niks verbazen als ik straks lichter ben dan voor de zwangerschap.

Hier is het afwachten, over een paar dagen ben ik uitgerekend, maar er zijn nog weinig tekenen dat er iets staat te gebeuren. Af en toe een beetje menstruatie-achtiggevoel onderin, verder niks...

Irene, jeeminee, is Coen al bijna 1 jaar! Ik kan me nog herinneren dat je het eerste fotootje plaatste!
Fijn ook dat hij het zo goed doet, ondanks alle zorgen van het begin.
Die hele ontwikkeling lijkt me ook superleuk om mee te maken. Heb ook zo'n boek gekocht waar je dat soort dingen tot het 4e jaar kan bijhouden. Gaan we heel fanatiek proberen!

Meiden, fijn weekend, geniet van de laatste zonnestralen!

liefs
Laura

Dag dames!

Eindelijk jullie gevonden!

Patries: Spannend nog een klein weekje wachten...Hopelijk zie je er niet tegenop... Kan me zo voorstellen dat je dat doet nl.

Irene: Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie en Coen! Wat gaat de tijd toch snel!

Laura: Spannend. Ben benieuwd wanneer je gaat bevallen.

Mariska: Hoe is het met jou? Leuk dat je nog steeds meeleest!

Groetjes,
Jana

PS. Zit dus weer in de wachtweken...

Terug
Bovenaan