Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou???

Hoi Patries,

Wat een geweldig nieuws! Nu gaat het genieten echt beginnen! Ondanks al je kwaaltjes het is het meer dan waard, echt waar!

Groetjes Mariska

Patries, wat geweldig! Je maakt de kraamtranen bij me los!! Ga ervan genieten, voordat je het weet heb je je kleine ukkepuk in je armen.

Ik kan het weten, want afgelopen zondag 20 september is Chloe geboren!
Het is uiteindelijk een ziekenhuisbevalling geworden.
Vrijdag op zaterdagnacht braken de vliezen. Volgende ochtend naar de verloskundige geweest. De echte weeen zouden binnen 24 uur moeten beginnen (om de ca 4 minuten). Ik kreeg wel weeen, maar om de 8 minuten.
Wat achteraf toch echte weeen bleken te zijn, heb ik tot halverwege de zondag weggepuft. Ze wilden met weeen om de 8 minuten niet kijken of ik al ontsluiting had ivm infectiegevaar. Ik moest toch echt eerst weeen om de 4 minuten hebben.
Dat gebeurde niet, waarna ik zondagmiddag aan de weeenopwekkers ben gelegd. Na 2 a 3 uur zouden ze dan de ontsluiting controleren. Binnen een uur had ik echter persweeen (waarschijnlijk dus allang ontsluiting gehad). 55 minuten geperst en daar was onze meid.

Al met al is het me redelijk meegevallen.
En inderdaad maakt zo'n ukkepuk alles goed!
We moesten nog een nacht in het ziekenhuis blijven ivm infectiegevaar en zijn maandagmiddag lekker naar huis gegaan.

Chloe doet het allemaal erg goed. Kan de hele dag wel naar haar kijken!

liefs
Laura

Hallo Laura,

Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Chloe!Erg leuke naam zeg!
Zozo, heftig of niet, maar inderdaad je krijgt er iets moois voor terug.
Gek dat ze niet keken hoeveel cm je had en jij maar weg puffen.
Meid, ga lekker genieten.

Veel geluk samen!!
Liefs van Patries.

Laura: wat super!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet van jullie kleine mooie wondertje. Het is zo bijzonder. Na een jaar kijk ik nog steeds regelmatig naar Coen en kan ik de tranen van geluk nauwelijks bedwingen.

En over ongeveer 7,5 maand is het voor jullie dan ook eindelijk zo ver Patries! Wanneer ben je precies uitgerekend? Wel lekker dat je voortaan naar de verloskundige mag, het ziekenhuis heb je de laatste tjd al iets te veel van binnen gezien, toch?

Veel liefs, Irene
En voor Jana een extra dikke knuffel, want jij verdient eindelijk ook wel eens positief nieuws!

Laura: wat super!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet van jullie kleine mooie wondertje. Het is zo bijzonder. Na een jaar kijk ik nog steeds regelmatig naar Coen en kan ik de tranen van geluk nauwelijks bedwingen.

En over ongeveer 7,5 maand is het voor jullie dan ook eindelijk zo ver Patries! Wanneer ben je precies uitgerekend? Wel lekker dat je voortaan naar de verloskundige mag, het ziekenhuis heb je de laatste tjd al iets te veel van binnen gezien, toch?

Veel liefs, Irene
En voor Jana een extra dikke knuffel, want jij verdient eindelijk ook wel eens positief nieuws!

Veel liefs, Irene

Grrrrr!!!! Kreeg het bericht niet geplaatst en nu staat het er 3 x....
Nou ja, Jana, dan krijg je drie keer een dikke knuffel van mij!

Laura: Van harte gefeliciteerd! Wat een prachtige naam en wat goed dat ze het zo goed doet!! Geniet lekker van elkaar!!!

Patries: Fijn! Geweldig nieuws!

Irene: Bedankt voor je knuffels (in meervoud)!!

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan