Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou???

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie?
Met mij gaat het gelukkig weer goed.
Ben van de hoofdpijn af en voel me een stuk fitter.
Ik heb wel een druk weekend achter de rug. Ik heb slaapdienst gedraaid afgelopen vrijdag op zaterdag en zaterdagmiddag naar Holidag on Ice geweest, was erg leuke en mooi om te zien.
Zaterdagavond twee verjaardagen en zondags een feestje van een tante van mijn vriend die 50 jaar is geworden. Allemaal leuke dingen, maar best vermoeiend.
Heel gek misschien en erg vroeg, maar vanavond dacht ik even dat ik ons kindje al voelde. Kleine lichte kriebeling van binnen uit. Ik kan het moeilijk omschrijven. Met 14 weken, dat is wel snel toch!
Ik moet zeggen dat mijn buikkie goed groeit.
Nog 1 week en dan hartje luisteren, heb er zin in.

Groetjes van Patries.

Hoi Patries,

Goed om te lezen dat het weer beter met je gaat! Wanneer je weer een keer erge hoofdpijn hebt en het is moeilijk uit te houden kan je altijd even bellen met de verloskundige. Zij kunnen je goed adviseren en vaak mag je dan wel een paracetamol nemen. Maar ik snap als je hiermee wat terughoudend bent. Dat was ik ook.
En ik heb vaker gelezen dat er vrouwen zijn die de kleine al heel vroeg voelen. Hoe dan ook geniet er lekker van!
Grappig trouwens dat je zaterdag bij Holliday on ice was. Daar was ik ook! Ik vond het echt super mooi!
Was wel jammer dat ik Nathan moest achterlaten. Maar bij zijn papa heeft hij het ook altijd super naar zijn zin!

Meiden, tot snel weer. En Jana voor jou weer een extra knuffel.

Mariska

Jeetje, tis weer behoorlijk zoeken om ons te vinden!

Jana, wat een teleurstelling weer zeg. Ik kan me voorstellen dat je de moed soms bijna opgeeft.
Maar aan de andere kant blijft er hoop!
Ik blijf voor je duimen hoor!!!

Patries, wat leuk dat je je spruitje nu al voelt! Ik had dat met iets van 16 weken ofzo.
Dat gevoel mis ik wel hoor. Wat dat betreft vond ik zwanger zijn echt super.
Uiteraard is het hartstikke leuk dat ons meisje nu geboren is, maar in je buik is het nog echt 'wij met zijn 2-tjes' .
Vervelend die hoofdpijn zeg. Ik heb er weinig last van gehad. Die keren dat het echt erg was, heb ik wel een paracetamol genomen. Ik begreep dat dat geen kwaad kon.

Verder hier alles top. Chloe groeit lekker en is vrij makkelijk. Ze slaapt heel veel en als ze wakker is is het een grote lachebek.
Alleen af en toe 's avonds wat huilerig, dan wil ze heel graag vastgehouden worden.

Nou meiden, groetjes maar weer.
Patrice, geniet van de kleine in je buik en
Jana, kop op!

liefs
Laura

Hoi allemaal,
Ik heb weer een nieuw topic aangemaakt. Het is nu zo lang zoeken voordat ik ons gevonden heb dat voor mij de lol er een beetje af gaat. Ik heb de site-beheerder nogmaals gemaild wanneer het nou eindelijk eens verholpen wordt maar dat is nog steeds niet duidelijk.
Zie jullie weer bij het nieuwe topic?!
Groetjes, Irene

Hoi dames,
Ik heb weer een nieuw topic aangemaakt. Ik heb er iedere keer zo de balen van dat we zo lastig te vinden zijn dat ik daardoor minder op de site ben. Dus ik dacht...UP!!!!
Zie ik jullie daar weer?!
Groetjes, Irene

En dat was twee....grrrrrr!!!!! Het is dat ik zo graag met jullie blijf kletsen en wil weten hoe het met jullie gaat, maar de site stimuleert nou niet echt....

Ik heb al gereageerd op de nieuwe site. Bovenaan staan we, yes!!!!

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan