Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou???

Hallo meiden,

Laura: Succes met de laatste loodjes, hou de site goed in gaten wanneer we weer wat horen van je!!
Ben erg benieuwd.

Jana: Nou ik hoop dat die wachtweken snel voorbij zijn en je snel duidelijkheid hebt.

Met mij gaat het wel goed. Behalve dat ik echt 's middags een uurtje moet gaan slapen en toch wel de hele dag misselijk ben.
Maar vanaf vanmiddag voel ik me een beetje grieperig, keelpijn, koorts 38,2 graden, weet iemand of ik een paracetamol in moet nemen of nog kan wachten. Ik weet namelijk niet of het schade geeft voor de vrucht. Ik hoop hier snel iets over te lezen.

Iedereen goed weekend verder!
Wij zijn hier de dagen aan het aftellen tot en met donderdag.

Groetjes van Patries.

Hoi Meiden,

Hier gaat alles heel goed. Nathan is inmiddels alweer 11 weken oud en hij groeit heel goed! Ook met mij gaat het allemaal prima. Ik voel me goed en ben volop aan het genieten. Over drie weekjes moet ik alweer aan het werk. De tijd vliegt! Hoewel ik het heel spannend vind, zie ik er niet tegenop om weer te gaan werken. Maar ik zal mijn kereltje dan wel missen hoor.

Laura, wat is de tijd snel gegaan. Heel veel succes met de laatse loodjes. Ik vond het wachten op het laatst wel lang duren, maar daarna ben je het zo weer kwijt (ik weet het super cliché, sorry).

Irene, Coen alweer bijna een jaar. De tijd vliegt echt!

Jana, Ik blijf voor je duimen. Houd vol!

Patries, Jammer dat je zo misselijk bent. Ik heb helaas niet echt een remedie voor je. Maar wat betreft je rust, pak die echt! Dat is goed voor jullie allebei!
Wat betreft je koorts, je hoeft geen paracetamol te nemen, maar het mag wel. Dus de koorts is niet schadelijk voor je kindje. Ik hoop dat je je wat die griep snel weer beter voelt! Succes met wachten tot volgende week.

Meiden, ik blijf jullie volgen!

Groetjes Mariska

Hallo Mariska,

Fijn om te horen dat alles goed met je gaat en met je zoontje Nathan!!
Geniet nog lekker voordat je weer aan het werk bent. Soms is het ook wel weer lekker om alles weer op te pakken als werk etc.
Hoop dat het meevalt als je weer aan de slag gaat en tuurlijk ga jij je mannetje missen. Logisch want het is weer een nieuwe stap in je leven.

Met mij gaat het gelukkig weer redelijk goed.
Ik had gistermiddag/avond koorts, ik heb niks ingenomen, nu geen last meer van.
Ik had denk ik kou gevat of zo. Ik was ook ontzettend moe en misselijk gister, maar ging ook veel te laat naar bed.
Morgen moet ik weer vroeg op het werk zijn: 7.00uur, dus ik ga zo naar bed anders red ik het niet.
Nog vier nachtjes slapen en dan is het zover, de echo waar we zo naar uitkijken!!!

Fijne avond verder!
Groetjes van Patries.

Hoi meiden,

Hier een foto van onze kerel!
Ik hoop dat het lukt...
http://rissie20.hyves.nl/album/41907434/Nathan/2w46ulT_/fotos/739887420/0/6r4E/

Groetjes Mariska

Oeps, sorry, ik lees nu pas dat dat hier nog niet kan. Helaas, nog even wachten dus.

Groetjes Mariska

Ps. Misschien kan je wel de link kopiëren en plakken in je browser

He Mariska,
Wat een lekker vrolijk mannetje! Kan me voorstellen dat je een apetrotse moeder bent!!!
Veel liefs, Irene

Hoi Patries,
Morgen je echo??? Ik ben zoooo benieuwd. Hoe voel je je? Heb je er vertrouwen in? En je man? Ik duim morgen heel voor jullie!
Veel liefs, Irene

Hallo meiden,

Eindelijk, een heel erg goed bericht voor ons!!
Vanochtend rond 8.30uur in het ziekenhuis aanwezig zijn. Er werd eerst het één en ander gevraagd, wij dachten nog van: laat die echo maar komen. Mijn vriend en ik hadden vanacht bijna niet geslapen.
Toen ik een inwendige echo kreeg, dacht ik nog even gauw aan de vorige keer dat het mis was, maar nu zagen we al gauw een kloppend hartje.
Echt zo mooi om te zien!! We zijn helemaal in love!
Wat een mooi moment zeg. Meteen een echo meegekregen en te horen gekregen dat ik naar de verloskundige mag en niet in het ziekenhuis terug hoef te komen.
Ook moest ik bloed laten prikken op HB en ziektes etc.

Meiden, ik ga nu lekker verder genieten, onze dag kan niet meer stuk!

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan