Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou???

Laura: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet er lekker van!
Jana: Ook van mij hier een dikke knuffel.

Groetjes Mariska

Hallo meiden,

Irene, bedankt. Inderdaad lekker om nu gewoon naar de verloskundige te gaan. Ik kreeg daar eigenlijk geen extra echo, maar toch voor elkaar gekregen dat ik met bijna 10 weken nog een echo krijg. En dat is 12 oktober en 's middags meteen de intake.
Ik hoop dat het snel 12 oktober is.

Jana: Meid, ik geef je ook een super dikke knuffel en lief dat je gewoon mee blijft reageren etc. Ik weet nog dat ik dat vaak best moeilijk vond. Maar ik hoop zo dat jullie ook gauw goed nieuws hebben.
Zit je nog in de wachtweken of niet?

Meiden, fijn weekend allemaal!

Groetjes van Patries.

Even snel een berichtje. Ben doodop! 2 dagen de verjaardag van Coen gevierd, gisteren voor familie en vandaag voor vrienden. We hebben het wel redelijk klein gehouden, maar toch nog erg vermoeiend. Coen vond het leuk, iedere keer al er iemand binnen kwam ging hij met zijn handjes omhoog: hiep hiep hoera! Maar wel een boel indrukken voor zo'n klein mannetje.
Ik duik zo dus maar lekker vroeg ons nestje in!
Jullie allemaal een lekker weekend gehad?

Veel liefs, Irene

Hoi allemaal,

Bedankt voor al jullie knuffels. Voel me echt gesteund door jullie. Morgen is mijn NOD...heb afgelopen week wel een beetje gerommel in mijn buik gehad, maar gisteren en vandaag (nog) niet. Vanochtend was mijn temp 36,9...zegt dus niet veel...gaat het dalen of blijft het zo... Morgen maar weer tempen. Ik denk eigenlijk niet dat ik zwanger ben, maar toch is er stiekem wel een piepklein beetje hoop. In theorie zou het kunnen: geklust voor, tijdens en na vruchtbare dagen. En anders beginnen we gewoon weer met een volgende ronde! (Heb nog voor twee maanden Clomid in huis, dus ik zal gauw weer het ziekenhuis bellen om op tijd nieuwe afspraken te maken) Ik houd jullie op de hoogte!

Irene: Ben je al weer een beetje bijgekomen van de verjaardag van Coen. Lijkt me ook een drukke boel!

Groetjes,
Jana

Joepiedepoepie!!! Coen is 1 jaar!!!!!!!!
Wat is dat jaar toch snel gegaan! Gisteren en vandaag wel veel terug gedacht aan een jaar geleden. Wat bijzonder! Toch een beetje sentimentele dag...

Veel liefs, Irene

Hallo meiden,

Irene: Nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Coen!
Wat is het jaar voorbij gevlogen he!

Jana: Meid wat spannend zeg vandaag je nod.
Ik ben voor je aan het duimen, hoop het zo!!
Ik vind het zo goed van je, dat je ook zo positief ingesteld bent. Ik moet zeggen dat ik dat ook elke ronde weer had, maar toch zijn er dan ook momenten dat je weer op de feiten wordt gedrukt dat het nog niet zover is.
Ik hoop snel wat van je te horen.

Met mij gaat het best goed.
Ben wel veel moe en zo nu en dan misselijk. Maar heb niks te klagen.
Moet wel zeggen dat ik de late diensten die ik draai wel erg lang vind maar goed, volgende week dinsdag ga ik het ook vertellen in het team. Ik ben zo benieuwd hoe mensen reageren.
En dan op naar 12 oktober, de 10weken echo bij de verloskundige. Lijkt me wel speciaal omdat je dan al meer een kindje ziet.

Fijne week allemaal!
Groetjes van Patries.

Hoi allemaal,

Heel even kort een berichtje (ben op mijn werk):

temp gedaald, dus niet zwanger....
Morgen word ik dus ongesteld...een nieuwe ronde.

Groetjes,
Jana

Hallo Jana,

Leef met je mee, wat balen zeg!
Klonk allemaal zo hoopvol.
Ik hoop dat je de volgende ronde toch eens goed nieuws kan brengen, echt meid, baal ervan voor jullie.

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan