Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou???

Hallo meiden,

Hoe is het met jullie.
Met mij gaat het best goed. De zwangerschapskwaaltjes die ik heb zijn goed te doen. Ben zo blij dat ik tot nu toe nooit heb hoeven spugen. Wel misselijk en moe. Maar valt allemaal mee.
Ik vind het alleen zolang duren voordat we naar het hartje mogen luisteren, dat is pas over vier weken.
Maar goed, even geduld.
We hebben onze eerste grote aankopen gedaan. We hebben een badsetje van Nijntje gekocht, zo lief.

Jana, hoe gaat het met jou, zit je nu in de wachtweken. Ben zo benieuwd voor je.

Fijne week allemaal.
Groetjes van Patries.

Hoi allemaal!

Irene: Heb Gooische Vrouwen ook gezien. Inderdaad grappig!

Patje: 16 November... is al gauw...maar wachten duurt altijd lang!

Zit vandaag op dag 26, dus nog ong. 10 dagen wachten... Heb vandaag gyn gebeld om te vragen hoe het verder gaat. Ik krijg nog 1 maand Clomid extra (in December) en heb 4 jan. een evaluatiegesprek en dan hoor ik het vast. Heb dus nog drie kansen voor die tijd....

Groetjes,
Jana

Hallo meiden,

Hoe is het met jullie?
Met mij gaat wel. Sinds vanmorgen voel ik me niet zo lekker. Heel erg misselijk en ik denk tegen een griepje aan of zo.
Ik moet vanochtend om: 8.00uur nuchter bloedprikken op suiker en om: 10.00uur weer als ik ontbeten had.
Ik had namelijk een iets verhoogde bloedsuiker-waarde. Ik ben benieuwd of die nu wel goed is. We wachten het rustig af.
Morgen gaan we een weekendje weg met schoonouders, schoonzusje, zwager en nichtje naar Arcen. Hoop dat ik me wel wat beter voel.

Jana: Wat spannend weer, nog maar een week geduld hebben. Maar toch een week kan toch nog lang duren he!
Ik hoop het echt voor je, zal aan je denken.
Je hebt nog drie kansen. Ik hoop zo dat het voor die tijd raak is. Want een vervolgtraject daar zit je ook niet op te wachten.
Meid, het beste en kom op!!

Liefs van Patries.

Hallo allemaal,

Was ik weer even.
Vorige week typte ik dat ik me niet lekker voelde die donderdag.
Nou ik heb het geweten, heb de hele dag gespuugd. Zo vermoeiend en ik werd er moe en slap van.
Ik kon niks eten of drinken.
Ik ben afgelopen vrijdag tot en met vanmorgen weekendje weg geweest. Dit was erg leuk!!
Afgelopen zondag wel weer last van hoofdpijn gehad en misselijkheid. Paar uurtjes op bed gelegen en toen ging het al ietsjes beter.
Nu is de hoofdpijn er nog maar wel te houden.

Jana, hoe is het met jou?
En met de andere meiden? Hoor zo weinig van jullie.

Groetjes van Patries.

Hoi allemaal...

Temp. weer aan het zakken dus zal morgen of overmorgen wel ongesteld worden... Balen dus.
Verder nog wat andere lichamelijke klachten...last van rechterpols, dus ben echt helemaal niet blij.
Hoelang houd een mens dit nog vol? Ben erg bang dat kinderen voor ons niet weggelegd zijn.
Fijn dat ik ff mijn gal kan spuwen!

Groetjes,
Jana

He Jana,

Laat de moed niet zakken, is erg moeilijk, maar kop op!!!
Jullie tijd komt echt. Ik heb namelijk ook heel erg lang gedacht het gaat nooit lukken. Elke maand weer chagerijnig en boos dat het niet gelukt was.
Het valt dan altijd zo rauw op je dak, als je temperatuurt en al ziet dat die daalt.
Meid, ik vind het zo jammer dat het deze maand niet gelukt is. Ik had het zo voor jullie gehoopt!!!

Liefs van Patries.

Jana, wij blijven met jullie meeleven, duimen, hopen, luisterend oor bieden, etc...! Ik kan me voorstellen dat je denkt dat kinderen niet voor jullie weggelegd is. Het is in ieder geval duidelijk dat het niet op een makkelijke en snelle manier voor jullie is weggelegd. Maar ik blijf goede hoop houden voor jullie, hopelijk kan je snel ook weer een sprankje moed krijgen!
Veel liefs, Irene

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Groet,
Jana

Fijn weekend allemaal!

Terug
Bovenaan