A
Anoniem
Guest
Hallo meiden,
Mariska, Jeetje wat is je zwangerschapsverlof voorbij gevlogen, morgen alweer werken.
Het zal even wennen zijn om de kleine vent achter te laten. Hoop dat het allemaal meevalt voor je. Het scheelt natuurlijk wel dat je vertrouwde gezichten hebt die op hem passen.
Gastouder, dat is ook handig, heb je die gewoon via internet opgezocht.
Ik ben namelijk aan het kijken wat wij volgend jaar gaan doen met de oppas.
Sowieso gaat mijn schoonmoeder 1 dag oppassen en mijn moeder wou ook wel oppassen af en toe en ik zat te denken aan een halve dag kinderdagverblijf.
Inderdaad morgen de 10weken echo, tenminste ik ben dinsdag 10weken, dus best spannend weer.
Ik hoop dat alles goed en daar gaan we ook maar vanuit.
Jana: Bijna de klusdagen he!!Hoop met je mee meid!!
Verder iedereen goed weekend gehad?
Groetjes van Patries.
Mariska, Jeetje wat is je zwangerschapsverlof voorbij gevlogen, morgen alweer werken.
Het zal even wennen zijn om de kleine vent achter te laten. Hoop dat het allemaal meevalt voor je. Het scheelt natuurlijk wel dat je vertrouwde gezichten hebt die op hem passen.
Gastouder, dat is ook handig, heb je die gewoon via internet opgezocht.
Ik ben namelijk aan het kijken wat wij volgend jaar gaan doen met de oppas.
Sowieso gaat mijn schoonmoeder 1 dag oppassen en mijn moeder wou ook wel oppassen af en toe en ik zat te denken aan een halve dag kinderdagverblijf.
Inderdaad morgen de 10weken echo, tenminste ik ben dinsdag 10weken, dus best spannend weer.
Ik hoop dat alles goed en daar gaan we ook maar vanuit.
Jana: Bijna de klusdagen he!!Hoop met je mee meid!!
Verder iedereen goed weekend gehad?
Groetjes van Patries.