Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou???

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,
Aangezien we al weer tot pagina 22 gezakt zijn maak ik weer een nieuw topic aan.

Hallo Irene,

Ik vind het een goed plan. Had niet verwacht dat we bovenaan zouden staan.
Hoe is het met jou?
Met mij is alles goed. Ben de dagen aan het aftellen tot maandag en dan eindelijk weer naar de verloskundige!!

Meiden, allemaal een fijne week!
Groetjes van Patries.

Hoi hoi!
Joepie, ik heb weekend! Morgen ga ik samen met mijn vriend een dagje naar de sauna. Daar kijken we alle twee heel erg naar uit. Coen gaat een dagje naar oma, dus die vermaken zich ook wel. Soms zo heerlijk om een dagje samen te hebben. Ben alleen niet zo blij om in mijn nakie te gaan. Ik heb me nooit geschaamd voor mijn lichaam (en ik ben altijd al te dik geweest), maar sinds de zwangerschap vind ik mijn lichaam echt lelijk. Maar goed, voor een lekker dagje sauna zet ik me er maar even overheen!
Wat leuk dat je maandag weer naar de verloskundige mag Patries! Ben je dan 16 weken? Ik voelde trouwens met 15 weken ook al wel iets in mijn buik. Meer een onrustig gevoel, alsof er wat verplaatste maar ik het niet echt voelde. Vanaf 17 weken begon het steeds duidelijker te worden.
Jana, je ongesteldheid al weer voorbij? Op naar de nieuwe ronde nieuwe kansen?!
Prettig weekend allemaal en tot snel!
Veel liefs, Irene

Hallo

Beregoed idee om een nieuwe aan te maken! Ik werd ook al erg ontmoedigd door het zoeken.

Zo, Irene, lekker zeg, zo'n dagje sauna. Heb ik ook echt weer behoefte aan.
In januari heb ik een dagje gepland staan met een vriendin, kijk ik ook echt naar uit.
En wat betreft je 'vormen' , joh, er zijn heel veel vrouwen die geen topmodellen-lijf hebben. Geniet lekker van de ontspanning!

liefs
Laura

Hallo meiden,

Met mij alles goed!
Met jullie ook?
Ik mag morgenavond om: 20.30uur weer naar de verloskundige, ik ben dan 15 weken zwanger.
Straks op naar de 20-weken echo.
Ik ben toevallig ook afgelopen zaterdagavond naar de sauna geweest met mijn vriend. We hadden ooit een cadeau-bon gehad. Het was een sauna waar badkleding verplicht is.
Heerlijk genoten, lekker ontspannen.
Dus Irene jij bent ook lekker naar de sauna geweest. En heb je genoten, lekker ontspannen?
Heerlijk he, zo'n dagje samen!!

Jana: Ben je met de clomid begonnen? Hoe gaat het met je.

Liefs van Patries.

Succes zo direkt bij de verloskundige Patries!!!
De sauna bij ons was heerlijk! Ik schrijf snel een keertje weer meer, maar heb nu weinig tijd.
Groetjes, Irene

Hallo meiden,

Gister voor het eerst hartje gehoord van de baby, dit was zo geweldig. We hebben het geluid opgenomen op mijn mobiel, kan ik af en toe nog eens horen.
We hebben echt genoten. Verder was alles goed. Bloeddruk etc en met 24 weken doen we voor de zekerheid nog een bloedsuiker test nuchter en niet nuchter, omdat mijn moeder dit ook heeft gehad met de zwangerschappen.
Verder heb ik gister ook de mexicaanse griepprik gehaald, na eerst advies huisarts en verloskundige.
De prik deed geen pijn, maar na een paar uur begon ik spierpijn te krijgen op de plek van de prik en 's nachts deed mijn arm zo'n zeer dat ik er niet eens op kon liggen. Vandaag overdag ook nog flinke pijn. Hoop dat het morgen beter is. Alleen vervelend gevoel.'

Groetjes van Patries.

Oh jee, als ik dat zo hoor...Vanmiddag moet ik met Coen voor de griepprik. Tegen de gewone griep heeft hij al gehad, daar had hij helemaal geen last van. Hopelijk valt het vanmiddag ook mee!

Jana, hoe is het met jou? Ik denk dat de klusdagen er weer aan zitten te komen voor jullie???

Groetjes, Irene

Terug
Bovenaan