Hallo meiden,
Jana: Wat fijn dat je wat van je laat horen.
Het is moeilijk voor je en dat begrijp ik heel erg goed. Iedereen die hier leuk over de zwangerschap of baby praat en dat het bij jezelf nog niet gelukt is.
Ik moet zeggen dat ik die periode ook heel lang heb gehad en dat ik het ook niet altijd even fijn vond om het te lezen. Wat ik wel zo prettig vond was dat iedereen aan me dacht en wat van zich liet horen door mee te leven, terwijl ik niemand echt kende van het forum.
Ik hoop dat het jou ook goed doet!
Spannend zeg, je eerste iui gehad, ik hoop echt dat er snel resultaat is en dat dit maar een mooi jaar mag worden voor jullie!
Lief trouwens dat je het toch op kunt brengen om te vragen naar de anderen hoe het met iedereen gaat.
Ik moet zeggen dat het met mij goed gaat en dat we bezig zijn geweest de babykamer te schilderen, erg leuk.
Ik ben druk bezig met de babyuitzet, zoveel wat je nodig hebt. Maar moet natuurlijk nog wel wat te shoppen hebben als ik verlof heb. Ik ga 31 maart met verlof.
Meid ik ga voor je duimen!!!
Irene: Leuk dat jullie voor de tweede gaan, maar ja die cyclus he.
Het is best lastig als die weer zo lang is.
Ik hoop dat het beter gaat worden, maar ja dat weet je nog niet.
Het is goed dat je op tijd ervoor gaat, want ja het kan zo nog een tijd in beslag nemen.
Succes!
Ik moet donderdag weer naar de verloskundige. Ben nu 25 weken en voel de kleine erg goed nu.
Ik krijg donderdag uitslag van de bloedsuikers. Ik moest er nog een keer voor bloedprikken voor de zekerheid. Ik moest nuchter en niet nuchter bloedprikken.
Ik merk ook dat de onregelmatige diensten best pittig worden met het vele lopen etc. Maar niks te klagen hoor, proberen het gewoon nog 8 weken vol te houden.
8 februari wordt het kinderkamertje bezorgd, maar ook de kinderwagen, maxi-cosi, box etc.
Meiden, hele fijne week!!
Groetjes van Patries.