Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou???

Gefeliciteerd Patries! Is toch altijd spannend zo'n echo. En wat zie je al veel he?
Laten jullie ook een 3d echo maken? Dat is ook echt leuk!

Ook alle gratis zwangerschapsdozen al besteld? Als je toevallig bij de babydump gaat shoppen moet je ook even de bon van internet uitprinten. Ik vond dat wel een leuke doos.

Meid, geniet er lekker van! Het gaat zo snel. Vorig jaar rond deze tijd bestond Chloe nog uit 2 delen en nu zit ze hier al om mijn aandacht te roepen, haha.

Allemaal fijne feestdagen en een vruchtbaar 2010!

groetjes
Laura

Dag allemaal!

Hopelijk hebben jullie een leuke Sinterklaas en Kerstdagen gehad! Heb weinig van me laten horen de laatste tijd, maar had even niet zo'n zin om er veel mee bezig te zijn. Hopelijk begrijpen jullie dat. Volgende week maandag heb ik in ieder geval een gesprek bij de gyn en denk dat ze dan een verder plan gaan opstellen. Ik denk zelf operatie en dan iui. Jullie zullen het wel horen!

Patries: Geweldig die echo!

Groetjes,
Jana

Hoi Jana,

Heel begrijpelijk dat je de afgelopen dagen even wilde genieten en niet teveel aan al die andere dingen wilde denken. Het is soms al moeilijk genoeg! Heb je wel kunnen genieten van de kerst en sinterklaas?
Hier was het heel gezellig. Bijzonder om dat zo met ons gezinnetje te vieren. Nathan is een heel vrolijk kereltje en hij ontwikkelt zich heel snel. Echt super om te zien!
Allemaal de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
En voor jou, Jana een extra knuffel!
Groetjes Mariska

Hallo meiden,

Ik wil iedereen via deze weg een hele fijne jaarwisseling wensen en natuurlijk een gelukkig/ gezond 2010!!Dat het voor iedereen maar een mooi jaar mag worden.

Jana: Begrijpelijk wat je schrijft. Ik hoop idem dito dat je fijne feestdagen hebt gehad.
In ieder geval succes/sterkte bij de gynaecoloog maandag, ik hoop dat er voor jullie snel een zwangerschap in zit. Want meid, je verdient het zo!!

Tot volgend jaar meiden!!
Liefs van Patries.
ps: Binnenkort gaan we nog een afspraak maken om waarschijnlijk een 4-d echo te laten maken. Zo leuk!!

Dag meisjes,

Ten eerste, Jana, ik kan het me helemaal voorstellen hoor. Het is al moeilijk genoeg om er niet constant mee bezig te zijn. Ik hoop dat 2010 jouw jaar is!!!

Mariska, heb je berichtje gehad hoor op Volgens Mama. Had bij jou ook al iets achter gelaten in je gastenboek, maar had je waarschijnlijk nog niet gelezen.

Meiden, allemaal een fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2010!!

dikke smakken
Laura

Dag meiden!

Wat zijn jullie toch ontzettend lief... Wens jullie natuurlijk ook een gezond en goed 2010!!

Groetjes,
Jana

Hoi allemaal,
Nog de beste wensen voor jullie allemaal! Dat het een goed en vruchtbaar jaar mag worden.

Sorry trouwens dat ik zo lang niets van me heb laten horen. Ik wordt een beetje knettergek van hoe het forum functioneert. Maar ik vergeet jullie niet hoor!

Voor ons breekt trouwens nu een spannende periode aan. Eind januari krijgen we de uitslag van het DNA-onderzoek van Coen. Ivm de oogafwijking en hartafwijking die hij heeft, dit is een erfelijke aandoening. We hebben dan een gesprek met de geneticus en daarna gaan mijn vriend beslissen of we voor een 2e kindje willen gaan. Bij mij is die wens er al weer een tijdje, maar ik vind wel dat het een goed overwogen keuze moet zijn. Maar waarschijnlijk gaat bij mij volgende maand het spiraaltje eruit en gaan we er weer voor. Spannend!

Verder gaat bij ons alles goed. Coen kletst en zingt je de oren van je kop. Nog niet helemaal begrijpelijk, maar hij zegt steeds meer woordjes goed. Los lopen lukt nog net niet, maar hij gaat met alles aan de wandel (eettafelstoelen, afvalbak, wasmand, etc). Hij eet gewoon met de pot mee en is gelukkig geen moeilijke eter. Bij de vorige controle was hij eindelijk boven de 10 kg. Hij is iets aan de lichte kant voor zijn lengte, maar niets zorgwekkends.
Vorig jaar was voor ons alles voor het eerst als gezinnetje...eerste keer kerst, oud en nieuw, pasen, zomervakantie, etc. Ondertussen kunnen we ons geen leven meer voorstellen zonder Coen. Er is veel veranderd, maar we genieten met volle teugen!

Kus. Irene

Hoi Irene,

Leuk om weer een berichtje van je te lezen! Wat is de tijd toch gevlogen. Jullie maken alweer plannen voor de tweede! Geweldig. Ik hoop dat het bij gesprek bij de geneticus meevalt!

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Na een weekje vakantie ben ik weer aan het werk. Ondanks dat ik de feestdagen heel erg gezellig heb gevonden, ben ik wel weer blij dat we nu weer in ons normale ritme zitten.

Daarnaast hebben wij een huis gekocht! Wonen nu nog in een huurflat, maar gaan naar een grote eengezinswoning met een tuin. Half maart is de overdracht. Dus de komende tijd lekker inpakken! En dan van de zomer de eerste verjaardag van Nathan in de tuin vieren!

Meiden, een super nieuw jaar voor jullie allemaal.

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan