Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou?

Dag allemaal,

Mooie meid heb je hoor Patries!
En leuk om je eens te zien.
Je hebt wel geluk dat je de zomer in gaat. Kun je lekker wandelen. Ik had in de winter verlof met heel veel sneeuw en ijs, dus op een gegeven moment kwam ik bijna de deur niet meer uit.
En gefeliciteerd met je zus! Leuk zo vlak achter elkaar.
Wel een slim idee om een kraamfeest te geven.
Mochten wij een 2e krijgen dan gaan we dat misschien ook doen. Wij vonden al dat bezoek die 1e weken helemaal niks.

Irene, jij ook gefeliciteerd met de eerste goede echo! Is toch altijd weer spannend. Wel erg irritant dat je dan weer zo lang moet wachten op de volgende.
En een spannende tijd tegemoet met Coen! Hopen dat hij snel weer de oude is na de operatie.

Hier gaat alles goed. Chloe is een lekker draakje aan het worden. Zondag voor het eerst een klein rondje door de buurt met haar wezen fietsen. Dat vond ze volgens mij wel wat. Heb in ieder geval een hele leuke foto waar ze met een trots gezicht op staat.
Verder is ze wel constant verkouden en ik dus ook. Echt een nadeel van de creche. En bij mij slaat het voornamelijk op mijn keel, waardoor ik de longen elke keer uit mijn lijf hoest.
Maargoed, zal ooit beter gaan.

Fijn weekend!

Laura

Hoi allemaal,

Veel plezier op het kraamfeest Patries. Ze verwachten heerlijk weer dus jullie boffen! Fijn dat het zo goed gaat en erg verstandig van je dat je zelf ook nog je rust pakt. En nog gefeliciteerd dat je weer tante wordt.

Laura, wat is dat fietsen leuk he?! Ik vond het in het begin nog wel een beetje sneu voor Coen omdat zijn hoofdje soms zo heen en weer geslingerd werd. Maar zelf vond hij het ook heerlijk. Begint Chloe ook al naar dingen te wijzen?
Vervelend die verkoudheid! Ik herken het hoor. Bij ons is er ook altijd wel iemand verkouden. Ik nu al 2 weken verschikkelijke keelpijn, maar omdat ik zwanger ben mag ik geen medicatie, uitzieken dus maar!

ik heb nu vakantie!!! Joepie! Zondag vertrekken we voor een weekje naar Zeeland. Hopelijk wordt het lekker weer de hele week. Ik heb er erg veel zin in!

Jullie ook fijn weekend alvast.

Groetjes, Irene

Hoi meiden,

Hier ging het even wat minder met Megan, want ze had erg veel last van darmkrampjes en hebben veel uitgeprobeerd, maar bleef hetzelfde.
Vandaag voor het eerst naar het consultatiebureau geweest en met wegen was ze goed aangekomen 140 gram en qua groei maar een halve centimeter.
Maar op het cb zeiden ze dat het kan dat ze haar in het ziekenhuis snel snel toen hebben gemeten en natuurlijk op een andere manier dan daar. Dus ben benieuwd over een maand.
Wel gaven ze daar aan dat we moesten proberen haar meer ritme te geven door haar aan te laten geven wanneer ze wil drinken, maar dat er wel drie uur tussen moeten zitten. Dat deden we eigenlijk al wel. Maar daarna legde we haar vaak in de box en nooit echt in bed overdag, alleen 's middags als ik ook ging rusten. Maar nu gaan we proberen haar na de fles steeds in bed te leggen zodat ze meer rust heeft en weinig prikkels. Wanneer ze wakker is en even geslapen heeft daarvoor dan leggen we haar in de box voor het spelen of op haar buik om haar nek en hoofdje te trainen.Op het cb vonden ze het wel snel dat ze al haar hoofdje op kan tillen als ze op haar buik ligt of als je haar tegen je aanhoud op je eigen buik. Zo knap.
Verder genieten we elke dag van haar en ze is alweer 1maand oud. De dagen vliegen echt om!!
Zondag het kraamfeest. We hebben al veel inkopen gedaan en tenten, drank etc geregeld, maar we krijgen mooi weer dus dat wordt genieten!!!

Irene: Veel plezier in Zeeland, lekker relaxen en als het goed is blijft de temperatuur wel lekker van de week. Ik hoop dat het ook droog blijft.
Ik ben vroeger veel naar Zeeland geweest, was altijd erg mooi en gezellig.
Geniet ervan!!

Laura: Balen dat je steeds verkouden bent. Ja, volgens mij als de kleine ziek is heb je het zelf ook snel te pakken en andersom.
Wat leuk dat je gefietst hebt met je dochtertje, leuk hoor!
Het lijkt me ook makkelijk als ze zelf kunnen zitten etc.

Iedereen goed weekend en ga nu snel naar bed. Ben erg moe omdat de nachten toch wel erg gebroken zijn. Maar rust normaal 's middags, maar heb dat vanmiddag niet gedaan omdat ik naar het cb moest.

Liefs van Patricia.

Hoi Allemaal,

Hier is het rustig. Maar dat is natuurlijk ook niet zo gek.
Aanstaande vrijdag wordt Nathan alweer een jaar oud! Wat is de tijd om gevlogen. Het is echt super snel gegaan. Maar ik heb ook wel super zin in vrijdag. Lekker taart maken en slingers ophangen. Ben echt benieuwd hoe Nathan het allemaal gaat vinden.
Hoe gaat het met jullie?

Groetjes Mariska

Hé Maris, leuk om weer wat van je te horen!
Alvast gefeliciteerd met Nathan.
Wat is dat snel gegaan he? Chloe is over krap 3 maanden ook alweer 1 jaar oud.

Laat je even weten hoe hij reageerde op zijn 1e verjaardagsfeest?

Patries, hoe gaat het met jullie? Gaat het wat beter met de krampjes van Megan?

Irene, hoe is het? Voel je je een beetje goed?
Nog leuke vakantie gehad?

Hier gaat alles prima. Chloe groeit als kool en kan steeds meer. Zoals zelf eten in haar mond stoppen, optrekken tot staan met een beetje hulp, begint al de kruiphouding aan te nemen en kletst er lekker op los. Ondertussen ruim 9 maanden oud.
Echt dol op die meid!

groeten

Laura

Hoi!

Ik wilde jullie even laten weten hoe het afgelopen weekend was. We hebben de eerste verjaardag van ons knulletje gevierd. Het was super gezellig en Nathan had het heel erg naar zijn zin. Hij is super verwend! Hoewel het wel erg warm was vrijdag en zaterdag. Maar we hebben Nathan lekker in zijn rompertje laten rondkruipen en dat vond hij heerlijk. Ik heb zelf ook wel genoten van de dag. Ik vond het wel heel raar dat het alweer een jaar geleden was dat Nathan geboren was. De tijd is super snel gegaan.
Hoe gaat het met jullie?

Groetjes Mariska

Hallo allemaal,

Het is al een tijdje geleden dat ik hier een berichtje aan jullie geplaatst heb. Sorry, meiden.

Mariska, Nog van harte gefeliciteerd met Nathan. Alweer 1 jaar wat vliegt de tijd he.
Leuk om te lezen dat jullie een leuke verjaardag hebben gehad.

Laura, Chloe ook alweer 9 maanden geweest.
Lekker dat je zo geniet van je dochtertje.

Irene, Hoe is het met jou en de zwangerschap?

Hier nu alles goed.
Het ging namelijk een paar weekjes niet zo goed met Megan.
Ze huilde heel erg veel de hele dag door, veel last van krampjes, overstrekken, onrustig etc.
Uiteindelijk naar een Osteopaat gegaan en het blijkt dat ze door de heftige bevalling en van de vacuümpomp wat heeft overgehouden.
Tussen haar bovenste nekwerveltje en haar linker onderkant van haar schedel, waar de vacuümpomp op heeft gezeten heeft ze een zenuw knel zitten, dus een soort van blokkade.
Ze heeft nu drie behandelingen gehad en ze is echt een ander meisje. Ze lacht veel, huilt veel minder alleen als er echt wat is. Ze is nu erg tevreden en voorheen niet.
We zijn er zo bij gebaat. Moet zeggen dat wij als ouders op een gegeven moment ook weinig energie hadden daardoor.
Nu lacht ze regelmatig, volgt ons en andere mensen. Het is zo leuk en we genieten nu nog meer dan we al deden.
Ons meisje is alweer 2 maanden oud, weken vliegen voorbij.
16 augustus weer beginnen met werken, dus ik heb nog even. Gelukkig wel!!

Meiden, geniet lekker van jullie kids en van het mooie weer deze week.
En op naar zondag, de finale Nederland tegen ......
Het was gisteravond echt spannend he!!

Liefs van Patries.

Hi guys,

Is er niet een ander medium waarmee we met elkaar in contact kunnen blijven? Kan het bijna niet opbrengen om te zoeken op welke pagina we nu weer staan.

Ben heel erg benieuwd hoe het met Jana is. Hoop zo een keer goed nieuws te lezen!

Jee Patries, wat zal dat moeilijk voor jullie geweest zijn, een huilend kind waarbij je niks goed lijkt te doen! Wel fijn dat de oorzaak vrij vroeg is achterhaald. Soms lopen mensen maanden door en hebben geen idee wat het is. Ga je toch stuk van.

Leuk zeg zo'n 1e verjaardag, Mariska. Ik kijk er ook echt al naar uit.

Hier alles goed, Chloe kan zich steeds beter optrekken tot staan. Heel stoer.
Verder eet ze al zelf en begint het een beetje op kruipen te gaan lijken.
Gaat allemaal heel snel.
Afgelopen weekend haar bed lager gezet.
Echt al een meid!

Irene, hoe is het met jou?

En ja, gisteren was inderdaad spannend. Alhoewel het mij allemaal niet bijzonder interesseert, heb ik toch gekeken tot het eind.
Zondag kijk ik natuurlijk ook.

groeten
Laura

Terug
Bovenaan