Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou?

Gefeliciteerd! En wat een mooie naam! De dochter van mijn vriendin heet ook zo!

Klinkt wel heftig allemaal wat je door hebt moeten maken. Hoop dat je toch lekker kan genieten van jullie lieve meisje. Heel veel geluk!!!!!!

smak!
Laura

Hoi allemaal,

Is alles goed met jullie? Ik heb een heerlijke vrije week achter de rug, dus dat is wel erg lekker!

Patries: hoe gaat het met jou en Megan? Hebben jullie al een beetje je draai gevonden als gezinnetje? Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie is!

Laura en Mariska, met jullie ook alles goed? En met de kids? Snakken jullie ook zo naar mooier weer?!

Met mijn zwangerschap gaat alles prima, ik heb bijna geen last. Ik voel me minder moe dan met Coen en ik ben ook niet/nauwelijks misselijk. Kortom, mij hoor je niet klagen! Op 26 mei gaan we voor de eerste echo, joepie!
Komende dinsdag moeten we met Coen naar het Sophia kinderziekenhuis ivm de afwijking bij zijn hart. Waarschijnlijk gaan ze opereren, maar dat horen we dinsdag. Heel spannend! Ik houd jullie op de hoogte.

Fijn weekend nog allemaal!
Groetjes Irene

Hallo Irene,

Spannend hoor, binnenkort je eerste echo van jullie 2e kleintje.
Spannend zeg, met Coen. Een operatie voor zo' n kleintje is wel heftig zeg. Sterkte komende dinmsdag en hoop dat het meevalt.

Hier alles goed. Ons meisje is al bijna weer twee weken. We genieten elke dag van haar. Ik vind het mooi om te zien hoe ons meisje zo verandert, alweer een heel ander gezichtje. En ze heeft me toch een pak haar. Donkere haartjes.
Ik geef de fles, want de borstvoeding kwam niet op gang en Megan viel af. Nu weet ik wat ze binnen krijgt.
Als je foto's van haar wilt zien. Ik heb een beebiesie: www.babybuschnijssen.beebiesite.nl daar staat ook het bevallingsverhaal op.

Groetjes van Patries.

Hoi Patries,

Wat leuk om de foto's te zien! Wat een bos haren heeft Megan. En leuk om jou nu eens eens gezien te hebben. Wat een mooie grote blauwe ogen heb je zeg!
Jammer dat de borstvoeding niet op gang kwam. Bij mij was dat precies hetzelfde, de eerste paar dagen ging nog wel maar daarna kwam het niet op gang. Met kolven kreeg ik hoogstens 70 ml gekolfd na een half uur. Jammer als het niet lukt, ik vond het in het begin ook erg jammer om het intieme moment te missen. Maar eerlijk gezegd was het wel heel erg fijn met de fles! Bij deze ga ik weer beginnen met borstvoeding, maar eerlijk gezegd zou ik niet rouwig zijn als het niet lukt...
Morgen naar het Sophia kinderziekenhuis. Ik begin nu een beetje zenuwachtig te worden. Ik laat het jullie weten.
Groetjes, Irene

Hallo Irene,

Megan, heeft inderdaad een flinke bos haar, zo schattig!
Ja, die ogen van mij daar krijg ik regelmatig complimenten over, mijn moeder heeft precies dezelfde ogen. Sommige mensen denken wel eens dat ik kleurlenzen heb, haha.
Met de borstvoeding is inderdaad jammer, maar de volgende keer zou ik het ook weer proberen, want je weet maar nooit. Maar ik weet nu wat ze binnen krijgt en vandaag kwam het consultatiebureau en nu is ze weer op haar geboorte gewicht, gelukkig.
We zijn lekker aan het genieten van onze kleine meid. Ze doet het erg goed en is lekker tevreden.
Het mooie is dat ze erg alert is en veel rondkijkt. In het wipstoeltje zitten speeltjes aan vast en die pakt ze al, natuurlijk niet gericht maar ze is er wel mee bezig. Morgen is ze alweer twee weken oud. Dagen vliegen om.

Ik hoop dat het meeviel in het ziekenhuis.
Kan me wel voorstellen dat je zenuwachtig daarvoor bent. Vandaag was een erg spannende dag voor jullie. Lees je nieuws wel tegemoet.

Liefs van Patries.

Hoi allemaal,
Ik zal even vertellen hoe het dinsdag geweest is in het ziekenhuis met Coen.
Het was een erg lange ochtend ziekenhuis (4 uur!) maar uiteindelijk weten we nu dat Coen geopereerd gaat worden. Het kan gelukkig via de lies via catheterisatie. Dus hij heeft daarna alleen last van zijn liezen en de narcose, verder zou het mee moeten vallen. Hij blijft 2 daagjes in het ziekenhuis en wij mogen er constant bij blijven. En het gaat allemaal waarschijnlijk binnen 2 maanden plaatsvinden, maar we horen het pas een week van tevoren. De komende tijd nog afwachten dus.
Ik houd jullie op de hoogte!
Veel liefs, Irene

Hoi allemaal,

Genoten van het heerlijke weer afgelopen weekend? Mariska, jullie zullen wel extra blij zijn geweest met jullie tuin!? Coen heeft voor het eerst bewust op het strand gespeeld in zijn blote billen, hij vond het fantastisch!

Vanmorgen hebben we een echo gehad en alles was goed. Je kon er nog niet echt een kindje in onderscheiden, maar we hebben een hartje zien kloppen. Het kan zijn dat ik een paar dagen minder ver ben dan ik dacht, maar het was nog moeilijk te meten omdat het zo klein is. Over 10 weken hebben we pas weer een echo, lang wachten zeg!

Groetjes, Irene

Hallo Irene,

Het was zeker lekker weer afgelopen weekend. Lekker gewandeld met Megan en genoten.
Maar helaas is het weer nu weer minder. Ik hoop dat het niet dit weekend maar volgend weekend op zondag mooi weer is want we geven een kraamfeest en er komen ongeveer 65 a 70 mensen en willen het graag buiten geven.
Dus duimen voor mooi weer, haha!!
Hier gaat alles goed. Moet zeggen dat ik mezelf aardig fit voel, maar nog wel rust 's middags.
Met Megan gaat alles goed. Ze is een tevreden meisje, alleen heeft ze erge last van buikkrampjes. Allerlei tips gekregen van het consultatiebureau, dus nu maar hopen dat het beter wordt.
Verder genieten we elke dag van haar en ze is alweer drie weekjes. Wat gaan de dagen toch snel om zeg.

He, maar meid gefeliciteerd een goede echo!!
Lekker genieten nu. Het duurt zeker lang voor de volgende echo, maar voor je het weet is het zover.
Fijn en geruststellen gevoel he, dat je een hartje hebt zien kloppen. Gaaf hoor!!

Ik word weer opnieuw tante, want mijn zusje is zwanger van de 2e en 1 december uitgerekend.
Erg leuk want dan zit er niet zoveel leeftijdsverschil tussen de kleintjes.

Fijne week en weekend alvast!!
Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan