Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou?

Hallo meiden,

Vanmorgen naar de gynaecoloog geweest. Ik moest mijn bloeddruk meten die was eerder altijd netjes of juist laag. twee weken geleden was wel de onderdruk iets gestegen naar 80 maar nu was die 88 moet het in de gaten houden, ook omdat ik vocht in de voeten heb en lichte hoofdpijn. Mijn urine hebben ze ook meteen gecontroleerd en daar zat iets eiwit in. Maar nog niet zoveel dat het kwaad kan of zo.
Het kindje was goed gegroeit en wordt nu geschat op 6,5 pond, dus denk dat het rond de 7 pond ongeveer is met de geboorte. Schatten klopt ook niet altijd, maar dmv een echo en alles opmeten is het iets gerichter.
Verder was alles netjes. Nu maar weer afwachten, moet volgende week donderdag weer op controle, zal het de laatste zijn??
Ik hoop dat het snel zover is, omdat het nu toch best wel wat zwaarder word. De hele zwangerschap is goed verlopen en nu merk ik dat alleen het slapen wat lastiger word.
Maar ja, nog maar eventjes. Ben nu 38 weken en 2 dagen.
Gaat er iemand nog iets leuks doen met koninginnedag?

Groetjes van Patries.

Hallo meiden,

Vanmorgen naar de gynaecoloog geweest. Ik moest mijn bloeddruk meten die was eerder altijd netjes of juist laag. twee weken geleden was wel de onderdruk iets gestegen naar 80 maar nu was die 88 moet het in de gaten houden, ook omdat ik vocht in de voeten heb en lichte hoofdpijn. Mijn urine hebben ze ook meteen gecontroleerd en daar zat iets eiwit in. Maar nog niet zoveel dat het kwaad kan of zo.
Het kindje was goed gegroeit en wordt nu geschat op 6,5 pond, dus denk dat het rond de 7 pond ongeveer is met de geboorte. Schatten klopt ook niet altijd, maar dmv een echo en alles opmeten is het iets gerichter.
Verder was alles netjes. Nu maar weer afwachten, moet volgende week donderdag weer op controle, zal het de laatste zijn??
Ik hoop dat het snel zover is, omdat het nu toch best wel wat zwaarder word. De hele zwangerschap is goed verlopen en nu merk ik dat alleen het slapen wat lastiger word.
Maar ja, nog maar eventjes. Ben nu 38 weken en 2 dagen.
Gaat er iemand nog iets leuks doen met koninginnedag?

Groetjes van Patries.

Hoi allemaal,

Bedankt voor de felicitaties! Het is nu wel tot me doorgedrongen dat nummer 2 echt onderweg is. Al ben ik me erg bewust van alles wat nog mis kan gaan. Maar we hopen op het beste! Volgende week vrijdag naar de verloskundige.

Patries, Wat een kleintje is het nog! Maar wel prima toch? Wel jammer dat je bloeddruk en je eiwit stijgt. Maar als ze je goed in de gaten houden dan zal het vast wel goed gaan. Mocht je veel hoofdpijn krijgen dan wel gelijk naar het ziekenhuis hoor! Ik duim hel hard voor je, het komt nu echt dichtbij! Vind je het wachten niet vreemd? Ik vond het vreemd omdat je wacht op iets, maar eigenlijk weet je helemaal niet precies op wat...

Verder ben ik vergeten wat de rest ook al weer geschreven heeft. De zwangerschapsdementie heeft al in volle heftigheid toegeslagen hier!!!

Fijn weekend verder nog.
Groetjes, Irene

Succes morgen bij de gyneacoloog Patries, als het tenminste nog nodig is... :)

Wij gaan vrijdag naar de verloskundige, ik ben benieuwd wanneer we voor een echo mogen. Hopelijk snel!

Groetjes, Irene

Je maakt het wel spannend hoor Patries, al een tijdje niets van je gehoord! Je volgende bericht zou zomaar kunnen zijn dat je al moeder bent geworden!
Ben benieuwd!

Veel liefs, Irene

Hallo meiden,

Ik typ even een kort berichtje.
Vorige week zaterdag opgenomen in het ziekenhuis met verschillende klachten als hoge bloeddruk, hoofdpijn, vocht vasthouden etc.
Ik moest meteen blijven want had zwangerschapsvergiftiging en niet in lichte mate.
Uiteindelijk zondag en maandag ingeleid met een veter en dinsdags een rustdag. Al verschillende weeen gehad en 's nachts betadine spuit gehad voor de nacht. Woensdags ben ik om half 12 ingeleid met infuus en ben ik 's avonds om 21.03 uur bevallen van een prachtige dochter! Ze heet: Megan!!!
Het was een hele heftige bevalling maar dat vertel ik nog wel een keer als ik meer tijd heb. Ik ga nu genieten van ons mooie meisje.

Liefs van Patries.

Hoi Patries,

Ten eerste van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wel een heftig gebeuren. Ik hoop dat je nu eerste kan bijkomen en natuurlijk genieten van jullie prachtige dochter.

Groetjes Mariska

Gefeliciteerd!!!!!! Geniet van jullie fantastische kleine meisje.
Wat ontzettend knap dat je het na al die dagen nog op eigen kracht jullie Megan op de wereld hebt gezet. Wat een heftig verhaal zeg.
Maar ik neem aan dat jullie nu weer thuis zijn en dat je als kersvers gezinnetje van elkaar kan genieten.

Veel liefs, Irene

Terug
Bovenaan