Hey Elleste,
Wat een verademing!!! Heerlijk om ons topic op de eerste pagina tegen te komen. Helemaal makkelijk, moet bijna afkicken van het zoeken elke keer haha. Dankjewel dat je een nieuwe aangemaakt hebt! Het enige voordeel was dat we eventueel niet gevonden konden worden door eventuele bekenden had ik bedacht, maar denk dat er op deze manier weer wat vaker gekletst gaat worden en we misschien ook wel weer nieuwe meiden erbij krijgen. Veel toegankelijker zo
Voel me inderdaad een stuk beter qua verkoudheid, af en toe ff hoesten maar als dat het is. Heerlijk om gewoon weer door mijn neus te kunnen ademen
Vandaag een hele rustige dag gehad, een heerlijke massage gehad van mijn mannetje met amandelolie. Helemaal super tegen de spierpijn. Verder even bij mijn ouders gegeten en gezellig gezeten. Nu net thuis en zo lekker naar mijn bedje. Mannetjelief is de Formule 1 aan het kijken,die had hij opgenomen zodat we naar mijn ouders konden gaan

Wat een vent he!
@Roos, tja je eetlust kan inderdaad veranderen. Witbrood is trouwens wel erg lekker, maar je moet extra oppassen hoor dat je niet verstopt raakt. Hoort er toch ook echt bij! Zit zelf echt veel aan bruin brood om maar vezels binnen te krijgen om ellende te voorkomen. Maar gewoon doen hoor als je er zin in hebt

Heb je toevallig ook extra zin in junkfood, dat had ik die eerste paar weken wel en nu af en toe met vlagen. Geniet lekker van je zwangerschap meid en alles wat erbij komt kijken.
Tot 12 weken lijkt het behoorlijk lang te duren maar daarna vond ik het zelf ineens heel snel gaan. Buikje groeit ook echt goed, je ziet het echt! Dus loop helemaal trots te pronken
@Vieguh, nee hoor meis ga niet stoppen had gewoon ff zo'n bui van de week, geloof dat dat er ook bij hoort haha. Het helpt heel erg als je voordat je uit bed gaat even een kopje thee en/of beschuitje neemt. Weet niet of je in die luxe positie verkeerd maarre schijnt echt te helpen tegen die ochtend misselijkheid.
@Tatsje, zelfde vraag als Vieguh je stelde, hoe is het met je? Denk aan je hoor!!!
@Kidsvos, hoe was het bij je ouders? Heb je leuke vakantie gehad? Leuke foto's van je kids op hyves in ieder geval!
@Jt, lekker vakantie meid, geniet er lekker van met je zoontje en je man natuurlijk! Nog even en dan lekker even op vakantie!
@Shar, hoe is je keuken geworden? Mooi kleurtje? Hoe voel je je verder?
@Marijke, schrijf voor jou ook maar even klein stukje. Heb je vanochtend nog op msn gesproken maar toen was ons plan om hele dag thuis te zijn en soep te eten. Belde mijn moeder of we frietjes kwamen eten en toen zijn we maar die kant op gegaan, altijd makkelijk! Heerlijk aant aftellen voor je bruiloft hoor en ik duim nu al voor prachtig weer!
@Miepie, hoe is het met jouw buikje? Groei je hard en een beetje op schema? Wat ontzettend fijn dat je meisje zich zo laat voelen. Puk kan er ook wat van hoor, nog niet voelbaar voor de aanstaande papa maar bij jou vast al wel. Heerlijk, geniet ervan!
@Kwisjuh, hoop dat je een goede reis hebt gehad naar de VS en dat je lekker kunt genieten! Hoop op goed nieuws voor je!
@Poohh, is je ongi al weer over? Straks maar weer lekker klussen en hopen op goed resultaat!
Het schema ook weer even naar Deel 5 gehaald zodat we weer met elkaar kunnen meedenken, meeleven en meeduimen:
nod's juli leeftijd ronde kindje nod
sukkie 23 6 1 9-juli ongi
roos 21 3 1 9-juli zwanger
elleste 30 3 1 14-jul zwanger
vieguh 27 2 1 18-juli zwanger
line 33 4 1 27-juli
kwisjuh 30 5 1 28-juli
chanti 24 1 1 ?
nod's aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie 23 6 1 5-aug
valesca 1 6-aug
boefje 26 2 1 9-aug
sukkie
poohh
Zwangeren uitgerekend
mie_pie 4 november
j-t 27 november
senorita 2 december
schippersvrouwtje 10 december
shar 5 januari
marijke 7 januari
kidsbaby 11 januari
anne 18 januari
loeske 18 februari
lyn
roos 18 maart
elleste
vieguh
mmlc
afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie
j-t
senorita
schippersvrouwtje 18 augustus controle vk
shar
marijke 13 augustus 20 weken echo
kidsbaby
anne
loeske
lynn
roos
elleste 31 juli eerste afspraak vk
vieguh 11 augustus eerste afspraak vk
mmlc
Wat wordt het?
miepie MEISJE
j-t BABY
senorita MEISJE
schippersvrouwtje BABY
shar BABY
marijke
kidsbaby
anne
loeske
lynn
roos
elleste
vieguh
mmlc
Voor de meiden waar de gegevens nog niet helemaal juist zijn, voel je vrij om ff aan te passen hoor. Aankomende 2 weken zal ik waarschijnlijk weinig online zijn omdat we logeetjes krijgen aan boord en daar ga ik me lekker over ontfermen!
Sleep het schema maar gewoon even mee als jullie willen. Even voordat je je berichtje gaat typen naar de pagina waar het laatste schema staat, schema kopieeren, dan naar de laatste pagina, berichtje beginnen, schema plakken, eventueel veranderen en vervolgens je berichtje afmaken en versturen. Moet goedkomen met al die slimme meiden toch
Voor iedereen die al lekker vakantie heeft, geniet er van! Voor degene die nog even moeten tot ze vankantie hebben kop op, bijna zover en dan maar lekker genieten.
Morgen even door het huis heen, wasje, strijkje, tas inpakken en dan dinsdag weer naar boord.
Allemaal een goede nachtrust en pas goed op jullie zelf!
Dikke kus Svtje
20+3