Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

A

Anoniem

Guest
Hoi allen,

Het wordt toch wel erg ver zoeken nu, dus ik dacht: laten we gewoon verder gaan op de eerste bladzijde. Dan duurt het nog wel even voor we weer op blz 14 belanden. Scheelt een hoop geklik ook.

Groetjes Elleste

Als Sv'tje dan nog even het schema zou willen plaatsen hier, dan is het helemaal mooi :)

@Roos, weinig kwaaltjes hier. Ik merk dat ik wel minder zin in "normaal" eten krijg. Liever eet ik nu dingen die ik normaal minder vaak eet. Ik heb ook al met mezelf afgesproken dat ik morgen een broodrooster ga kopen en wit brood. Ik eet normaal bruin brood, maar heb nu wel zin in wit brood hihi. En hoe is het met jou? Heb je al een afspraak bij de VK?

@Sv'tje, fijn dat je het kanoen wel op kon brengen. Betekent dat, dat je je ook weer een stukje beter voelt? (of misschien moet ik je dat niet vandaag vragen, met je spierpijn enzo hihi). Kan me voorstellen dat je het laatste gedeelte niet meer trok inderdaad.
Vervelend dat je dan ook nog eens last van je buren hebt. Praten heeft geen zin?

Meiden ik hoop dat jullie dit topic kunnen vinden....

Liefs Elleste

Meid strak plan!! kreeg er ook al een beetje een hekel aan om elke keer zoveel handelingen te moeten doen om bij jullie te komen.
Ik ga morgen eens ff bellen met die lui want op mail wordt niet geantwoord.
Hier ff een snel berichtje van mij want ben erg druk dit weekend.

@Sv'tje:
Ik las dat je gekanoot hebt ?! Leuk man heb je er ook goed weer bij gehad?
Wat betreft constante factor daarben ik het helemaal mee eens.
Jij past altijd de lijstejs aan en je bent toch een beetje de rode draad in dit forum!! Dus meid niet stoppen!!

@Elleste:
Hier zijn de kwaaltje aan het beginnen hoor. Smorgens krijg ik opeens een vlaag van misselijkheid dat ik echt denk dat ik elk moment kan gaan spugen en dan zwakt het weer af. Echt maar 5 minuten ofzo.
Ook wordt ik al moeier. Ben er wel blij mee want dat stelt me weer gerust.
Hoe ist het bij jou? Nog steeds alleen wat lam?
Doe rustig aa meis.

@Roos:
Je zal het al vast geschreven hebben maar hoe is het met jou?
Gata alles nog lekker?

@Tatsje:
Hoe is het met jou?

@aan de meiden met NOD of naderende NOD. Al wat bekent??
Duim voor jullie want er moeten nog meer zwangeren bij!!

Hier gaat alles lekker. Ik merk wel dat ik meer rustig aan moet doen want als ik dat niet doe dan krijg ik krampjes en wordt ik misselijk.
Donderdag komt MVM en die gaat ook een test doen. Ben toch wel heel nieuwsgierig!
Gister lekker naar de kempervennen geweest een dagje met mn schoonfamilie gezwommen en gegourmet. Vandaag voor manlief een crossmotor gekocht! Helemaal gelukkig is ie nu hahaha.
Lekker weer zn hobby oppakken.
Ga nu lekker eten dus lieve meiden tot snel!

Hey Elleste,

Wat een verademing!!! Heerlijk om ons topic op de eerste pagina tegen te komen. Helemaal makkelijk, moet bijna afkicken van het zoeken elke keer haha. Dankjewel dat je een nieuwe aangemaakt hebt! Het enige voordeel was dat we eventueel niet gevonden konden worden door eventuele bekenden had ik bedacht, maar denk dat er op deze manier weer wat vaker gekletst gaat worden en we misschien ook wel weer nieuwe meiden erbij krijgen. Veel toegankelijker zo :)

Voel me inderdaad een stuk beter qua verkoudheid, af en toe ff hoesten maar als dat het is. Heerlijk om gewoon weer door mijn neus te kunnen ademen :)

Vandaag een hele rustige dag gehad, een heerlijke massage gehad van mijn mannetje met amandelolie. Helemaal super tegen de spierpijn. Verder even bij mijn ouders gegeten en gezellig gezeten. Nu net thuis en zo lekker naar mijn bedje. Mannetjelief is de Formule 1 aan het kijken,die had hij opgenomen zodat we naar mijn ouders konden gaan :) Wat een vent he!

@Roos, tja je eetlust kan inderdaad veranderen. Witbrood is trouwens wel erg lekker, maar je moet extra oppassen hoor dat je niet verstopt raakt. Hoort er toch ook echt bij! Zit zelf echt veel aan bruin brood om maar vezels binnen te krijgen om ellende te voorkomen. Maar gewoon doen hoor als je er zin in hebt :) Heb je toevallig ook extra zin in junkfood, dat had ik die eerste paar weken wel en nu af en toe met vlagen. Geniet lekker van je zwangerschap meid en alles wat erbij komt kijken.

Tot 12 weken lijkt het behoorlijk lang te duren maar daarna vond ik het zelf ineens heel snel gaan. Buikje groeit ook echt goed, je ziet het echt! Dus loop helemaal trots te pronken :)

@Vieguh, nee hoor meis ga niet stoppen had gewoon ff zo'n bui van de week, geloof dat dat er ook bij hoort haha. Het helpt heel erg als je voordat je uit bed gaat even een kopje thee en/of beschuitje neemt. Weet niet of je in die luxe positie verkeerd maarre schijnt echt te helpen tegen die ochtend misselijkheid.

@Tatsje, zelfde vraag als Vieguh je stelde, hoe is het met je? Denk aan je hoor!!!

@Kidsvos, hoe was het bij je ouders? Heb je leuke vakantie gehad? Leuke foto's van je kids op hyves in ieder geval!

@Jt, lekker vakantie meid, geniet er lekker van met je zoontje en je man natuurlijk! Nog even en dan lekker even op vakantie!

@Shar, hoe is je keuken geworden? Mooi kleurtje? Hoe voel je je verder?

@Marijke, schrijf voor jou ook maar even klein stukje. Heb je vanochtend nog op msn gesproken maar toen was ons plan om hele dag thuis te zijn en soep te eten. Belde mijn moeder of we frietjes kwamen eten en toen zijn we maar die kant op gegaan, altijd makkelijk! Heerlijk aant aftellen voor je bruiloft hoor en ik duim nu al voor prachtig weer!

@Miepie, hoe is het met jouw buikje? Groei je hard en een beetje op schema? Wat ontzettend fijn dat je meisje zich zo laat voelen. Puk kan er ook wat van hoor, nog niet voelbaar voor de aanstaande papa maar bij jou vast al wel. Heerlijk, geniet ervan!

@Kwisjuh, hoop dat je een goede reis hebt gehad naar de VS en dat je lekker kunt genieten! Hoop op goed nieuws voor je!

@Poohh, is je ongi al weer over? Straks maar weer lekker klussen en hopen op goed resultaat!

Het schema ook weer even naar Deel 5 gehaald zodat we weer met elkaar kunnen meedenken, meeleven en meeduimen:

nod's juli leeftijd ronde kindje nod
sukkie 23 6 1 9-juli ongi
roos 21 3 1 9-juli zwanger
elleste 30 3 1 14-jul zwanger
vieguh 27 2 1 18-juli zwanger
line 33 4 1 27-juli
kwisjuh 30 5 1 28-juli
chanti 24 1 1 ?

nod's aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie 23 6 1 5-aug
valesca 1 6-aug
boefje 26 2 1 9-aug
sukkie
poohh

Zwangeren uitgerekend

mie_pie 4 november
j-t 27 november
senorita 2 december
schippersvrouwtje 10 december
shar 5 januari
marijke 7 januari
kidsbaby 11 januari
anne 18 januari
loeske 18 februari
lyn
roos 18 maart
elleste
vieguh
mmlc

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie
j-t
senorita
schippersvrouwtje 18 augustus controle vk
shar
marijke 13 augustus 20 weken echo
kidsbaby
anne
loeske
lynn
roos
elleste 31 juli eerste afspraak vk
vieguh 11 augustus eerste afspraak vk
mmlc

Wat wordt het?

miepie MEISJE
j-t BABY
senorita MEISJE
schippersvrouwtje BABY
shar BABY
marijke
kidsbaby
anne
loeske
lynn
roos
elleste
vieguh
mmlc

Voor de meiden waar de gegevens nog niet helemaal juist zijn, voel je vrij om ff aan te passen hoor. Aankomende 2 weken zal ik waarschijnlijk weinig online zijn omdat we logeetjes krijgen aan boord en daar ga ik me lekker over ontfermen!

Sleep het schema maar gewoon even mee als jullie willen. Even voordat je je berichtje gaat typen naar de pagina waar het laatste schema staat, schema kopieeren, dan naar de laatste pagina, berichtje beginnen, schema plakken, eventueel veranderen en vervolgens je berichtje afmaken en versturen. Moet goedkomen met al die slimme meiden toch ;)

Voor iedereen die al lekker vakantie heeft, geniet er van! Voor degene die nog even moeten tot ze vankantie hebben kop op, bijna zover en dan maar lekker genieten.

Morgen even door het huis heen, wasje, strijkje, tas inpakken en dan dinsdag weer naar boord.

Allemaal een goede nachtrust en pas goed op jullie zelf!

Dikke kus Svtje
20+3

Bericht van Valesca (in het andere topic)

---Hoi :)

Veel beter zo (Y)

@ Svtje: Ik heb de laatste berichten nog ff gelezen en ik ben 30 en zit nu in ronde 4.

@ Roos: Wat gaaf dat het jou in 1x gelukt is na de ovulatietesten. Ik vind het zooooo spannend haha ik durf niks te voelen omdat ik mezelf niet voor de gek wil houden en heb overal wel een reden voor haha. Nog even dan dan weet ik het :)

@ Kwisjuh: Hahaha terror eisprong...wat een leuk woord :p

@ Boefje: Je hebt gelijk....moeten doen wij ook niet aan....als het met plezier gaat en meer uit liefde dan uit moeten, is het extra mooi wanneer het lukt vind ik :)

Iedereen, succes en veel geluk en geniet van het mooie weer ! Liefs, Valesca-----

@Valesca, leuk om te horen, ik ben ook 30 en het is wel leuk om dertigers hier te hebben. Niks ten nadele van degenen die dat nog niet zijn, maar soms voel ik me al oud(er). Trouwens, bij Roos lukte het ook gelijk na gebruik van ovulatietesten, bij mij lukte dat ook in 1 keer na gebruik van. Ik denk wel dat dat heel erg toeval is, maar misschien kunnen we dat toeval wel een beetje rekken ;-)

Hoop dat je het niet erg vindt dat ik je bericht gekopieerd heb, maar wilde graag reageren, alleen zou een beetje raar lijken als er geen bericht van jou hier stond maar wel een reactie hihi. En we moeten proberen te voorkomen dat we in 2 topics gaan schrijven. Das al helemaal verwarrend..

Liefs Elleste

Hey Valesca,

Je staat er weer in hoor meid!

nod's juli leeftijd ronde kindje nod
sukkie 23 6 1 9-juli ongi
roos 21 3 1 9-juli zwanger
elleste 30 3 1 14-jul zwanger
vieguh 27 2 1 18-juli zwanger
line 33 4 1 27-juli
kwisjuh 30 5 1 28-juli
chanti 24 1 1 ?

nod's aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie 23 6 1 5-aug
valesca 30 41 6-aug
boefje 26 2 1 9-aug
sukkie
poohh

Zwangeren uitgerekend

mie_pie 4 november
j-t 27 november
senorita 2 december
schippersvrouwtje 10 december
shar 5 januari
marijke 7 januari
kidsbaby 11 januari
anne 18 januari
loeske 18 februari
lyn
roos 18 maart
elleste
vieguh
mmlc

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie
j-t
senorita
schippersvrouwtje 18 augustus controle vk
shar
marijke 13 augustus 20 weken echo
kidsbaby
anne
loeske
lynn
roos
elleste 31 juli eerste afspraak vk
vieguh 11 augustus eerste afspraak vk
mmlc

@Elleste, dank voor je update! Nu maar hopen dat iedereen ons gelijk ziet staan op pagina 1 :)

Sweet dreams!

Svtje
20+3

@ Svtje, Dank je wel dat je me ertussen hebt gezet (Y)

@ Elleste, Nee hoor, juist lief dat je dan even hier gezet hebt, anders word het idd erg onduidelijk allemaal en in het vorige topic kijk ik eigenlijk nu ook niet meer ;)

Ik heb van meer mensen gehoord dat het na gebruik van ovulatie testen raak was, maar ik probeer er niet teveel op te hopen, al is dat erg moeilijk natuurlijk. Als je iets zo graag wilt, hoop je elke maand weer opnieuw en dat wordt elke maand een stukje meer merk ik. Ik had ook 3 maanden geleden tarrot kaarten laten leggen en alle 3 de kaarten hadden met kinderen en mijn grootste wens die in vervulling zou gaan te maken en dat zou na ongeveer 3 maanden moeten gebeuren. Nu geloof ik wel in zulke dingen, alleen ik vestig er geen hoop op, maar toch wel grappig dat dat eruit kwam haha.

Nu ben ik benieuwd wat deze maand gaat brengen......normaal zou ik volgende week maandag mijn NOD hebben, alleen 2 maanden terug was ik 5 dagen te laat en afgelopen maand 4 dagen te vroeg, dus ik heb gewoon maar de 28 dagen aangehouden die ik normaal altijd had want dat komt het meest in de buurt.

Morgen ga ik bij een vriendin logeren (ex van mijn broer) en lekker shoppen en met mijn lieve neefjes spelen. Lekker even op andere gedachte komen.

Ohja !! dat was ik vergeten. Ikzelf ben van een tweeling, de kids van mijn broer zijn ook tweeling en mijn ex schoonzus werkt in het ziekenhuis en heeft het nagevraagd en nu heb ik dus ook een grotere kans op een tweeling als ik zwanger mag raken.

Oh wat een verhaal weer, maar het voelt ook zo goed dat ik hier gewoon alles kan vertellen en mijn hart op kan halen, omdat ik het verder stil wil houden dat we aan het proberen zijn zwanger te worden.

Nou meiden....allemaal een fijne dag gewenst en super veel succes !!! Als er al 1 zwanger mag worden deze ronde, ben ik al blij ! Elke maand dat er iemand hier zwanger wordt, is een goede maand :)

Liefs !

Terug
Bovenaan