Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

Hey Tess,

Gewoon doen wat jullie zelf het prettigste vinden :) Het is jullie zwangerschap en dus besluiten jullie zelf op welk moment het jullie aan familie, vrienden en de rest van de wereld gaan vertellen.

Zelf heb ik steeds gezegd, wij gaan het met 12 weken vertellen en niet eerder...wat was dat moeilijk zeg. Had met 6 weken licht bloedverlies en kon er met niemand over praten. Ik zat aan boord en voelde me zo enorm ellendig. Toen heb ik met mijn mannetje afgesproken dat we het in ieder geval tegen mijn ouders gingen vertellen. Met 7,5 weken hebben we het toen verteld en met 8,5 weken aan mijn schoonouders (kwam zo uit, wonen wat verder weg) Daarna heb ik het met 12 weken op hyves gezet nadat ik de beste vrienden ingelicht had. Voor mij was het een enorme opluchting dat ik mijn verhaal kwijt kon want was behoorlijk onzeker in het begin.

Gewoon lekker doen wat voor jullie goed voelt meid en je even niks van reacties en meningen van anderen aantrekken, ik weet het, het is lastig zeker met die opkomende hormonen maarre komt goed! Als jullie er samen maar achterstaan.

Het weekend is inderdaad weer voorbij en morgen gaan we weer richting schip... zal wel weer even afkicken zijn voor mij byebye sociale contacten maar gelukkig heb ik jullie :)

Huisje is al aardig aan kant, nog even laatste was strijken en tas inpakken en dan zijn we er klaar voor.

@Sukkie, wanneer heb je precies je echo? Ben echt zo ontzettend benieuwd! Zou zo bijzonder gaaf zijn als je ZWANGER mag typen. DuimDuimDuim!!!

@Kwisjuh, sprak je gister al ff op msn, ook voor jou weer heel spannend nu, nog maar een paar daagjes wachten. Lekker afleiding zoeken he! DuimDuimDuim!!!

@Marijke, lekker komen schrijven als je je minder moe voelt he ;) iedereen zit op uitgebreid feestverslag te wachten ;)

Ik kan in ieder geval alvast vertellen dat het feestje van Marijke errug gezellig was en dat ze enorm verwend zijn met leuke cadeautjes!

Hier verder alles prima, nog steeds lekker warm maar merk wel dat die warmte ook energie vreet kom de trap bijna niet op, loop te hijgen als een bejaarde... pfff haha.

@Vieguh, met de dropjes gaat het goed hoor ;) helemaal lekker! Ben blij dat ze niet iets noemde wat goed was wat ik niet lustte.

Heb niet helemaal terug gelezen dus weet niet precies of ik nou op iedereen gereageerd he maarre denk aan jullie hoor!

@Kidsvos, morgen 20 weken echo, heel erg spannend!!!! Jullie willen weten wat het wordt he! Hou ons op de hoogte meid, dan kunnen we het lijstje weer updaten :)

Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal,

Svtje
24+4 alweer ;)

Hey meiden!

Korte update:

Pijnlijke (.)(.)
verder nog geen bijzonderheden...

WAT DUURT WACHTEN TOCH LANG!!

x Kwisjuh

ronde 6 28aug NOD

Terug
Bovenaan