Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

Hallo!
Ben even niet online geweest was echt heel erg druk maar nu kom ik eens kijken hoe t met jullie gaat. Zie dat we weer lekker op de 1e pagina zijn, gelukkig maar dat scheelt een hoop zoekwerk!
Ik heb heerlijk vakantie, morgen ben ik jarig dus dan een klein feestje. Spannende ronde deze keer, omdat ik op de half jaar grens zit. We hebben in ieder geval ons best gedaan, nu maar even afwachten. Heb genoeg te doen dus dat is nog redelijk vol te houden.

Geniet van deze zonnige dag!
Groetjes Sukkie

Hee ladies,

Goed idee hoor, Elleste, een nieuw onderwerp, dat scrollen en klikken werd ik ook een beetje moe van. Ook al is geduld een van mijn goede eigenschappen....

FF ego: mijn nod staat voor vandaag in de tabel, ik heb met mezelf toch morgen afgesproken. 31 dagen tot dusver mijn langste cyclus, heb geteld vanaf 28 juni. ben er een beetje zenuwachtig van, voelt een beetje ongesteld aan allemaal, dus ben er bang voor... aaaaaargh. zo nog maar een ff checken. en anders maar afleiding zoeken in het werk.

Groetjes Line
groetjes

Goedemorgen allen

@Valesca, ik herken dat wel hoor, dat je het gewoon fijn vindt om hier je hart te kunnen luchten. Ik heb hetzelfde. Hoe lijkt het je dat, als je een ook een tweeling zou krijgen? Helpt het dan ook dat je zelf een helft van een tweeling bent? Is je andere helft je broer? Dat zou betekenen dat jij dus een twee-eiige tweeling bent, toch? Tenminste ik meen me te herinneren dat een jongen-meisje altijd twee-eiige tweelingen zijn....

@Sukkie, alvast van harte gefeliciteerd (mocht je morgen niet kijken, of mocht ik het morgen vergeten zijn...).Ik hoop voor je dat het een magische grens is en dat het deze maand raak is... duim duim duim

@Line, Spannend hoor, heb je altijd een regelmatige cyclus? Ik hoop zo voor je dat je ongi wegblijft....Afleiding zoeken in je werk, is goed... vraag me alleen af of dat werkelijk lukt hihi. Houd ons op de hoogte......ook voor jou: duim duim duim..

Hier vanochtend toch een beetje misselijk, kan het nog wel onderdrukken door diep door mijn neus in te ademen, hoop dat het niet erger wordt. Ik begon net te wennen aan de niet-kwaaltjes ghehe. Ik heb trouwens de laatste dagen wel een zeurend gevoel in mijn buik, eigenlijk heel onprettig... zal er wel bijhoren...

Groetjes Elleste
5w6d geloof ik...

Hoi meiden!

Aangezien ik nieuw ben op het forum een klein rondje voorstellen: ik ben de trotse mama van een jongen van 21 maanden. In april heb ik de spiraal laten verwijderen en gaan we voor een tweede!

Vandaag was ik "al" 4 dagen overtijd en we hadden het sterke vermoeden dat ik zwanger was...tot ik zojuist naar het toilet ging en de rd zijn verschenen..balen hoor, had er inmiddels toch wel een beetje op gerekend aangezien ik keurige cyclussen had van 28 dagen! Nou, ik hoop dat de teleurstelling snel is verdwenen en we vol goede moed op gaan naar de volgende ronde!

@Valesca: had je laatste bericht gelezen en ook ik ben van de eerste zwanger geraakt na het gebruik van ovulatietesten. Dit keer hebben we het weer gedaan en flinkt geklust op de 2 dagen dat ik positief testte maar helaas, dit keer minder geluk. Zo zie je maar!

Ik duim voor iedereen die nog niet zwanger is!

Ik ga jullie oude berichtjes even lezen zodat ik een beetje weet wie wie is!

Groetjes JY

Hoi meiden!

Aangezien ik nieuw ben op het forum een klein rondje voorstellen: ik ben de trotse mama van een jongen van 21 maanden. In april heb ik de spiraal laten verwijderen en gaan we voor een tweede!

Vandaag was ik "al" 4 dagen overtijd en we hadden het sterke vermoeden dat ik zwanger was...tot ik zojuist naar het toilet ging en de rd zijn verschenen..balen hoor, had er inmiddels toch wel een beetje op gerekend aangezien ik keurige cyclussen had van 28 dagen! Nou, ik hoop dat de teleurstelling snel is verdwenen en we vol goede moed op gaan naar de volgende ronde!

@Valesca: had je laatste bericht gelezen en ook ik ben van de eerste zwanger geraakt na het gebruik van ovulatietesten. Dit keer hebben we het weer gedaan en flinkt geklust op de 2 dagen dat ik positief testte maar helaas, dit keer minder geluk. Zo zie je maar!

Groetjes JY

Hoi meiden!

Groetjes

Hoi meiden!

Groetjes JY

Oeps, zie dat mijn bericht een beetje vast gepost is..komt omdat ik op mijn werk zit en de computer traag is!! Sorry!

Terug
Bovenaan