Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

Hoi Joy, welkom hier. Je valt binnen in het gezelligste topic van de site hihi. Als je nog wat terug wilt lezen (en je voelt je dapper genoeg) dan kan je op bladzijde 15 ons vorige topic lezen. Zelfde naam, maar dan deel 4. Succes alvast (of sterkte...hihi)

Groetjes Elleste

Hee dames

Mijn ong is bijna weer over normaal altijd al zondag maar nu net of je ong word last van donkere afscheiding hmmm gek.
Mijn nod is 19 a 20 aug ronde ehh 5 de 1e tel ik niet mee jan tm maart toen na 9 week ong geworden na ontpillen.
Welke ovulatie testen gebruiken jullie?
Ik wil ze ook weer gaan gebruiken haal denk ik de dure van de apotheek 7 voor 30 euro.
Heb een keer van sensitest gehad geen positieve test gehad wel lichtestreep op dag 14 s avonds wil nu ook urine pakken na de ochtend urine denk dat beter is.
We zullen het zien.
Wel handig dat we op pagina 1 staan scheelt een hoop geklik ha.

@Vlieguh wat leuk wij gaan over 2 weken naar kempervennen voor een midweek met 8 man.
Jij bent een dagje geweest?
Moet eerst nog woe don en vrijdag en woensdag werken dan lekker vakantie... heerlijk nu ook zin in.

@Svtje morgen weer naar boord wat gaan die 2 week ook snel he.
Wel leuk dat je logee,s krijgt gezellig.

@marijke nog even en je bent getrouwd leukkk
Marijke ook of begreep ik dat verkeerd.

Liefs poohh

Mijn broer en ik zijn idd twee-eiig en mijn neefjes zijn een-eiig.

Het schijnt dan zo te zijn dat ik zelf ook meer kans heb, en ik zou er liever eerst 1 hebben, maar 2 zijn er ook van harte welkom hoor....het is lekker druk, maar het heeft ook wel weer wat als ik mijn neefjes zie en de band die ze hebben....die is toch erg speciaal dan, net als dat van mijn broer en mij :)

Heel veel sterkte elleste met de kwaaltjes.....zie het maar zo...je lichaam verteld je duidelijk dat je zwanger bent...lijkt mij persoonlijk fijner dan wanneer je niks voelt, alleen moet het idd niet te erg gaan worden

Hoi

@Pooh, ik heb deze maand inderdaad van sensitest gebruikt. Er staat in de bijsluiter dat er echt een duidelijke streep moet staan, even dik als de controlestreep. Dat was bij mij ook niet het geval. Ik zag alleen wel een duidelijk verschil met de dagen ervoor. Ik ben 5 dagen voor de positieve test begonnen. De eerste 2 dagen geen streep, daarna 2 dagen een hele lichte streep en de 5e dag een duidelijke streep (alleen nog lange niet zo dik als de controlestreep) de dag erna een hele lichte streep en daarna niks meer. Dus ben er maar vanuit gegaan dat mijn LHpiek op de 5e dag het hoogst was, wat dus betekende dat mijn ei binnen 12 tot 48 zou springen.

@Vales, zie het maar zo: liever 1 of 2 dan helemaal niks toch? En de kwaaltjes, die moet je maar op de koop toe nemen..*zucht*

Liefs Elleste

@ Pooh: ik gebruik de ovulatietesten van Clear Blue. Bij deze hoef je niet te pielen met een pipetje zoals bij Predictor. Ook het aflezen vind ik zelf erg prettig: een smile als het positief is en een leeg rondje als er nog niets is. Heb je dus geen verwarring over lichte en donkere strepen.
Helaas heeft het bij mij deze rondje niet geholpen maar ga er volgend maand weer mee aan de slag!

Ik heb het nog even opgezocht:

Als er meereiige meerlingen in je familie zitten, is de kans dat je zelf zwanger raakt van meer dan één kind dan ook groter dan normaal. Wanneer je zelf deel uitmaakt van een meerling lijkt de kans zelfs nog groter te zijn. Zo is uit onderzoek gebleken dat een vrouwelijke, niet-identieke tweeling een kans van 1 op de 58 heeft om zelf een tweeling te krijgen.

Ik heb dus kans van 1 op 58 om zelf een tweeling te krijgen, aangezien ik zelf van een twee-eiige tweeling ben.

wel grappig :)

het word steeds spannender.

ik was de laatste dagen al erg moe steeds, maar ook druk geweest dus wijd dat daar maar aan....maar ik heb de laatste 3 dagen (vandaag meegerekend) constand honger en misselijk en sinds vanmiddag een ongesteldheids gevoel in mijn onderbuik.

ik durf nergens op te hopen, want moet nog 1 weekje tot 1,5 week wachten, maar dit gevoel heb ik normaal wel de dag van mijn NOD, maar nooit al ruim een week van te voren.

Ik kan het voelen, omdat ik het gewoon zo graag wil, maar vind het wel erg spannend.

Lieve Sukkie,

Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een hele gezellige dag van! Weet niet of ik morgen online ben, vandaar nu vast felicitaties :)

6 maanden is een mooi getal, bij ons mocht het toen zo zijn! Hoop zo voor jullie dat ook zo mag zijn. Duim mezelf 3 x in de rondt voor je!!!

@Line, spannend hoor meid... zwanger kwaaltjes lijken weer op ongi kwaaltjes helaas. Duim voor je dat het zo mag zijn en dat het aantal zwangeren lekker uit de grond mag blijven schieten :)

@Elleste, hoort er allemaal bij hoor, van het misselijke tot het zeurende gevoel. Geen zorgen over maken, gewoon laten gebeuren en naar je lichaam luisteren. Als je ergens geen zin in hebt gewoon niet eten en als je ergens heel erg zin in hebt er gewoon met mate aan toegeven.

Hier lekker huisje aan kant, nog 1 wasje en dus nog 1 strijkje doen. Dankzij mijn mannetje al lekker zo ver gekomen. Had echt ff een hormonendagje vandaag dus was niet vooruit te branden. Nu weer wat beter, neem zo lekker even een lange douche en dan moet ik er weer tegen kunnen.

Een fijne avond allemaal!

Kus Svtje
20+4

Terug
Bovenaan