Lieve Sukkie,
Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een hele gezellige dag van! Weet niet of ik morgen online ben, vandaar nu vast felicitaties 🙂
6 maanden is een mooi getal, bij ons mocht het toen zo zijn! Hoop zo voor jullie dat ook zo mag zijn. Duim mezelf 3 x in de rondt voor je!!!
@Line, spannend hoor meid... zwanger kwaaltjes lijken weer op ongi kwaaltjes helaas. Duim voor je dat het zo mag zijn en dat het aantal zwangeren lekker uit de grond mag blijven schieten 🙂
@Elleste, hoort er allemaal bij hoor, van het misselijke tot het zeurende gevoel. Geen zorgen over maken, gewoon laten gebeuren en naar je lichaam luisteren. Als je ergens geen zin in hebt gewoon niet eten en als je ergens heel erg zin in hebt er gewoon met mate aan toegeven.
Hier lekker huisje aan kant, nog 1 wasje en dus nog 1 strijkje doen. Dankzij mijn mannetje al lekker zo ver gekomen. Had echt ff een hormonendagje vandaag dus was niet vooruit te branden. Nu weer wat beter, neem zo lekker even een lange douche en dan moet ik er weer tegen kunnen.
Een fijne avond allemaal!
Kus Svtje
20+4