Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

@ tessa, ik ga misschien zaterdag testen maar het kan ook zondag of later worden.
Dat ligt eraan hoe lang ik het nog volhoudt :)
Als maandag nog niks is dan bel ik de huisarts. Dan ben ik een week overtijd, lijkt me een mooie tijd. Zondag zit ik op mijn langste cyclus 35 dagen.
Ik denk niet dat ik te gespannen ben om ongi te worden, misschien ben ik weer terug bij af. Na 2 korte cyclussen 28, en 29 nu weer naar 33 ofzo.
Pff, jij ook veel sterkte hoor!

Groetjes Sukkie

Nou...dat was een korte ongesteldheid voor mij zeg.....krap 2 daagjes maar.....sinds gister avond is het al over....en ondanks de buikpijn enzo die ik had, was het vele malen minder dan normaal (bloedverlies)....dat is ook wel eens fijn haha en in de nachten verloor ik totaal geen bloed.

Kunnen mijn vriend en ik alweer snel klussen haha

Pff, weer getest maar negatief.
Nog steeds geen ongi, al 4 dagen over tijd.
Weet niet wat er aan de hand is, als er maandag nog niks is ga ik de huisarts maar eens bellen.

Groetjes Sukkie

Hey Sukkie,

ik vind het echt balen voor je hoor he!! Dit is ook niks en niet ongi en negatieve test.
Wilde ff kort laten weten dat ik aan je denk.
Liefs Ilse

Wat vervelend Sukkie.....juist die onzekerheid is zooooo vervelend.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis. Sterkte met deze onzekerheid

Liefs

Hey Sukkie,

Hoop dat je snel wat duidelijkheid mag krijgen meis. Het liefste dmv een positieve test natuurlijk!!! Misschien ben jij een van de vrouwen die pas na een week of langer over tijd te zijn positief test? Hoop het zo voor je!!! Hoe voel je je verder? Heb je veel last van kwaaltjes? Denk aan je hoor!

@Alle andere meiden, denk ook aan jullie en gun jullie van harte een klein wondertje in jullie buik, de zwangeren uiteraard een hele fijne zwangerschap!

Hier nog steeds logeetjes aan boord, totdat we zelf weer naar huis gaan. Dus voorlopig nog steeds niet heel veel forum en msn tijd. Lees wel steeds bij hoor.

Hier alles prima, beetje moe maar verder helemaal okay. Die kleine laat goed van zich voelen, vooral 's avonds in bed is het niet te stuiten haha. Ik geniet met volle teugen en hoop dat de meiden met een dipje dit ook heel snel mogen gaan ervaren. Hoort er allemaal bij hoor, je hormonen stuiteren nu alle kanten op.

Dames ga snel weer voor 100% meekletsen hoor!

Een dikke knuffel Svtje
22 + 2 dagen

Hallo meiden!

Lekker van het weekend aan het genieten?
Dacht, schrijf nog maar even een klein berichtje.
Nog niet ongi (inmiddels op dag 35) en morgen ga ik de dokter even bellen voor een afspraak.
Gaan zaterdag op vakantie dus wil wel even wat meer zekerheid! Ik voel me wel best goed, beetje misselijk maar dat is ook het enige. In ieder geval geen tekenen dat er een ongi aankomt dus als dat is dan zal het zeer onverwacht zijn. Houd jullie iig op de hoogte!

@ Sv; ik hoop ook echt iemand te zijn die pas laat positief test! Wat een mooi positief berichtje van je, je kleine zal wel al echte zeebenen hebben als die geboren wordt ;-)

@marijke, had jij dit niet ook? Ik zoek nu gewoon een sprankje hoop ;-)

Groetjes Sukkie
Ronde 6 35/30

Hey Sukkie,

Tja met die zeebenen komt het helemaal goed, we hebben dan ook maar een schommelwiegje aangeschaft zodat die kleine thuis al kan wennen :)

Ik weet van Jt dat ze rond NOD negatief testte en een week later positief, bij Marijke was het ook zo, eerst negatief en later positief :) Dusse meid, kop op!!! Klinkt tot nu toe erg goed.

Wat heerlijk dat je op vakantie gaat, waar gaan jullie heen? Geniet er lekker van in ieder geval!

Heel veel liefs van een duimendraaiend Svtje
22+3

Terug
Bovenaan