Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

O en verzonden voordat je het door hebt.....

Ilse, beginnen de kwaaltjes nu echt te komen? Balen zeg, hoop dat het een beetje meevalt en dat je nog een beetje kan functioneren. Ik ken echt om me heen zulke drama-verhalen. Zelf niets te klagen. Buiten wat vermoeiheid en gevoelige (.)(.), nergens last van.

Svtje, is het gezellig met de logeetjes over de vloer, geniet lekker van het mooie weer op het schip.

Marijke, ben het even kwijt komt je bruiloft nu steeds dichter bij of heb je de prachtige dag net gehad. Ik dacht het eerste toch? Geniet er lekker van, hoop dat je je goed voelt.

Miepie, heerlijk hoor die verhalen van jou. Ik hoop voor ons allemaal dat we dit over een aantal maanden ook kunnen ervaren.

Jootje (toch?), ook namens mij heel welkom, klets lekker mee en wordt maar snel zwanger. Geniet van je vakantie met je mannetje en dochter.

Voor wie ik vergeten ben, sorry. Shit, en kan de hormonen niet eens de schuld geven want ik schrijf net dat die weinig met me doen ;-)

Tot snel,

liefs Lynn

Hoi allemaal!

Wat een heerlijk weer! 's morgens ben ik actief in het huishouden en 's middags lig ik heerlijk in het zwembadje in mijn tuintje. Wat een leven ;-)
Nog steeds niet ongi dus het gaat nog altijd goed! Ik wil zaterdag nog eens testen mocht het dan nog niet zo zijn, ik ben dan 4/6 dagen over tijd (ligt er aan van welke cyclus ik uit ga.

@ Lynn, wat een lekker lang verhaal! Fijn om te horen dat het zo goed met je gaat, ik denk dat die echte blijheid voor jou ook wel komt als je buikje gaat groeien. Leuk dat je partner er zo enthousiast over is, dan heb je er vast veel steun aan deze zwangerschap.

@ Valesca, veel succes deze ronde! Ik hoop voor je dat het een vruchtbare wordt!

@ Elleste, bedankt voor het duimen meid! Ik kan het wel een beetje gebruiken idd. Zo onzeker deze periode (maar daar kunnen we allemaal over meepraten he..) Hoop dat je je al weer wat beter voelt!

Groetjes Sukkie
31/30 ronde 6

Goeiemorgen meiden,

Vandaag precies 7 weken dus ga nu mn 8e week in.
Volgende week grote dag hihihi!! Heb er zin maar ben altijd nog bang dat ze kunnen zeggen dat het niet goed is mja..... we zien het wel.

@Kwisjuh:
Maakt toch niet uit!! Als je lekker anoniem wil blijven even dikke vrienden. Hoe is het inde VS?
Al getest?

Lyn79:
Ja de klachtejs nemen toe hier. De misselijkheis is weer weg alleen de moeheid is echt niet normaal. Smiddags op me werk kan ik niets meer. Ik hang dan op mn bureau en val zo in slaap. Wordt er ook verschrikkelijk sjaggo van. Das wel balen mja het hoort erbij.

@VAlesca:
Jammer van je ongi. op naar de volgende ronde.

Morgen bruiloft van vriendin. Ga lekker lang uitslapen 's ochtends zodat ik het de dag vol kan houden.
Ben benieuwd hoe het gaat.

Iedereen fijne dag en tot horens.
Liefs Ilse

Hallo meiden,

Even weer een berichtje van mij!
Wat een hitte vandaag zeg, pffff!
Ik voel me op zich best goed op de kwaaltjes na!
Ik moet nog steeds elke nacht een keer plassen.
En s'avonds erg last van maagzuur!
Verder begin je mijn buikje al aardig te zien, dus goed verstoppen aangezien we het nog niemand verteld hebben! Haha...
Volgende week moet ik voor het eerst naar de Verloskundige wat ik enorm spannend vind!

Ik wens iedereen nog een fijne avond toe!
Dan ga ik weer buiten op het terras zit met een ijskoud sinasje ;)

Liefs Roos

8 Wk, 1 dag

Hey lieve meiden,

Even snel een berichtje van mij. Sorry, schaam me diep maar kan niet actief zijn deze weken. De logeetjes zijn erg gezellig maar zorgen er ook voor dat ik momenteel finaal uitgeput op de bank zit... heb dus echt geen fut om te reageren. Ga me zo weer even bij ze voegen en dan maar es niet al te laat naar bed. Merk echt dat het opletten is met wat en hoe ik dingen doe. Gister echt enorme zware buik, zat voor het eerst echt in de weg. Begrijp me niet verkeerd, ben er helemaal blij mee hoor!!!! Zit helemaal lekker in mijn velletje :) maar maak me gewoon te druk ;)

@Sukkie, meis duim heel erg hard voor je!!! Gun het je zoooooooo enorm!!!!

@Alle anderen, denk aan jullie en na deze week kom ik weer lekker meebabbelen zoals ik altijd deed.

Heel veel liefs Svtje
22 weken zwanger :)

@ Roos, heerlijk toch zo'n koud sinasje! Geweldig voor je dat je het buikje al begint te zien, nog even en je mag en kan er echt mee pronken!

@ Sv; dankjewel! Ik ga nog altijd goed, geen ongi!
Die buik gaat je nog wel meer in de weg zitten hihi, het schijnt dat je hem op een gegeven moment zo zat bent dat je graag wilt bevallen wat weer goed is omdat dat toch ook iets engs is.

Vandaag heerlijk in het zwembadje gelegen en wat huishoudelijke dingen gedaan. Wat is het lekker om vakantie te hebben als het zo'n warm weer is! We zijn zelfs wat gaan wandelen, even een terrasje pikken! Ik natuurlijk met een glaasje fris, gedraag me maar mogelijk zwanger tot het tegendeel bewezen is... hihi is natuurlijk een andere manier om er mee om te gaan. Ik hoop er eigenlijk gewoon wel heel erg op, denken dat het misschien niet zo is hielp niet echt dus nu maar de positieve kant. Klinkt misschien gek :)

Nog een fijne avond allemaal!

Groetjes Sukkie
32/30 ronde 6

Je hebt gelijk Sukkie......een tegenvaller word het sowieso als het niet zo mocht blijken te zijn....dus geniet gewoon lekker van het idee

En mocht je wel zwanger zijn (wat ik super hoop !!) dan heb je het goed gedaan om er al rekening mee te houden. Dus hoe dan ook, doe je het goed :)

Svtje....geniet er lekker van meis...en neem een beetje je rust hoor....dat heb je wel nodig nu :)

Liefs !

Hey dames,
Beetje late reactie, was erg druk om me heen.
Ik ben nu ook behoorlijk over tijd, maar ik wil niet teveel hopen.
Ik heb besloten dat ik het testen toch voorlopig nog even uitstel. Ik ben de laatste paar dagen nogal emotioneel dus ik wacht even voordat die buien over zijn, anders gaat het misschien mis. Bovendien wil ik het op een dag doen als ik neit teveel mensen ga zien, anders krijg ik de neiging om het te vertellen.. wat ik natuurlijk nog niet wil.
@Lyn: wat een heerlijk verhaal! Ook ik word er helemaal vrolijk en opgewekt van :) Ik heb thuis inderdaad ook een hele rustige (en vooral nuchtere) kerel. Dat scheelt, daar word ik ook rustig van
@Sukkie: Spannend he.... ?!? Ik hoorde van de week alweer dat je ongi ook uit kan blijven als je denkt dat je zwanger bent ofzo... maar ja, je hoort tegenwoordig zoveel... Ik weet niet meer wat ik moet geloven. Ik heb dan ook volgende week een afspraak bij de dokter, om ff misverstanden en ervaringen op te doen. Wanneer ging jij nou precies testen?
@Ilse: Geniet er lekker van meis!
@Roos: wat klinkt dat anders he, sinasje... :) maar wel beter voor je, en lekker fris.. Wanneer ga je het vertellen? met 3maanden?
@Svtje: wat lijkt het me alsnog een heerlijke tijd die je heb! Geniet lekker van die dikke buik ;-)

Liefs, tes

Terug
Bovenaan