Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

Hey meiden,

Ik heb nog ff met jullie meegelezen vanuit de States!

@ Valesca; zonde meid ik was echt helemaal in spanning,damn wie weet is ze wel zwanger!! Helaas op naar de chocolade en de volgende ronde...

@Sukkie& TessavO; Succes met wachten en in duim hier zuper hard met jullie mee!

@ Elleste: Niet bang zijn om die dingen hier te zeggen,daar is dit forum toch voor? Er zijn moeders die na de bevalling helemaal niet zo happy zijn en in een baby blues terecht komen. Er is een soort iedeaal beeld ontstaan van zwanger zijn en bevallen en trouwen en al die dingen meer. Dat is op zich niet erg maar ik wil ze de kost niet geven die zich net zo voelen als jij en niks durven te zeggen. "Gelukkig" heb jij er ervaring mee en kun je het herkennen. Belangrijk is het om t goed in de gaten te houden voordat t te erg wordt. En verder lekker je hart hier luchten. Hier is iedereen en alles welkom!!

Meiden zorry dat ik niet op alles en iedereen reageer. Ik heb het te druk met bruin worden hihi

Tot gauw in NL
xx Kwisjuh

PS: Ilse/Vieguh ik heb gauw naar je hyves gespiekt....wat n mooie trouwfoto's! Sorry ik wacht nog even met me aanmelden...heb wel t gevoel dak t goed met je zou kunnen vinden ! hihi maar anoniem is ook wel lekker...sorry wie weet?

Ja, volgende keer beter...dit was pas ronde 4, dus ik mag nog helemaal niet klagen :) Komt vanzelf goed

mensen mogen mij ook best toevoegen op hyves, alleen geen zwangerschaps gesprekken openbaar aangezien niemand weet dat ik zwanger wil worden en ik dit echt geheim wil houden :p En natuurlijk zal ik bij jullie ook discreet zijn :)

http://valesca1979.hyves.nl/

Hoi allemaal!
Nu officieel overtijd, wbt vorige maand zelfs al 3 dagen wbt het gemiddelde 1 dag.
Vanmorgen getest maar negatief.
Jammer maar ik ben nog niet ongi dus ik blijf een sprankje hoop houden...

@ Valesca, ah vervelend meid! Op naar de volgende ronde..

@tessa, ja we zitten idd rond dezelfde dag. Hoe was jouw cyclus voor deze ronde?
Succes!

Groetjes Sukkie
31/30 ronde 6

Hee allemaal:

@Valesca, Balen zeg! Zit je zo in spanning, krijg je ook nog eens zo'n dikke rugpijn cadeau bij je ongi. Soms is het zo oneerlijk...

@Sukkie en Tessa, nog steeds meeduimend hoor! Het zijn inderdaad bijzondere dagen, alsof je iets moois te wachten staat alleen weet je het nog niet maar je ook een laagje olifantenhuid aan het kweken bent, om de teleurstelling als het niet is niet zo binnen te laten komen... Het hielp mij ook om er, als ik me zo onrustig over voelde, iets nuchters en logisch over te denken, om het zo een beetje te kunnen "parkeren"

@Elleste, voel je vrij om je hart te luchten hoor! Je hormonen doen rare dingen met je. Ik was zelf op de dag dat ik ongesteld werd zooo somber, kun je nagaan in welke hormooncaroussel jij zit nu je zwanger bent. Neem niet te veel hooi op je vork en probeer ook leuke en gewoon kleine dagelijkse dingetjes te doen, je komt er vast wel doorheen.

Ik heb zelf de ovulatietesten al binnen en deze maand ga ik er weer flink tegenaan!! bij mijn eigen man bespeurde ik zelfs ook al wat onzekerheid, we zijn allebei niet meer de allerjongsten. maar goed, we kunnen het er redelijk goed over hebben samen, naast dat ik hier zo nu en dan wat kom spuien.

Meiden, dat was het weer even voor nu, ik babbel later weer mee,

Groetjes Line

Hoi allen

@Valesca, wat jammer meis. Ik had nog wel zo gehoopt dat het raak was voor je. En men kan wel zeggen: het is nog maar ronde 4, maar toch, elke ronde is er 1 teveel voor je gevoel. Op naar de volgende ronde en hopen op meer geluk.

@Kwisjuh, dank je voor je lieve reactie. Doet me goed om te horen dat men er toch begrip voor heeft. Ik durfde eerst ook niks te zeggen, omdat ik niet ondankbaar wil overkomen. Ben blij dat ik het toch gedaan heb. Het voelt nu ook weer beter om hier te schrijven, nu men weet hoe ik me voel.
Geniet je een beetje van je vakantie? Ben stiekem wel een beetje jaloers hoor. Ik meen me te herinneren dat jij je testen hebt meegenomen.... ben je dan toch ongi geworden? Of heb ik iets gemist?

@Sukkie, he wat balen van die negatieve test. Ik snap helemaal dat je toch nog hoop hebt. Geen ongi is nog hoop inderdaad. Ik zal nog eens extra hard voor je duimen...

@Line, ook jij bedankt voor je begripvolle reactie. Wat jij beschrijft met je ongi, dat heb ik ook altijd al. Ik ben zelfs jaren geleden met de pil gestopt omdat ik me vreselijk depri voelde tijdens de stopweek. Ook werd ik in die week gepijnigd met zware hoofdpijnen. De dokter vertelde me dat dat waarschijnlijk komt, doordat ik dan geen hormonen meer binnen kreeg. Sindsdien ben ik gestopt en het is een heel stuk verminderd. Mijn lichaam reageert dus heel sterk op hormonen, kan ik hieruit wel concluderen. Aan de ene kant wel fijn om te weten, maar minder fijn om te hebben....

Dan nog iets, ik heb nog een stuk of 20 ovulatietesten van sensitest over, waar ik toch niks meer mee doe. Is er iemand die ze graag wil hebben?

Ik heb ook maar even een profiel op hyves aangemaakt:http://elleste.hyves.nl/

Liefs Elleste

@ Elleste, wat wil je voor die testen hebben? Ik heb er namelijk nog maar 1 en wilde ze al bestellen haha

En je hebt gelijk...elke ronde dat het niet raak is, is er een teveel, maar we blijven oefenen tot het lukt haha :)

Ik zal je ff toegvoegen op hyves...gezellig :)

Hey Dames!

@Valesca: jammer. Nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar... :)
@Sukkie: ik zit vandaag op dag 33 ... Maar ik heb al eerder een cyclus van 37 dagen gehad.. Dus ja... Ik snap er helemaal niks meer van, dus ik heb besloten bij ronde 3 een nieuwe start te maken zeg maar.. Alles netjes bij houden etc.. Succes!
@Line: That's the spirit! Succes en vergeet niet te genieten van het klussen :)
@Elleste: gelukkig hebben we dit forum om alle ervaringen te delen, ook de minder goede..
@Kwisjuh: bedankt voor het duimen, all the way uit het verre VS.

Dames, geniet van het mooie weer!

Liefs, Tes

Ha lieve meiden,

Daar ben ik weer even snel.

Elleste, super vervelend om te lezen dat de hormonen echt een negatieve invloed op je stemming hebben. Lucht je hard hier al is het alleen maar om jezelf bewust te blijven zodat je eventueel ook op tijd aan de bel kan trekken bij je verloskundige. Hoop echt heel hard dat je je gevoelens in ieder geval onder controle kan houden. Fijn om te lezen dat je vriend er zo rustig onder blijft.

Ik heb zelf ook zo'n rustig exemplaar thuis, maar sinds we de echo hebben gehad is hij helemaal enthousiast, echt te schattig! Hij sleurt mij daar nu ook af en toe in mee dus dat is goed. Overigens wil ik nog even duidelijk maken dat ik geen last heb van echt negatieve stemmingen. Uit alles blijkt dat de hormonen weinig indruk maken op mijn lichaam, ben tot nu toe ook nog geen moment echt misselijk geweest en zit inmiddels op 10 weken precies. Ik voel alleen geen blijdschap die je 'zou moeten voelen' en die je zou verwachten als je nog niet zwanger bent. Maar verder ben ik gelukkig nog gewoon vrolijk en goed gestemd.

Nogmaals heel veel sterkte meis, ik denk aan je!

Kwisjuh, superleuk dat je meeleest uit de VS. Ik ben ook even kwijt of je daar nou hard aan de slag ging (dat sowieso denk ik ;-) of dat je juist dar ging testen. Geniet er in ieder geval lekker.

Valesca, superbalen zeg en al helemaal dat het gelijk zo heftig komt. Hoop dat het heel snel weer voorbij is en je weer lekker verder kan. De één vindt vier maanden lang, voor de ander is het nog niets, daar kan ik weinig zinnigs over zeggen. Blijf in ieder geval positief, dan komt het echt vanzelf goed.

Sukkie en Tessa, spannend!!!!! Jammer van die negatieve test maar alles kan nog, ik blijf heel hard meeduimen!

Terug
Bovenaan