Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

@ Kwisjuh, Ik begrijp de testen wel, alleen werkt mijn lijf niet altijd mee dat het op dezelfde dag is haha, maar heb elke maand 2 dagen een positieve test, dus dat is gunstig :)

Wat gaaf zo'n koelkast !! die zijn echt heel mooi :)

Ik zal voor je duimen dat het deze keer raak is hoor !

Hoi lieve meiden,

Het is alweer maandag en het weekend helaas weer voorbij. Ze moeten het eigenlijk omdraaien vind ik .... 2 dagen werken , 5 dagen vrij.... mja zal wel nooit gebeuren ;-p.
Hier alles goed. Van het weekend lekker op de crossbaan geweest en gister verjaardag van mn moeder geviert.
Met de moeheid gaat het weer iets beter. Ben eigenlijk hel tevreden met hoe het tot nu toe gaat. Heb geen innige relatie met de wcpot waar ik heel bang voor was.
Kan niet wachten tot september als ik dan weer een echo krijg. Hoop zo dat alles nog in orde is!!!!

@Kwisjuh:
Spannend dat je NOD alweer nadert. Begrijp goed dat het nu wel een keer raak mag zijn voor je! Je bent er toch mee bezig en bent niet voor niets gestopt met anticonceptie.... Zal voor je duimen meid.

@Sukkie:
Spannend dat je de echo krijgt. Zal wel erg blij voor je zijn als er nu eindelijk eens duidelijkheid komt!!
Ik blijf voor je hopen en duimen dat er iets moois in je buik groeit.

@Sv'tje:
Gefeliciteerd met je 3 jarig huwelijk meis!!
Hoe gaat het met de dropjes??

@Roos:
Jemig alweer en halve week jij!!!! Men wat gaat dat hard zeg! Zelf ben ik donderdag ook alweer 10 weken.
Gaat alles nog goed? Nog klachtjes??

@Marijke:
Hoe was jullie feest??
Lekker van genoten en vol kunnen houden met je rug enzo?
Hoop dat het super was!!!!

Nou ik ga weer "lekker" aan het werk en spreek jullie snel weer.

Dikke kus Ilse

@Vieguh: Jaa achteraf vliegt het voorbij....;)
Ben alleen erg moe en last van maagzuur verder niks! En jij?

Liefs Roos

10 Wk, 5 dgn

Hey meiden!

@Pooh: tis behoorlijk onduidelijk wanneer m'n NOD was... In ieder geval was m'n eerste dag van de laatste menstruatie op 13juli. Volgens de site ben ik dan 19 april uitgerekend. Dan (als ik goed reken, wat ik niet kan) zou ik aankomende week al in de 7e week zitten!!! Of misschien de 6e... Tis verwarrend, maar volgende week mag ik naar de vk dus dan weet ik eindelijk meer!

@Svtje: Fijn dat je het heerlijk heb gehad. Inderdaad ook fijn dat ik die 2weken zomaar cadeau kreeg, me vriend was ook zooo dol enthousiast!! We krijgen het nu samen steeds moeilijker met niet vertellen.

@Roos: Ik heb nog steeds behoorlijk kwalen! Met vlagen misselijk en vooral veel moe. Af en toe duizelig en bijna elke dag een opgeblazen gevoel. Maar allemaal met trots, want de reden geeft weer een heeerlijk gevoel!! Had jij dat niet met 6weken?

@Sukkie: Meis wat spannend!! Maar ook wel vervelend, dat je zoveel over tijd bent en nog steeds niet weet waar je aan toe bent! Ik ben heel erg benieuwd en duim voor je!!

@Valesca: Ik had ook ruim een week van te voren veel last van kwalen! Vooral die borsten! Dat is nu wat minder, maar het was er toen zeker wel! Ik had ook een heel raar gevoel, waardoor ik zowat zeker wist dat ik zwanger was. Maar ik wil jou geen valse hoop geven. Hoop het voor je!!

@Kwisjuh: Ik heb hetzelfde, ik hou ook van een drankje, dus het begint allemaal op te vallen nu. Wat gaaf zeg, zo'n koelkast!! Wou dat ik daar geld voor had.. :) Succes deze week, en vrijdag, met je nod.. ! Ik duim ook voor jou!!

@Ilse: Je heb groot gelijk, 5dagen vrij, 2 dagen werken. Ik persoonlijk ben geen fan van de maandag, vandaar dat ik ook om de maandag vrij ben hihi. Helaas vandaag niet, want het is heerlijk weer. Maar ik ben vanaf vrijdag een hele week vrij!! Lekker rommelen in huis en veel rusten, merk zeker wel dat ik dat nodig heb.

Mijn weekend.. Goh wat was het raar... Vrijdagavond kwam me beste vriendinnetje eten, die net 3weken op vakantie was geweest. Zij merkte het meteen!! Ik dronk niet meer, wreef blijkbaar ook erg vaak over mijn buik (komt ook door het opgeblazen gevoel) Ze schreeuwde het uit, was zoo onwijs blij voor me!! Echt super leuk. Jammer dat me vriend er niet bij was (die was een weekendje op de boot), maar die werd wel meteen opgebeld! Echt super leuk

Maar dan kwam de grote uitdaging.. Ik moest mijn schoonmoeder voor de gek gaan houden, want die mocht het absoluut nog niet weten. Ook omdat haar eigen zoon (mijn vriend) er niet bij was... Wat moeilijk zeg!! We gingen de stad in s'avonds en ze zat me heel vreemd aan te kijken toen ik zei dat ik een sinasje wilde... Ik heb maar een verhaal opgehangen dat drinken helemaal niet goed voor je is, dat ik al teveel dronk voor mijn doen en daarom nu veel minder ben gaan drinken. Ik geloof dat ze het geloofde, ik hoop het.

Zondag eindelijk me vriend weer gezien. Maar wel op de verjaardag met de schoonfamilie. Dus ook daar lastig. De hamburger van de BBQ was te rood en schoof ik stiekem naar me vriend. Het glaasje wijn ging ook stiekem in de plantjes en het glaasje water was heerlijk.. hihi.. nu maar hopen dat het gelukt is...

Volgende punt. Me nicht heeft dit weekend aangekondigd dat ze 6weken zwanger is.... Wat blijkt, ze loopt precies gelijk met mij!!!! Maar ik wil eigenlijk nog niks zeggen. Wat een hele rare gewaarwording!!! meteen discussies met me ouders (zie ook topic, ze zijn er niet mee eens) dat zij wel altijd zouden willen dat ze meteen wisten ipv na 12 weken.. wat moet ik nu?????? Zij willen dus blijkbaar wel dat ik het meteen vertel?!?!?

Wat vinden jullie hiervan?? Ik ben er best van slag van moet ik zeggen... Dit veranderd de hele zaak. Iemand hier ervaring mee gehad?

Moet ik nu ook de familie gaan vertellen? Stoot ik ze daarmee voor het hoofd? Vet raar...

Me ouders komen gelukkig pas vrijdag thuis van vakantie. Dus me vriend en ik hebben besloten om het voorlopig maar ff aan te kijken tot dat we naar de vk zijn geweest (daar zitten maar 4dagen tussen) en het dan misschien vertellen.

Hebben de zwangeren hier het ook eerder aan hun ouders vertelt??

Liefs, tes

Wat een verhaal zeg... hihi..
Maar ik heb het hele weekend gemist, dus moest ff in halen hihi. Er is ook zoveel gebeurd..

Liefs, tes

Lieve tes....je moet het op je eigen manier doen meis....als jij het liever nog niet wilt vertellen, moet je dat ook zeker niet doen vind ik.

Zelf weet ik nog niet of ik het stil kan houden....maar ik ga het zeker ook proberen, want iedereen die je verteld zwanger te zijn, moet je het ook gaan vertellen als er iets mis zou gaan.

Nu moeten we daar zeker niet aan denken natuurlijk, maar dat is wel een reden om het stil te willen houden nog tot 12 weken. Daar zullen ze toch wel begrip voor hebben lijkt me?

Ik heb sinds gister weer krampjes alsof ik ongesteld moet worden...mijn nod is pas 1 sep ongeveer, maar aangezien ik dat vorige maand ook had, ga ik ervan uit gewoon ongesteld te worden deze week. Alleen die pijnlijke borsten had ik voorheen niet, maar het is vooral rechts, links is veel minder pijnlijk. Gister avond deden mijn tepels, vooral rechts ook, heel erg pijn terwijl er niets tegenaan kwam ofzo....soort steekjes en alsof iemand erin geknepen had ofzo....haha moeilijk uit te leggen. Nouja....opzich wel grappig van alles te voelen, maar niet als ik niet zwanger ben natuurlijk waar ik vanuit ga.

Sterkte met je beslissing tes en denk voorral aan wat JIJZELF wilt meis :)

Liefs

@Tessa: Ik ben al wel vanaf het begin erg moe....nog steeds! Verder heb ik last van maagzuur met vlagen! En hou gelukkig alles binnen!

Je moet zelf weten wanneer jullie het willen vertellen, jullie zijn tenslote zwanger!
Ik heb het mn ouders en schoonouders verteld na de eerste echo....toen was ik 9 week zwanger!

Je moet doen waar jullie je goed bij voelen......

Succes ermee!

Liefs Roos

10 wk, 5 dgn

@Valesca: Dank voor je mening. Het helpt mij zeker als de dames hier een mening erover kunnen geven.
Ik duim voor je, dat je volgende week maar een positieve test mag hebben. 1 september is als het goed is (als er niks mis is met me kindje) een mooie dag, dan mag ik naar de vk. Hoop dat ik dan ook een echo krijg....

@Roos: Oh ja, maagzuur, die was ik vergeten. Haha me vriend noemt me al een wandelende kwaal haha... maar met trots!!! Degene die het veroorzaakt vergeef ik meteen hahaa... Hoe zit het eigenlijk met die echo? Kan ik met de 1e afspraak al een inwendige echo vragen?? Of gebeurd dat automatisch? Hoe ging dat bij jou??

Ik denk dat we het met 8weken vertellen. Althans, zo'n beetje in de week na de afspraak met de vk. Misschien vraag ik ook haar mening er wel over.

Liefs, tes

Terug
Bovenaan