Hey meiden!
@Pooh: tis behoorlijk onduidelijk wanneer m'n NOD was... In ieder geval was m'n eerste dag van de laatste menstruatie op 13juli. Volgens de site ben ik dan 19 april uitgerekend. Dan (als ik goed reken, wat ik niet kan) zou ik aankomende week al in de 7e week zitten!!! Of misschien de 6e... Tis verwarrend, maar volgende week mag ik naar de vk dus dan weet ik eindelijk meer!
@Svtje: Fijn dat je het heerlijk heb gehad. Inderdaad ook fijn dat ik die 2weken zomaar cadeau kreeg, me vriend was ook zooo dol enthousiast!! We krijgen het nu samen steeds moeilijker met niet vertellen.
@Roos: Ik heb nog steeds behoorlijk kwalen! Met vlagen misselijk en vooral veel moe. Af en toe duizelig en bijna elke dag een opgeblazen gevoel. Maar allemaal met trots, want de reden geeft weer een heeerlijk gevoel!! Had jij dat niet met 6weken?
@Sukkie: Meis wat spannend!! Maar ook wel vervelend, dat je zoveel over tijd bent en nog steeds niet weet waar je aan toe bent! Ik ben heel erg benieuwd en duim voor je!!
@Valesca: Ik had ook ruim een week van te voren veel last van kwalen! Vooral die borsten! Dat is nu wat minder, maar het was er toen zeker wel! Ik had ook een heel raar gevoel, waardoor ik zowat zeker wist dat ik zwanger was. Maar ik wil jou geen valse hoop geven. Hoop het voor je!!
@Kwisjuh: Ik heb hetzelfde, ik hou ook van een drankje, dus het begint allemaal op te vallen nu. Wat gaaf zeg, zo'n koelkast!! Wou dat ik daar geld voor had..

Succes deze week, en vrijdag, met je nod.. ! Ik duim ook voor jou!!
@Ilse: Je heb groot gelijk, 5dagen vrij, 2 dagen werken. Ik persoonlijk ben geen fan van de maandag, vandaar dat ik ook om de maandag vrij ben hihi. Helaas vandaag niet, want het is heerlijk weer. Maar ik ben vanaf vrijdag een hele week vrij!! Lekker rommelen in huis en veel rusten, merk zeker wel dat ik dat nodig heb.
Mijn weekend.. Goh wat was het raar... Vrijdagavond kwam me beste vriendinnetje eten, die net 3weken op vakantie was geweest. Zij merkte het meteen!! Ik dronk niet meer, wreef blijkbaar ook erg vaak over mijn buik (komt ook door het opgeblazen gevoel) Ze schreeuwde het uit, was zoo onwijs blij voor me!! Echt super leuk. Jammer dat me vriend er niet bij was (die was een weekendje op de boot), maar die werd wel meteen opgebeld! Echt super leuk
Maar dan kwam de grote uitdaging.. Ik moest mijn schoonmoeder voor de gek gaan houden, want die mocht het absoluut nog niet weten. Ook omdat haar eigen zoon (mijn vriend) er niet bij was... Wat moeilijk zeg!! We gingen de stad in s'avonds en ze zat me heel vreemd aan te kijken toen ik zei dat ik een sinasje wilde... Ik heb maar een verhaal opgehangen dat drinken helemaal niet goed voor je is, dat ik al teveel dronk voor mijn doen en daarom nu veel minder ben gaan drinken. Ik geloof dat ze het geloofde, ik hoop het.
Zondag eindelijk me vriend weer gezien. Maar wel op de verjaardag met de schoonfamilie. Dus ook daar lastig. De hamburger van de BBQ was te rood en schoof ik stiekem naar me vriend. Het glaasje wijn ging ook stiekem in de plantjes en het glaasje water was heerlijk.. hihi.. nu maar hopen dat het gelukt is...
Volgende punt. Me nicht heeft dit weekend aangekondigd dat ze 6weken zwanger is.... Wat blijkt, ze loopt precies gelijk met mij!!!! Maar ik wil eigenlijk nog niks zeggen. Wat een hele rare gewaarwording!!! meteen discussies met me ouders (zie ook topic, ze zijn er niet mee eens) dat zij wel altijd zouden willen dat ze meteen wisten ipv na 12 weken.. wat moet ik nu?????? Zij willen dus blijkbaar wel dat ik het meteen vertel?!?!?
Wat vinden jullie hiervan?? Ik ben er best van slag van moet ik zeggen... Dit veranderd de hele zaak. Iemand hier ervaring mee gehad?
Moet ik nu ook de familie gaan vertellen? Stoot ik ze daarmee voor het hoofd? Vet raar...
Me ouders komen gelukkig pas vrijdag thuis van vakantie. Dus me vriend en ik hebben besloten om het voorlopig maar ff aan te kijken tot dat we naar de vk zijn geweest (daar zitten maar 4dagen tussen) en het dan misschien vertellen.
Hebben de zwangeren hier het ook eerder aan hun ouders vertelt??
Liefs, tes