Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

Goeiemorgen lieve meiden!

Heb een heerlijke en super gezellige dag gehad gister. Uiteraard wel erg heet dus heb veel schaduw gezocht en water meegesleept maarre iedereen is bezorgd om een zwangere dus kwam helemaal goed :) De bruid zag er stralend uit en zo gelukkig, ging weer helemaal terug naar onze eigen bruiloft die morgen alweer 3 jaar geleden is. Wow, wat ben ik blij met mijn mannetje :) Sorry moest ik ff kwijt!

@Tess, heerlijk hoor meis 6 weken alweer, ik wist zelf wel dat je bij de digitale test 2 wk op moest tellen en als ik gezien had dat het je niet duidelijk was had ik je het je uiteraard gemeld :) maar super dat Valesca dat gedaan heeft en je ineens 2 weken cadeau krijgt. Want zo is het eigenlijk, je gaat tellen vanaf je laatste menstruatie en de bevruchting vindt eigenlijk pas 2 weken later plaats. Geniet van je cadeautje in ieder geval!

@Poohh, tuurlijk heb je jezelf in het lijstje gezet, na 5 rondes mag je juichen en dan mag iedereen het weten toch! 29 april, mooie datum hoor! Geniet van je zwangerschap meid en wat die kwaaltjes betreft, vooral moe, hele zere tepels, veel afscheiding en trek kwamen die eerste paar weken bij mij voorbij, daarna geen eetlust en misselijk :( maar uiteraard voor het goede doel. Nu in de fase van beetje licht in mijn hoofd, 's avonds erg last van mijn rug en gewoon wat eerder aan mijn bedje toe. Laat het rustig op je af komen en geef indien mogelijk toe aan je klachten. Moe = rusten ;)

@Marijke, heb je misgelopen op msn vanochtend meid, jij was al vroeg de deur uit om alles in orde te maken voor je feestje. Morgen gaan we het vieren: Laten we proosten (Guus Meeuwis ;) ) Helemaal zin in!

@Ilse, zo goed te begrijpen dat je geen fut hebt voor forum, soms kan alles teveel energie kosten. Pas goed op jezelf enne af en toe dropje eten he ;) als je die lust tenminste, is goed voor je lage bloeddruk.

Het weer mag wat mij betreft ook wel wat minder heftig heet als gister, lekker zuchtje wind erbij is niet verkeerd.

Geniet allemaal van het zonnetje indien mogelijk, als jullie moeten werken, werkse uiteraard.

Een hele dikke knuffel Svtje
24+1

nod,s aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 5 aug overtijd
boefje: 26 - 2 - 1 - 9 aug ongi
marjan: 28 - 1/2 - 1 - 16 aug
kwisjuh: 30 - 6 - 1 - 28 aug
line 33 - 5 - 1-31 aug
chanti 24 - 1 - 1-?

nod's sept leeftijd ronde kindje nod status
valesca 30 - 5 - 1 -

Zwangeren uitgerekend
mie_pie: 4 november
j-t: 27 november
senorita: 2 december
schippersvrouwtje: 10 december
shar: 5 januari
marijke: 7 januari
kidsbaby: 11 januari
anne: 18 januari
loeske: 18 februari
lyn:
roos: 18 maart
elleste:
vieguh: 25 maart
mmlc:
zebraatje:
tess:
poohh:29 april

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie:
j-t:
senorita:
schippersvrouwtje: 9 september controle vk
shar:
marijke: 13 augustus 20 weken echo
kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos: 8 september 2e afspraak vk
elleste: 31 juli eerste afspraak vk
vieguh: 2 september termijn echo
mmlc:
zebraatje:
tess: 1 september eerste afspraak vk
poohh:15 september afspraak vk

Wat gaat het worden?
mie_pie: MEISJE
j-t: BABY
senorita: MEISJE
schippersvrouwtje: BABY
shar: BABY
marijke: JONGEN
kidsbaby:
anne:
loeske:
lynn:
roos: willen het niet weten.
elleste:
vieguh:
mmlc:
zebraatje:
tess:
poohh:willen het niet weten.

Zo heb nou eindelijk ook ff mezelf op de lijst gezet haha!

@ Pooh: Gefeliciteerd meid....29 April, grappige datum ;) Voel je je goed?

@ Svtje: Dus een leuke dag gehad? Alles goed verder?

@ Tess: Hoe voel je je? Nog misselijk?

@Iedereen: Succes met wachten, klussen of genieten van de zwangerschap! Fijn weekend!

Liefs Roos

10 wk, 2 dgn

Hallo allemaal!

Even een berichtje uit het zonnige(behalve vandaag) Duitsland.
Zag dat ik poohh en Tessa mag feliciteren met hun zwangerschap!!!!

Ik krijg bij terugkomst een echo in het ziekenhuis omdat de testen nog negatief zijn en er geen ongi is te bekennen. Wat dat gaat brengen weten we eigenlijk niet, we hopen natuurlijk op het beste!

Meiden, tot snel, over een weekje schrijf ik weer met jullie mee.

Groetjes Sukkie
ronde 6 en heel erg over tijd ;-)

Lieve Sukkie,

Wat een spanning voor jou zeg. Pffff, hoe voel je je? Heb je ook echt klachtjes? Of valt het mee. Fijn dat je een echo krijgt zodra jullie terug zijn want zo'n onzekerheid is ook niks.

Lekker hoor dat het zulk mooi weer is in Duitsland, hier ook, nu net ff iets bewolkt en iets frisser dan gister, maar gister dan ook echt zoooooooo warm.

@Roos, wow 10 weken en 2 dagen alweer, gaat hard he, over 2 weken zit je alweer op 12 wk. Na die 12 weken gaat het snel hoor! Met mij gaat alles prima :) doe lekker rustig aan en luister goed naar mijn lichaam. Probeer gezond te eten en af en toe gewoon lekker toe te geven aan iets lekkers :) moet kunnen toch!

Meiden, een fijne dag!

Kus Svtje
24+1

Jeetje, ik heb vreselijk pijnlijke borsten sinds gister avond opeens....met slapen deed het zelfs zeer en er hoeft maar iets tegenaan te komen en dat doet het echt zeer. Ik heb altijd wel gevoelige borsten en tepels rond mijn vruchtbare periode en mijn NOD, maar nog nooit zo extreem als nu.

Zo erg als het nu is, had ik alleen toen ik nog aan de pil was ruim 1,5 jaar geleden en dat was ook een van de redenen waardoor ik ermee moest stoppen.

Vraag me af waar dat nou weer vandaan komt zo opeens.....1 sep is pas ongeveer mijn NOD, dus vroege kwaaltjes lijkt me wel heel erg sterk.

Hey Valesca,

Denk eerlijk gezegd dat je hormonen met je aan het lopen zijn... kan er anders ook geen verklaring geven voor de exreme pijn in je borsten. Hoop dat de pijn snel een beetje afzakt. Het is natuurlijk wel 22 augustus vandaag en een week voor je NOD kun je wel kwaaltjes hebben.... wil je uiterarad geen valse hoop geven hoor maar you never know. Heb je verder nog ergens last van? Hoop voor je dat je je snel mag aansluiten bij het groeiende lijstje zwangeren :)

Hier alles prima, heerlijk weer vandaag. Lekker uitgebreid wezen lunchen met mijn echtgenoot. Vandaag alweer 3 jaar geleden dat wij elkaar het ja-woord gaven. Nu even aan het uitrusten voor het feest van Marijke & Richard vanavond.

Mijn mannetje is het eten aan het voorbereiden, een lekkere gezonde salade met aardappelpartjes en een hamburger :) komt helemaal goed dus.

Meiden geniet van jullie weekend, klusze, zwangerse, wachtse, denk aan jullie hoor!

Hele dikke knuffel Svtje
24+2

Nee, ik heb verder totaal nergens last van....alleen die borsten....wil het liefst geen bh aan ook, want dat doet gewoon zeer het eerste uur, en dan gaat het wel weer, maar dan weer uit is ook een ramp

ik denk ook dat mijn hormonen aan het kwakkelen zijn....niet echt prettig zo. Nouja....we zien het allemaal wel weer ;)

Fijn weekend allemaal ;)

Hey Dames!

Ben weer terug van weggeweest. T was maar een weekendje eigenlijk maar ik had deze weer erug weinig tijd om te schrijven...

@ Tess: Gefeliciteerd! Zie je wel dat positief blijven goed is? Geniet ervan meis,zonder al teveel kwaaltjes natuurlijk! Kan me goed voorstellen dat t zo vroeg heel moeilijk is om t tegenover vrienden en familie geheim te houden. Met drinken bijvoorbeeld. Ik lust graag een drankje dus als ik niet drink zal t heel snel opvallen haha!

@ Poohh: Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap meissie,na ronde 5 en al die ellende met je menstruatie toch gelukt!!

@ Valesca: Ik snap ook niks van die ovulatietesten. Ik heb ze nu 3 maanden en ik heb nog nooit een positieve test gehad! Das toch raar zou je zeggen...Ik voel mijn eisprong namelijk wel!
Wazig hoor...Vervelend dat je zulke pijnlijke borsten hebt! Laten we maar hopen dat t voor t goede doel is haha!

@ Marijke: Van harte gefeliciteerd van je huwelijk!
Ik hoop dat je een mooie dag/en feest hebt gehad,het weer was wel goed toch?

@ SV-tje: De babydump leegshoppen hahaha! Shoppen is natuurlijk altijd wel leuk,helemaal als t voor zo'n kleintje is! Ik hoop dak dat zelf ook snel mag doen hihi. Een lage bloeddruk is in ieder geval beter dan een te hoge moet je maar denken. Lekker zoutte s(n)oepjes eten! Gefeliciteerd met je 3 jarig jubileum hihi!

@ Sukkie: Wat leuk dat je meeschrijft vanuit Duitsland. Wel raar dat je nog steeds niet ongi bent en ook geen positieve test hebt...hoop voor je dat je gauw duidelijkheid krijgt! Fijne vakantie verder,enne je lekker zwanger gedragen he?

@Roos170: Fijn dat t goed met je gaat,en je bent inderdaad al ver,lijkt gelijk al zo lang als je t nu ineens leest. Voor jezelf zullen de dagen wel voorbij kruipen,kan ik me zo voorstellen. Geniet ervan!

Mijn vakantie is bijna voorbij,morgen na 4 weken weer aan t werk. Ik heb er zin in,is toch meestal n rustig weekje. Gisteren hebben we zo'n mega amerikaanse koelkast gekocht met ijsklontjes machine erin. Ben zo blij,over 3 weken komen ze hem bezorgen. Zo gaaf zo'n ding!

Ik zit zelf weer n klein weekje voor mijn NOD, ik begrijp wel dat t gemiddeld rond de 6 maanden duurt voordat men zwanger wordt,maar nu mag t voor mij toch ook wel gebeuren hoor...t wordt straks ronde 7 en zo langzaamaan word ik ongeduldig! We wachten rustig af tot vrijdag. Heb geen kwaaltjes,we gaan t zien...

Liefs Kwisjuh

Ronde 6 28aug NOD

Terug
Bovenaan