Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 6

Ik ben ook nog maar net bezig om zwanger te worden. Sinds een week gestopt met de pil en hoop dat het snel raak is! Kan ik me aansluiten of is dit een besloten groep??

Gr. Victory

Of is luisterd met een d? Ben ik echt heeeel slecht in. Heb in t vorige forum mijn laatste info gegeven...nu zit ik met miepie op msn en ze zegt dat ze voordat ze positief testte slecht naar de wc kon. Toen bedacht ik me dat ik dat ook heb sinds een paar dagen...wie weet...
is t een teken hihi stel je voor
x

Hallo alle we-willen-graag-heel-snel-zwanger-worden vrouwen
Ik vraag me soms af of ik niet op ieder kwaaltje let en er een verkeerd idee aan verbind nu ik graag zwanger wil worden, maar volgens mij hebben we hier allemaal last van onder invloed van onze hormonen....
Met mannen is dit toch lastiger om over te kletsen,althans met mijn man, als is die er van overtuigd dat ik echt wel zwanger ben,,,maar ja nog twee dagen dan weten we of hij gelijk heeft,,

gr. mama van binkie

Hoi mammavanBinkie
Ik geloof ook dat iedereen daar wel last van heeft. 'Doodgewone' obstipatie kan ineens gebombardeerd worden tot zwangerschapskwaaltje. Iedereen die wel eens misselijk is en dat net rond de NOD heeft denkt gelijk dat dat het door de vermeende zwangerschap komt..haha gelukkig hebben we t forum,mijn mannetje wordt af en toe gek van me hahaha!
Welkom hier!

Terug
Bovenaan