Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 6

Hi Dames!

@ Elleste: Goed om weer van je te horen meid en zeker goe dom te horen dat je je al wat blijer voelt. Jammer van de vermoeidheid. Goed naar je lichaam luisteren en lekker je rust pakken wanneer dat kan! dan gaat t in t koppie ook wat makkelijker!

@ Kidsbaby: veel plezier bij je echo,geniet ervan! Enne,als wij ook mogen weten wat t is,dan hoop ik t gauw te lezen! Leuk dat je nog ff komt kijken hier!

@Patricia: welkom op het forum, heb je al getest vanmorgen? En,en? Ik duim voor je!

@ Vieguh: dank je wel ik duim ook voor mezelf. Hihihi Ik voel me niet anders dan anders,heb ook geen pijnlijke tepels (dat lees ik bij bijna iedereen) dus ik verwacht er niet teveel van. Toch is die obstipatie wel raar..heb ik normaal nooit!
Nog een weekje wachten dan kun je t mormeltje in je buik weer zien en denk erom,positief blijven he?

@ marientje81: Hopen voor jou dat t goede tekens zijn,lage buikpijn kan natuurlijk beide kanten op..ik duim voor je meis,k was toch al bezig met duimen voor mezelf haha!

@ sv-tje: Werk ze weer de komende 2 weken! Blijf je wel in de verbinding? Of moet je nog ver weg waardoor we je weer n paar dagen moeten missen?

@ Victory: Ik heb t wel tegen mijn vriendinnen verteld dat we een kinderwens hebben. Met het vertellen aan mijn ouders wachten we nog even tot het raak is. Hetzelfde geldt voor mijn collega's. Maar ook dan zal ik het snel vertellen. Voornamelijk omdat t toch snel op zal vallen dat ik niet meer drink haha! Daarnaast kan ik gewoon niet zo goed mijn mond houden.Op t werk zullen zaken als misselijkheid waarschijnlijk snel opvallen...
Ik was ruim een jaar geleden behoorlijk beledigd toen mijn beste vriendin al ruim 12 weken zwanger bleek te zijn en ik t van haar hyves af moest lezen. Haar reden was dat de eerste 12 weken zo onzeker zijn. Maar ze was mijn beste vriendin,ik dacht juist áls er iets gebeurd zou zijn zou ik haar kunnen troosten...misschien kortzichtig van me maar ik bedoelde t goed!
Maar ondanks mijn verhaal denk ik dat t voor iedereen anders is, je moet dat doen waar je je goed bij voelt, t is jouw lichaam!

Tot gauw
x Kwisjuh

ronde 6
28aug NOD

Hey meiden!

Woow, wat een boel geschreven allemaal weer!! Leuk! Ik ben altijd van de lange verhalen dus komt ie hahaha...

@ Alle nieuwe meiden: Een aantal van jullie had ik al eerder gesproken bij andere topics, maar welkom bij ons geklets, tis hier fantastisch :)

@alle wachtenden: meiden, ik merk wederom op dat er deze week en volgende week een heleboel hun nod hebben. Nu maar hopen dat iedereen goed nieuws heeft....Ik vind het nog steeds net zo spannend als jullie zelf! Hahaha.. ik duim voor jullie hoor!!

@Elleste: Leuk je weer te spreken, goed te horen dat het al beter gaat en bedankt nog voor de felicitaties. Ook ik heb veel last van vermoeidheid, futloos en misselijkheid. Daarom ben ik zo blij dat ik op me werk ook nog ff van me af kan schrijven :)

@Svtje: alweer aan boord? Ik heb het oude forum nooit meegemaakt, maar zo te horen is dat veel beter.... Genietse!!

@Ilse: Spannend volgende week! Ik heb over precies een week de eerste afspraak bij de vk... Ik ben nu al zenuwachtig hihi...

@Kwisjuh: ooh ik herken je verhaal zo goed!!! Ik hou ook van een drankje. Ik heb tot nu toe maar opgehangen dat ik minder drink omdat ik het slecht vind en ik al zo veel dronk (valt mee hoor). Ik hoorde gister avond van me vriend dat zijn familie toch al het een en ander in de gaten had op de verjaardag zondag. Maar eigenlijk vind ik dat wel leuk, ga maar lekker speculeren met elkaar, jullie horen het nog wel hihi..
Ik ben er ook 1, ik kan me mond niet houden, maar tot nu toe gaat het best goed. Een paar mensen weten het, waaronder inderdaad mijn beste vriendin. Zij had het meteen in de gaten en ik wilde het haar ook vertellen, zodat ik bij haar kan spuien hihi ;-)
Maar ik wil het zo graag van de daken schreeuwen!!!!

Ik heb nu besloten dat ik iedereen laat raden en als ze het vragen ik ja zeg. Degene die het nog niet weten vertel ik het tussen 8 en 12 weken...

@zwangere dames: Ik ben nog een btje in de war over die inwendige echo (sorry, ik kan af en toe een btje dom over komen). Kan ik die voglende week al krijgen bij de vk?? Of moet ik die aanvragen??

Nog een tip voor de wachtenden, zwangeren etc. Zodra je weet dat je zwanger bent, kan je de veilig zwanger agenda bestellen. Van B.Smulders. Deze begint op de eerste dag van je laatste menstruatie en je kan gewoon je afspraken erin zetten etc, maar je leest ook per week de ontwikkeling van je baby. Ik heb hem net binnen gekregen en hij is echt onwijs leuk.
Je moet m alleen nog wel ff verstoppen, want er staat duidelijk op ZWANGER, dus bij mij is t ff verstoppen en voorzichtig doen, anders zien ze het aan de hand daarvan... hehehe... Maar hij is heel leuk!!

Meiden, fijne dag, genietse. Succes etc...

Liefs tes

@ Elleste:
Als je nog de vut hebt om te komen meelezen ;o)
Ik zat zelf me kwaaltjes op te zoeken toen ik op een site kwam met alle kwaaltjes en wat je eraan kunt doen. Wellicht heb je die zelf ook al opgezocht maar toch als je ff googled komt je er zo want ik kon de tekst niet kopieren. Verder staan er een aantal handige tips op www.omaweetraad.com. Ik heb de site al eens eerder doorgegeven maar dat is echt een handige site voor alles in t huishouden en lichaam! Al staan er soms vreemde dingen tussen,urine op een koortslip...daar heb ik niet veel vertrouwen in ;)

@Tess: Ik heb er geen verstand van,maar waarom zou je perse een inwendige echo willen? Ik dach tdat ze die alleen doen als ze uitwendig niet zoveel kunnen zien? Spannend he, nog een weekje wachten,kun je je wondertje zien!!

Groetjessss
Kwisjuh
ronde 6 28 aug NOD

Hey meiden
wat is het weer gezellig op het forum
leuk dat er weer zoveel nieuwe meiden opn het forum zijn:welkom!ik heb alweer 3 dagen gewerkt en ben er nu weer2 vrij heerlijk
@Elleste fijn om te horen dat je je al wat beter voelt hopelijk b
en je snel wat minder misselijk
@Tes ik kreeg bij 9 weken mijn eerste echo en die was uitwendig hoeveel weken ben je nu precies?
@kidsbaby:spannend dat je morgen je 20 weken echo krijg maar is heel mooi om te zien
verder heb ik niet veel nieuws menstruatie is over dus we kunnen weer vol goede moed verder met klussen hopelijk is het deze maand eens raak wil ook weer niet teveel leeftijdsverschil tussen mn kinderen krijgen maar ja dat heb je allemaal niet voor het zeggen natuurlijk
wij hebben ook niet tegen veel mensen gezegd dat we bezig zijn voor een 2de kindje alleen 2 vriendinnen weten het en een collega van mijn vriend zijn werk,alleen is het dan soms best vervelend dat mensen gaan vragen van:is het bij jullie niet eens tijd om aan een 2de te beginnen veel mensen denken niet na vind ik voor hetzelfde duurt het erg lang of lukt het niet dan zijn zulke vragen heel pijnlijk ik vind het nu al niet leuk als mensen zo praten en we zijn nog maar (nou ja maar?)in ronde 7 maar meestal heb ik er wel een goed antwoord op en anders mijn vriend wel
oke meiden ga even verder internetten nu kan het want mijn dochtertje doet haar middagdutje nog.
liefs jootje

hey hoi allemaal
wij hebben vanochtend ook de 20 weken echo gehad.
we waren te laat wel 3 kwartier, maar gelukkig ging de echo gewoon door.
was echt balen zit je in de file waar het normaal om die tijd echt wel mee valt met de drukte.
wat ze konden zien op de echo leek alles goed te zijn met de baby. dus erg blij zijn we!
als ze goed heeft gekeken (we hebben natuurlijk ook mee gekeken.)
is het een jongen :)
mijn voorgevoel had het toch mis. had toch naar me allereerste ingeving moeten luisteren haha
helemaal in begin dacht ik aan een jongen even, maar dacht daarna toch heel gauw aan een meid.
haha niet dus.
al was het deze keer niet zo makelijk te zien als bij de echo van me zoontje. daar zag je gelijk over duidelijk dat het een jongen was/is.
deze keer moest ze echt even goed kijken hij zat wat met zijn benen omhoog getrokken.
groetjes van mij
20 weken en 1 dag zwanger.
mama van dochter en zoon en zoontje opkomst!

Hey meiden.

@Kwisjuh: Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat je de uitwendige echo pas met 12 weken mocht.. En als je dan voor die 12 weken zelf een echo zou willen, dat het dan inwendig zou moeten... Niet dus... voel me lichtelijk dom....

@Josanne: nu 7 weken! Gaat toch wel snel!!! Dus volgende week, als ik naar de vk ga, 8 weken.....

@kidsbaby: Wat gaaf meid! Gefeliciteerd met je zoontje :) Super leuk!!! Geniet ervan.

Liefs,

Hey meiden.

@Kwisjuh: Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat je de uitwendige echo pas met 12 weken mocht.. En als je dan voor die 12 weken zelf een echo zou willen, dat het dan inwendig zou moeten... Niet dus... voel me lichtelijk dom....

@Josanne: nu 7 weken! Gaat toch wel snel!!! Dus volgende week, als ik naar de vk ga, 8 weken.....

@kidsbaby: Wat gaaf meid! Gefeliciteerd met je zoontje :) Super leuk!!! Geniet ervan.

Liefs,

Hey meiden.

Liefs,

Terug
Bovenaan