Hey Kwisjuh,
Super meis dat je ons weer lekker op pagina 1 gezet hebt, werd er al weer moedeloos van, dat zoeken elke keer haha. Beter zo, maar hoop dat het forum snel weer op het oude terug komt eigenlijk. Nou ja, tot die tijd blijven we gewoon nieuwe topics aanmaken.
@Victory, van harte welkom meid. Hier in dit topic is altijd wel wat te beleven, wordt over het algemeen veel gekletst. Ook het aantal zwangeren groeit goed gelukkig

Klets lekker mee! Het boek van Claudia de Breij heb ik inderdaad gelezen, leuk boek maar vond het tikkeltje grof... Het boekje van Kluun : Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt ook een echte aanrader en nu Geboorte van een moeder en Geboorte van een gezin van Daphne Deckers gelezen, ook de moeite waard! Het boek Babykoorts ken ik nog niet, maar zal eens gaan snuffelen in de bieb

dank voor je tip, altijd leuk!
@Mama van Binkie, spannend hoor, jij ook van harte welkom, join the club! Duim voor je dat je positief mag testen

Wat die klachtjes betreft, denk inderdaad dat je overal op gaat letten, maar hier kun je je lekker laten gaan hoor! Volgens mij zijn al onze mannen stiekem blij met dit forum
@Marientje81, jij ook van harte welkom bij dit gezellige kletsclubje ook voor jou geldt klets lekker mee! Altijd wat te doen hier! Voor jou ook spannend zeg, die afscheiding had ik ook enorm vanaf ongeveer een week voor mijn NOD, duim voor je dat het een teken is en dat je positief mag testen.
@Kidsbaby, gezellig zo met jou op msn en nu gelukkig weer keertje terug op forum

ben het met je eens hoor dat dat een stuk irritanter geworden is en hoop dat het snel beter mag worden. Tot die tijd blijven we er lekker over spuien tegen elkaar haha. Ben zoooo benieuwd of er een meisje of jongetje in je buik verstopt zit

hoop dat alles gezond mag zijn, geniet er lekker van en hou ons op de hoogte!
@Patricia, van harte welkom hier! Echt een hoop nieuwe meiden vandaag, maar super, doe lekker mee!!! Spannend hoor, morgen testen,duimduimduim!!! Is inderdaad misschien beetje vroeg... om teleurstelling te voorkomen beter wachten tot na NOD maar waar je je zelf beter bij voelt uiteraard. Heb zelf tot 2 dagen na NOD gewacht, was moeilijk hoor zeker weten.
@Sukkie, denk nog steeds aan je en duim ook nog steeds!!!
@Jt, long time no speak, op het forum dan haha. Op msn gelukkig wel en weet dat het goed met je gaat!
@Marijke, hoop nieuwe meiden dus wordt nog langer stukje zo hoor als je wacht met reageren
@Miepie, vandaag pretecho gehad, was het mooi? Heb je je meisje goed kunnen zien?
@Poohh,hoe voel je je? Al kwaaltjes aan het ontwikkelen?
@Boefje & Marjan, tijdje niks van jullie gehoord meiden. Hoop dat jullie het schema wel terug kunnen vinden. Moet te doen zijn nu we weer op pagina 1 staan. Hoop dat alles goed met jullie gaat?
@Lynn, Elleste, MMLC en Zebraatje, meiden weten jullie al iets meer over jullie uitgerekende datum, staat zo leuk als het hele lijstje compleet is

Hoop dat alles goed met jullie gaat? Pas goed op jullie zelf he!
@Shar, Anne & Loeske, ook al een hele tijd niet "gezien" op forum, hoop dat jullie binnenkort weer even een update geven hoe het met jullie is, ben erg benieuwd
Zal me ook nog even tegen het schema aan bemoeien, sorry kidsbaby
..nod,s aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 5 aug overtijd
boefje: 26 - 2 - 1 - 9 aug ongi
marjan: 28 - 1/2 - 1 - 16 aug
kwisjuh: 30 - 6 - 1 - 28 aug
line 33 - 5 - 1-31 aug
chanti 24 - 1 - 1-?
nod's sept leeftijd ronde kindje nod status
valesca 30 - 5 - 1 -
Zwangeren uitgerekend
mie_pie: 4 november
j-t: 27 november
senorita: 2 december
schippersvrouwtje: 10 december
shar: 5 januari
marijke: 7 januari
kidsbaby: 11 januari
anne: 18 januari
loeske: 18 februari
lyn:
roos: 18 maart
elleste:
vieguh: 25 maart
mmlc:
zebraatje:
tess:
poohh:29 april
afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie:
j-t:
senorita:
schippersvrouwtje: 9 september controle vk
shar:
marijke: 13 augustus 20 weken echo
kidsbaby: 25 augustes 20 weken echo
anne:
loeske:
lynn:
roos: 8 september 2e afspraak vk
elleste: 31 juli eerste afspraak vk
vieguh: 2 september termijn echo
mmlc:
zebraatje:
tess: 1 september eerste afspraak vk
poohh:15 september afspraak vk
Wat gaat het worden?
mie_pie: MEISJE
j-t: BABY
senorita: MEISJE
schippersvrouwtje: BABY
shar: BABY
marijke: JONGEN
kidsbaby: weet nog niet.
anne:
loeske:
lynn:
roos: BABY
elleste:
vieguh:
mmlc:
zebraatje:
tess:
poohh:BABY
@Alle wachters, meiden zoek lekker afleiding en hoop zo ontzettend hier de komende tijd veel ZWANGER te zien verschijnen!
@Alle klussers, zet em op!
@Alle zwangeren, meiden geniet ervan en pas goed op jullie zelf!
Een hele goede nachtrust allemaal, ik ga lekker douchen en naar mijn mandje want morgen weer naar boord en moet paar uurtjes de auto in.
Veel liefs Svtje
24 weken en 4 dagen zwanger van Puk