Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 6

Hey Marijke
nog gefeliciteerd met je huwelijk dat hadt ik volgens mij nog niet gedaan er wordt ook zoveel gepraat hier kan het bijna niet bijhouden en dan vergeet ik wel eens wat!leuk dat je man de baby ook voelt bewegen aan de buitenkant van je buik zie je ook al je buik op en neer gaan als hij schopt?
Svtje als ik van een normale cyclus uitgaat wordt ik zo rond 14 a 15 sept weer ongesteld(of niet haha)kan ook eerder of later weet ik uit de praktijk maar we zullen zien
liefs jootje

Hey meiden

nou zal ik het goede voorbeeld van marijke dan maar eens volgen? haha

Alle meiden die nieuw zijn van harte welkom ( beter laat dan nooit toch?)
Ben niet zo vaak om het nieuwe forum te vinden vind het nu zo omslachtig om alles op te zoeken maar ja nog 3 weekjes en ik heb alle tijd want dan ga ik met verlof!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Word iedere x aardig op de hoogte gehouden door svtje dus dat zit wel goed.

kwisjuh: en en en???????? ik duim nog steeds voor je!!!!!!!

pooh: gaaf joh trouwen erg leuk wij zijn 14 juli getrouwd ook klein gehouden maar was helemaal super.

Ik ben nu alweer 30 weken zwanger de tijd gaat erg snel weet nog toen we net op het forum waren erg fijn om steun te vinden bij iedereen en steun te geven!!!

Aanstaande maandag komt de kraamzorg langs voor een intake ben benieuwd hoe dat gaat.
Ons meisje word ook al drukker mama hefet gene rust meer. Komen nu ook andere kwaaltjes bij snachts heel veel last van kramp in mijn benen.
en ben continu moe maar ja nog ffies en ons meisje is er kijk er zo naar uit.

alle wachtenden: duim duim duim ik duim me rot ook al ben ik niet vaak op het forum ik gun iedereen een mooie zwangerschap het is erg leuk om te weten dat er iets in je buik zit.

alle zwangeren: gefeliciteerd voor het geval ik mensen ben vergeten te feliciteren en probeer zoveel mogelijk van het wonder te genieten.

tot snel liefs miepie
30 w meisje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@marijke-en-richard, wat leuk dit allemaal te lezen !! ik kan me helemaal inleven in de verhalen over de zwangerschap !! heerlijk is dat :D

De boobs zijn iets minder pijnlijk, maar nog steeds pijnlijk genoeg er last van te hebben. en ja...er zijn wel meer kwaaltjes bijgekomen, alleen die kunnen zoveel betekenen dat ik maar nergens vanuit ga....mijn lijf houd me al een tijdje voor de gek, dus daar vertrouw ik niet meer op tot ik positief test...geeft wat meer rust zo ook, al ben ik wel wat zenuwachtig of ik ongi ga worden of niet....de rugpijn begin ook al, en normaal word ik dan een dag later ongesteld.....dus we wachten maar weer af ;)

Leuk dat je je verhaal lekker komt doen hier....vind het echt super van iedereen te lezen hoe de maand verloop en van de zwangere hoe ze de zwangerschap beleven.....TOP :)

Dames,

@Svtje: Ja zeker lekker om verwend te worden! Ik ga volgende week nog niks kopen, alleen moeten we de kamer nog opruimen voordat het uberhaupt een babykamer te noemen valt.
We hebben al wel een aantal plannen en ideeen maar moeten alles nog uitvoeren. Ook voordat er babyspullen inpassen. Er liggen nu nog veel hobby spullen etc van mij en me vriend.
Wat moesten we toch zonder jou!! Das was de lijst een rotzooi. Ik ben trouwens 19 april uitgerekend.. Maar de vk zal volgende week vertellen hoeveel precies, alleen zitten we er volgens mij niet ver naast.

@Valesca: geeft niet, zeuren mag!! Doe ik ook wel eens haha... Wel lullig van je vriendin. Sorry dat ik het zeg maar ik vind niet dat ze een vriendin te noemen is dan!! Als ze zo reageert. Ze hoort jou ook te steunen. Maar, als zij het niet doet, doen wij dat wel :)
Succes dezer dagen!! Ik duim voor je!

@Josanne: Dank voor al je info!! Ben zoooooo nieuwsgierig/benieuwd/zenuwachtig hahahaha...

@Ilse: Ik kom vanavond zeker ff checken wat de uitslag is meis!!! Heel veel succes!!!

@Marijke: Dank je, tis ook echt typisch een actie voor mij hahaha :) Me vriend moest ook al lachen... Kwas zooo benieuwd wat die clearblue teste zou zeggen, en ik had me plas opgehouden totdat ik dat ding in huis had, dus moest inmiddels nodig hahaha.... Wel grappig, daar zal me kindje later ook hard om lachen...

@Miepie: oooh wat lekker, met verlof!! Ik zat ookal uit te rekenen welke maand ik met verlof zou mogen. Ookal moet ik het op me werk nog vertellen hihi... Jij zit al in de fase waar het snel gaat, terwijl ik niet kan wachten tot ik een dikke buik heb hih..

Ik ga lekker afsluiten en naar huis, ben nog op me werk.

Fijne avond ladies!

Liefs

Hallo allemaal,

Ik wilde mij ook graag aansluiten bij deze groep! Mijn man en ik zijn nu sinds juli aan het klussen voor een klein wondertje, wij zitten nu in de tweede ronde en vind het allemaal erg spannend!

@Mamavanbinkie: Ik merk dat ik ook extra let op zogenaamde zwangerschapskwaaltjes, maar probeer er niet teveel bij stil te staan, is wel erg moeilijk hoor!

Ik heb op 6 sept mijn NOD dus nog even afwachten....., maar aan het klussen kan het in ieder geval niet hebben gelegen ;-)

Groetjes Jen

Hey Josanne,

Heb je ingevoegd in het schema, weet alleen je leeftijd niet en dacht dat het ronde 2 voor kindje 2 was? Klopt toch? Of ben ik nou helemaal in de bonen? Zwanger is het excuus zullen we maar zeggen. Laat maar weten als er iets niet klopt dan verander ik het weer.

nod,s aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 5 aug overtijd
boefje: 26 - 2 - 1 - 9 aug ongi
marjan: 28 - 1/2 - 1 - 16 aug
kwisjuh: 30 - 6 - 1 - 28 aug
line 33 - 5 - 1-31 aug
chanti 24 - 1 - 1-?

nod's sept leeftijd ronde kindje nod status
valesca 30 - 5 - 1 - 1 sept
mamasun 2 - 2 - 6 sept
josanne 2 - 2 - 15 sept

Zwangeren uitgerekend
mie_pie: 4 november
j-t: 27 november
senorita: 2 december
schippersvrouwtje: 10 december
shar: 5 januari
marijke: 7 januari
kidsbaby: 11 januari
anne: 18 januari
loeske: 18 februari
lynn:
roos: 18 maart
elleste:23 maart
vieguh: 25 maart
mmlc:
zebraatje:
tess: 19 april
poohh:29 april

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie:
j-t:
senorita:
schippersvrouwtje: 9 september controle vk
shar:
marijke: 3 oktober pretecho
kidsbaby: 25 augustes 20 weken echo
anne:
loeske:
lynn:
roos: 8 september 2e afspraak vk
elleste: 2 september echo, 4 september vk
vieguh: 2 september termijn echo,
mmlc:
zebraatje:
tess: 1 september eerste afspraak vk
poohh:15 september afspraak vk

Wat gaat het worden?
mie_pie: MEISJE
j-t: BABY
senorita: MEISJE
schippersvrouwtje: BABY
shar: BABY
marijke: JONGEN
kidsbaby: JONGEN
anne:
loeske:
lynn:
roos: BABY
elleste:
vieguh:
mmlc:
zebraatje:
tess:
poohh:BABY

@Tess, 19 april staat in de lijst voorlopig. Mocht het veranderen dan verander ik het weer voor je hoor, of je doet het zelf, net wat je wilt :)

@Miepie, gezellig zeg dat je ook op het forum weer ff langs komt. Jij bent toch wel een beetje de "zwangerervaringsdeskundige"althans je loopt voor op ons allemaal. Nu heb ik het natuurlijk niet over de moeders die hier schrijven he, die hebben zelfs de bevalling al gehad ;) Maar toch leuk dat je nog weer 5 wk voor mij aan zit dan kan ik nog es vragen waar jij nu ongeveer last van hebt en wat ik nog kan verwachten en voor de andere meiden geldt dat volgens mij ook wel ;) altijd handig! Leuk dat de kraamzorg langskomt, ook daar wil ik wel een verslagje van want weet niet zo goed wat ik kan verwachten eigenlijk hihi. Ik spreek je wel aan op msn tegen die tijd.

Meiden, fijne avond misschien hobbel ik nog eventjes langs, kijk wel even al zoveel geschreven vandaag!

Kus Svtje
24+6

Hallo Schippersvrouwtje,

Ik zag net je overzicht, mooi gedaan! Zou je mij ook hierin kunnen vermelden?

28 jaar- ronde 2- eerste kindje NOD op 6 september

Bedankt alvast en een fijne avond!

Groetjes Jen

Ik wilde alleen nog even komen vertellen dat ik jullie allemaal schatten vind !! en heel blij ben met zoveel lieve mensen op dit forum waar ik heerlijk mijn hart kan luchten en alle mooie en spannende verhalen kan/mag lezen en lekker met jullie kan meeleven in de moeilijkere tijden :)

Terug
Bovenaan