Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 6

Hey meiden,

Even een update, Marijke haar pretecho stond nog niet in het lijstje, bij deze wel!

nod,s aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 5 aug overtijd
boefje: 26 - 2 - 1 - 9 aug ongi
marjan: 28 - 1/2 - 1 - 16 aug
kwisjuh: 30 - 6 - 1 - 28 aug
line 33 - 5 - 1-31 aug
chanti 24 - 1 - 1-?

nod's sept leeftijd ronde kindje nod status
valesca 30 - 5 - 1 - 1 sept
mamasun 2 - 2 - 6 sept

Zwangeren uitgerekend
mie_pie: 4 november
j-t: 27 november
senorita: 2 december
schippersvrouwtje: 10 december
shar: 5 januari
marijke: 7 januari
kidsbaby: 11 januari
anne: 18 januari
loeske: 18 februari
lynn:
roos: 18 maart
elleste:23 maart
vieguh: 25 maart
mmlc:
zebraatje:
tess:
poohh:29 april

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie:
j-t:
senorita:
schippersvrouwtje: 9 september controle vk
shar:
marijke: 3 oktober pretecho
kidsbaby: 25 augustes 20 weken echo
anne:
loeske:
lynn:
roos: 8 september 2e afspraak vk
elleste: 2 september echo, 4 september vk
vieguh: 2 september termijn echo,
mmlc:
zebraatje:
tess: 1 september eerste afspraak vk
poohh:15 september afspraak vk

Wat gaat het worden?
mie_pie: MEISJE
j-t: BABY
senorita: MEISJE
schippersvrouwtje: BABY
shar: BABY
marijke: JONGEN
kidsbaby: JONGEN
anne:
loeske:
lynn:
roos: BABY
elleste:
vieguh:
mmlc:
zebraatje:
tess:
poohh:BABY

@Boefje, wanneer is jou nieuwe NOD datum? Dan zet ik je weer in het lijstje.

@Marjan, hoe is het met jou? Lang geleden weer. Ben je ongi geworden de 16de? Offe heb je goed nieuws voor ons? Wat zijn je nieuwe gegevens? Laat maar even weten dan zet ik je er weer in.

Wil de tabel up to date houden dusse meiden, kom maar op met die info, uitgerekende data, afspraken etc.

Kus Svtje
24+5

Hey schippersvrouwtje
ik sta ook nog niet in het lijstje maar ik heb zo een onregelamtige cyclus dus dat wordt moeilijk denk ik maar zodra ik zwanger ben(hopelijk snel)wil ik er ook wel bijstaan als dat goed is.
liefs jootje

hoi alle lieverds,

Vind jullie echt allemaal topwijven joh! Heel lief dat iedereen met me meeleeft. Vanavond om 8 uur weet ik meer. Vind het erg spannend. Ik bedoel de Vk zegt toch niet voor niets dat ze me graag snel wil zien voor een echo..... Maar misschien is er niks aant handje en is er een logische verklaring voor.
Hou jullie absoluut op de hoogte.

@Poohh: Trouwen!!!! leuk leuk leuk! Groot gelijk dat je het niet groots wilt houden hebben wij ook niet gedaan. Steek liever me centen in een leuke babykamer. Maar ieder zn voorkeur natuurlijk.

@Kwisjuh:
Spennend zeg dat je NOD nadert pffff ik blijf als een gek me duimen draaien voor je!!

@Mamasun:
Welkom hier en klets lekker mee.

@Valesca:
Ja meid het is ook spannend allemaal. Je hormonen en je psyge kunnen echt aan de haal met je gaan. Je voelt van alles wat je anders niet voelt.... of misschien wel hebt maar het dan niet opvalt. Zo kun je echt heel erg bezig gehouden worden. Hoop voor je dat je snel je rust mag vinden in een zwangerschap. (alhoewel die ook flinke zorgen mee kunnen brengen hihi)

@Sv'tje:
Was vanmiddag ff thuis voor de hondjes en zag dat je gemsnt had mja was helaas op werk. Hoe is het op het schip? (had eerst boot ingetypt hihi oeps)
Misschien zie ik je vanaaf wel ff online.

Lieve meiden nogmaals ik laat vanaaf weten hoe of wat.
Dikke knuf en kus Ilse

Hey Josanne,

Natuurlijk mag je in het lijstje, wat mij betreft ook gewoon met een misschien ongi datum hoor, maar das wat je zelf liever hebt. Dan zetten we er gewoon een datum achter berekend op een cyclus van 30 dagen ofzo... Kijk maar even,als je dat wilt zet je gegevens dan maar in een volgend berichtje dan zorg ik dat je erin komt. In het zwanger lijstje kom je zodra je zwanger bent hoor!

@Vieguh, tuurlijk leven we allemaal met je mee. Wist niet hoe laat je moest, vandaar dat ik je op msn aan het stalken was. Spannend nog steeds dus,pfff! Lekker even wat afleiding zoeken, moet lukken in je werk toch? Prima hier aan boord hoor en super dat je jezelf corrigeert schip ipv van boot haha. Ik denk dat ik vanavond wel online ben, hoop je dan even te spreken.

Liefs Svtje
24+6

hoi lieve meiden

zo hehe hier ben ik dan! ons feest was helemaal super heb echt genoten meer kan ik er niet over zeggen ben wel dood moe nu maar had ik ervoor over.
ben gister bij de bedrijfsarts geweest en gelukkig was dit een vrouw.... en tja ze heeft ook 2x bekkeninstabiliteit gehad dus dat tref ik dan he eindelijk iemand op mijn werk die mij begrijpt ik moet zeggen daar was ik ook wel aan toe.
ik werk nu dus nog maar 3 dagen in de week en voornamelijk kantoorwerk en mijn leidinggevende werkt ook een keer mee nu dus mischien komt het goed.
verder voelde ik maandag ukkie aan de buitenkant van mijn buik trappelen wat een heerlijk gevoel is dat zeg mijn mannetje (ja eindelijk echt) schrok zich een ongeluk hihi die had het niet verwacht maar wil nu elke avond in bed met zijn zoon praten hihi zo schattig

ga nu ff uitgebreid reageren op iedereen loop namelijk achter vanaf 22 aug en iederee kakelt hier maar door dus word een mega bericht van mij

@ pooh
heb jou mijn klachtjes van het begin al op msn verteld dat scheelt een hoop getyp hier hihi

@tessa
gefeliciteerd met je 2 extra weken wat een giller haha ik vind dat je het zelf moet beslissen of je het verteld of niet wij hebben het met 6 weken verteld omdat het toen moederdag was en ik mijn mond niet kon houden maar kan goed begrijpen dat je het voor je wil houden tot 12 weken. je familie zal zich aan moeten passen aan jou keuze vind ik.

@ sukkie
meis ik duim me rot voor je je bent nu nog lekker op vakantie maar ik duim tot je geweest ben meis ik gun het je zo denk aan je hoor

@valesca
hey meis hoe is het met de klachten van de boobs hihi word het al minder of komen er klachten bij.. spannend hoor

@svtje
hier ook gefeliciteerd met jullie 3 jarige huwelijk haha maar dat hebben we al gevierd met een wrap met ham, roomkaas en ijsbergsla haha

@kwisjuh

o wat spannend meis bijna je nod ik duim ook voor jou hoor meis ben zo benieuwd de oude garde is nu wel echt aan de babyboom he en als je koelkast er is een lekker glaasje siroop met ijssnippers drinken voor mij he vind dat zo heerlijk maar heb niet zo'n koelkast hihi

@victory
welkom op het forum en iedereen wil zo snel mogelijk zwanger raken en hier zit je goed want iedereen gunt het iedereen hier en zoals je ziet kletsen ook alle zwangeren nog mee om de klussers te steunen

@ mama van binkie
hoe is het met de nod? weet je al of je zwanger bent of niet en idd iedereen voelt kwaaltjes als je het maar graag genoeg wil hihi

@marientje
welkom op het forum en hoop dat het raak is hihi dat hoop ik voor iedereen namelijk succes

@kidsbaby
wat spannend ook een zoon wat gaaf zeg

@patricia
welkom op het forum en laat het voor jou ook een vruchtbaar forum zijn

@elleste
meis wat vervelend al die klachtjes hihi had ik ook last van en toen het over was me bekken dus hoop dat dat je bespaard blijft veel succes volgende week bij de echo en verloskundige en nee ze houden geen rekening met je lange cyclus alleen na je echo daar kijken ze op hoe ver je bent

@josanne
veel succes in deze nieuwe ronde

@ mamasun
welkom hier en ook voor jou hoop ik op een vruchtbaar forum gezellie dat je mee kletst

@vieguh

ik duim me rot voor je geloof dat ik dat al had getypt maar zie het nu nergens meer ik hou forum zeker in de gaten

volgens mij is er een stukje tekst verdwenen had echt op iedereen gereageerd dus als je er niet bij staat hihi dan kan dat zijn omdat het niet helemaal klopt meer

ik wil iedereen zeggen eigen schuld dat ik zo'n lang stuk heb geschreven moeten jullie maar niet zo veel mauwen op het forum als ik er ff niet ben haha

heb svtje weer beloofd om het bij te houden dus wie weet komt er snel een korter stukje bij haha

groetjes marijke
20+6 van een zoon

Hey Marijke,

Super dat je weer getypt hebt! Spreek je bijna dagelijks op msn en zie je tegenwoordig ook regelmatig maar toch leuk als iedereen lekker op de hoogte blijft ;)

Je bent weer lekker bij in ieder geval!
Ga weer lekker met je kletsen op msn!

Kus Svtje
24+6

hey svtje

ik ben nu weer helemaal op de hoogte weet niet hoe lang ik het onthouden kan maar doe mijn best haha en zal jullie allemaal bombarderen met mijn verhalen haha vooral al svtje in buitenland zit haha dan kan ze daarna lekker veel lezen voor straf hihi

groetjes

marijke 20~6

Terug
Bovenaan