Goeiemorgen lieve meiden,
Letterlijk klokje rond geslapen vannacht, tjonge wat was ik moe zeg. Nog steeds een beetje lui maar goed zal eerst eens gezellig op forum reageren. Heb al tijdje op msn gezeten met Poohh en Kidsbaby en dan zometeen es ff douchen.
Het schema weer even up to date:
nod,s aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie: 23 - 6 - 1 - 5 aug overtijd
boefje: 26 - 2 - 1 - 9 aug ongi
marjan: 28 - 1/2 - 1 - 16 aug
kwisjuh: 30 - 6 - 1 - 28 aug
line 33 - 5 - 1-31 aug
chanti 24 - 1 - 1-?
nod's sept leeftijd ronde kindje nod status
valesca 30 - 5 - 1 - 1 sept
mamasun 2 - 2 - 6 sept
Zwangeren uitgerekend
mie_pie: 4 november
j-t: 27 november
senorita: 2 december
schippersvrouwtje: 10 december
shar: 5 januari
marijke: 7 januari
kidsbaby: 11 januari
anne: 18 januari
loeske: 18 februari
lynn:
roos: 18 maart
elleste:23 maart
vieguh: 25 maart
mmlc:
zebraatje:
tess:
poohh:29 april
afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie:
j-t:
senorita:
schippersvrouwtje: 9 september controle vk
shar:
marijke: 13 augustus 20 weken echo
kidsbaby: 25 augustes 20 weken echo
anne:
loeske:
lynn:
roos: 8 september 2e afspraak vk
elleste: 2 september echo, 4 september vk
vieguh: 2 september termijn echo,
mmlc:
zebraatje:
tess: 1 september eerste afspraak vk
poohh:15 september afspraak vk
Wat gaat het worden?
mie_pie: MEISJE
j-t: BABY
senorita: MEISJE
schippersvrouwtje: BABY
shar: BABY
marijke: JONGEN
kidsbaby: JONGEN
anne:
loeske:
lynn:
roos: BABY
elleste:
vieguh:
mmlc:
zebraatje:
tess:
poohh:BABY
@Mama van Binkie & Victory, meiden wat zijn jullie gegevens dan plaats ik jullie, als jullie dat leuk vinden in onze tabel. Hoop dat het forum snel een beetje verbeterd want dan krijgen we weer een beetje overzichtelijkere tabellen maar tot die tijd moeten we ons maar behelpen met deze. Als jullie er niet in willen no hard feelings hoor
@Patricia, bij jou had ik al wel wat gegevens, maar nog geen NOD datum, wil je in het lijstje? Zou je dan je NOD datum door willen geven (en misschien voor het gemak ivm terugzoeken ook nog een de andere gegevens

) Alvast bedankt!
@Marientje81 zelfde voor jou eigenlijk, wil je in het lijstje? Zou je dan je gegevens even willen sturen, dan zet ik je er in! Kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden, meeleven en steunen
@Mammie, heel kort berichtje van jou tussendoor, kom je hier meekletsen? Wil je in de tabel? Geef maar even door, dan vul ik je in!
@Mamasun, je staat in het lijstje hoor! Lekker aant aftellen tot je NOD. Spannend he, die wachtdagen, zoek maar een beetje afleiding maar dat zal vast lukken met zo'n kleintje thuis. Wat is je leeftijd? Dan vul ik die ook nog even in.
@Poohh, sjonge jij was er inderdaad vroeg bij vanochtend. Goed bezig hoor! Ik vandaag luie dag denk ik weer even wennen aan het feit dat we aan boord zijn. Moet nog steeds onder de douche... heb er gewoon niet zo'n zin in. Heb nog eventjes tot lunchtijd dusse maak eerst hier mijn verhaaltje maar even af en dan moet ik er aan geloven. Leuk hoor dat je gaat trouwen! Bij ons alweer 3 jaartjes geleden en geniet nog elke dag van mijn mannetje dus zeker de moeite waard!
@Valesca, snap het hoor meid dat je er niet mee rekent dat je positief test. Deed ik ook steeds niet om teleurstelling te voorkomen, maarre diep in je hartje hoop je het zon ontzettend en ik hoop met je mee hoor!
@Kwisjuh, zelf nooit een nachtje doorgezakt moet ik bekennen, drink eigenlijk helemaal niet. Misschien 1 x per jaar een Baileys ofzo.. maar nu sowieso niks natuurlijk. Pff misselijk zijn en niet kunnen overgegen is misschien wel erger dan misselijk zijn en overgeven want dan ben je er maar vanaf, kan opluchten... De kwaaltjes moeten we er maar gewoon bijnemen, als je dan straks dat kleine wondertje vast mag houden ben je alles lang en breed vergeten. Hoop zo ontzettend dat je positief mag testen meid! DuimDuimDuim!!! Van Anne heb ik niks meer gehoord, al een hele tijd niet. Heb haar wel op msn, zal haar eens een berichtje sturen want ben ook wel erg benieuwd hoe het met haar gaat!
@Tess, heerlijk hoor dat je vriend je zo verwend! Lekker laten gebeuren. Als je jezelf prettig voelt door beetje in de babykamer te rommelen, prima toch! Wij hebben zelf gewacht met aanschaffen van spulletjes tot 12 weken maar daar zijn uiteraard geen regels voor. Je kunt lekker gaan bedenken wat je wilt voor kleuren of stijlen en lekker gaan snuffelen in de babyzaken. We hebben ons uiteraard wel van te voren georienteerd. Marktplaats was voor ons een bron van leuke spulletjes en zo veel beter voor je uitgavenpatroon

Nieuw hebben we ook wel een en ander gekocht hoor, onder andere maxi cosi, die hebben we van mijn ouders gekregen en wipstoeltjes (thuis en aan boord) matrasjes (wiegje en ledikantje). Gewoon te leuk dat shoppen en orienteren. Geniet er lekker van!
@Sukkie, weet eigenlijk helemaal niet hoe lang je op vakantie was en wanneer je echo had/ hebt? Denk aan je en hoop dat de echo positief mocht/mag uitvallen! DuimDuimDuim!!! Hou ons op de hoogte!
@Vieguh, hoe laat mocht je naar de vk vandaag? Hoop zo dat je inmiddels wat meer weet en niet meer zo in spanning zit? DuimDuimDuim!!! Laat het ons weten he!
Hele dikke knuffel Svtje (die nu echt gaat douchen)
24+6