Hey dames,
Wat wordt er weer wat afgekletst hier, gezellig. Ook met veel nieuwe meiden erbij.
@Josanne: Moest jij dan apart een afspraak maken voor je echo? Of werd dat meteen met de 1e afspraak bij de vk gedaan??
Ach, ik moet eigenlijk ook gewoon afwachten tot het zover is, maar ik ben zooooo benieuwd... ๐
Een eerste echo lijkt me zoo mooi!! Vooral ook heel benieuwd hoe mijn normaal zo koele vriend reageert.!! Hij is er de laatste tijd zo blij mee enzo.. Hij laat normaal over het algemeen nooit geen gevoelens zien etc, en nu; een en al gevoel hihi!!
@Svtje: Laten we dan maar hopen dat het forum beter wordt, uitgaand van jullie mening ;-) Jij weer aan boord, lekker. Ik hoef alleen vandaag en morgen nog te werken, dan ook eindelijk een weekje vakantie. Ben er echt zoo aan toe!!! Lekker aan de babykamer rommelen (is dat niet te vroeg?!) en verder t huis klussen, natuurlijk ook uitrusten..
Bobotie = lekker!! Mijn vriend wil me nu al onwijs verzorgen, hij is heel voorzichtig met me, hij zegt dat ik niet teveel gekke dingen mag doen enzo, zoooo schattig! ๐
@Ilse: Ik kan begrijpen dat je je druk maakt! Hopelijk voor niks. Ik zal aan je denken vandaag en zeker het forum in de gaten houden, of je al nieuws heb. Succes meis!! Hoop echt het beste voor je!
@Elleste: Overgeven heb ik nog niet, alhoewel ik om de een of andere vreemde manier nooit echt moeite heb gehad met overgeven... Het kokhalzen en neigingen drink ik weg met liters water per dag, dat helpt.
Me vriend noemt me al een wandelende kwaal en de omgeving begint het een en ander te merken...
Ik ben vooral veel misselijk en moe. Vaak een opgeblazen gevoel en ook nog wel eens maagzuur. Maar als ik last krijg denk ik aan het kleine wondertje wat dat veroorzaakt, wat zich daar lekker aan het nestelen en ontwikkelen is, dat helpt ook! Soms zit ik met tranen in mijn ogen, niet van de pijn, maar dat ie ff van zich laat horen. hihi
Succes met de kwaaltjes, tis voor een goed doel!
@Valesca: Meis, ik heb elke dag bijna hetzelfde. Ik pas sommige broeken niet meer, mijn buik is zo gezwollen.... Ik ga juist wel makkelijker naar de wc, te makkelijk (sorry daarvoor). En ik ben zwanger!! Alles duidt erop meid!!! Succes tot 1 september, en zoals ik al zei, het is een mooie datum (ik naar de vk) dus wie weet! Ik duim voor je.
@MamaSun: Tuurlijk mag je mee kletsen, als je het allemaal bijhoudt ;-) Succes.
@Pooh: Ja klopt, dan ben ik 8weken zwanger ๐ Klinkt al veel, vindt je niet? Bij mij hadden ze niks gezegd over vroeg zijn. Spannend he??? Ik ben zoo zenuwachtig maar ook zo benieuwd en nieuwsgierig! Nog 6 dagen, dan mag ik al ๐)!!!!
Gefeliciteerd dat je gaat trouwen leuk!
M'n vriend en ik hebben besloten dat we eerst een kindje willen, daarna gaan trouwen, kan het kindje de ringen geven ๐ hihi
@Kwisjuh: inderdaad, het is s'ochtends vaak rustig op me werk, dus dan kan ik mee babbelen, zo hou ik het bij ..
Meiden, veel succes, plezier en genietse vandaag. Ook van het weer, want dat schijnt precies als ik vakantie heb straks alweer slecht te worden :-(
Liefs tes