vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus?? Quinta, Daffy, martine, taraneh, zonnetje!!!

Hoi dames, Ik ben er ook nog, maar vind het zoeken zo ongelofelijk irritant!! we moeten onzelf eigenlijk weer even naar voren halen, dat zal ik zo weer even doen, dan staan we weer even ops pagina 1.
Hier gaat alles super, aankomende maandag alweer 12 weken, dus ben al bijna op 1/3 van de zwangerschap (mag maar tot 38 weken) Ik mag nu pas weer 28 december voor een echo en dan krijgen we ook een geslachts bepaling, spannend hoor!! Ik begin nu ook echt alweer een bolletje te worden! Heb het tot nu toe geheim weten te houden op mn werk, dit weekend komt het in het personeelskrantje en dan kan ik weer gewoon strakke shirtjes aan ipv wijde truien ;) dat is toch wel weer fijn!!
Ik ben nog wel heel moe, gelukkig is de misselijkheid wel langzaam aan het wegtrekken. Ik ben nu 1 kilo aangekomen. Dat valt heel erg mee, bij mn vorige zwangerschap was dat al veeeel meer. Toen was ik in totaal ergens tussen de 25 en 30 kilo aangekomen en was ik met 12 weken dus al 5 kilo zwaarder, heb dus goede hoop dat ik deze keer niet boven de 20 kilo uitkom ;) Ik ga ons even naar pagina 1 verplaatsen en dan kopieer ik dit verhaal ook weer even.

Liefs Jen

Terug
Bovenaan