vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus?? Quinta, Daffy, martine, taraneh, zonnetje!!!

hoi meiden,

quinta lastig dat je last hebt van je liteken..hopelijk kan het geen kwaad.

nee ik zal niet schrikken taraneh als er beetje bloed komt..
hadden jullie voordat je je eerste echo kreeg dat je bang en onzeker was of het hartje wel klopt..?(voor mij 2de echo maar dan kunnen we het hartje zien,als het goed is..)ben best bang te horen te krijgen dat het hartje niet klopt..dat het vruchtje gestopt is met groeien..is dat gek?

liefs zonnetje

Hey zonnetje

Die onzekerheden zijn helemaal niet gek hoor, dat had ik ook en ook bloedingen met kramp en alles was goed. Ik was ook erg bang dat met me 12 weken echo er toch iets zou zijn en met 14 weken bij de vk hartje luisteren maar ik heb het geluk dat een vriendin van me op me verjaardag met een thuis dopetone aan kwam die ik mag lenen dus als ik wil kan ik elke dag even naar het hartje luisteren (vind het kindje niet leuk die stralingen en doe het ook niet elke dag 2 a3 x per week max).

Ik heb best wat reacties gehad op me vraag en die kon door 1 meid bevestigd worden dat ze er ook last van had maar zij krijgt sowieso een keizersnee (ks), ik was er toch niet rustig onder en heb toch me gyn gebeld en de ass vind het toch wel raadzaam om even bij hem langs te komen ik kan pas 3 dec (maar ga ook 2 weken op vakantie dus hoef eigelijk maar 2 weken te wachten) Mijn gyn is een echte favo onder de dames hier in de buurt hihihhi schat van een man!!!!

O taranah goed om te horen hoor hihihhi hoop zo op een meid!!!

Daffy we duimen allemaal voor je !!!!!!!

Gr Quinta

Hoi Zonnetje, Je onzekerheid is zo herkenbaar! Ik ging pas met een gerust hart naar de verloskundige toen ik de kleine kon voelen. Alle andere keren hield ik er heel veel rekening mee dat er slecht nieuws zou komen, maar gelukkig was alles alle keren goed en konden ze met 10 weken het hartje al horen met de doptone. Het zwanger willen worden is een heel onzekere periode, maar de periode erna is minstens zo onzeker. Je kunt je nu wel vasthouden aan het feit dat het echt meestal wel goed gaat. Dus niet teveel stressen he ;-)

Quinta, fijn dat je bij de gyn langs mag komen. Geeft toch wat duidelijkheid. Leuk die thuisdoptone. Ik heb er idd ook wel verhalen over gehoord dat de straling schadelijk zou kunnen zijn. Verstandig dat je niet dagelijks luisterd. Ik geloof nooit dat het heel schadelijk is, want dat soort dingen wordt toch gekeurd voordat het op de markt komt. Wat wel vervelend kan zijn, is wanneer je het hartje een keer niet vindt. Dan maak je je misschien onnodig heel erg bezorgd.

mijn dochter ligt met griep op de bank. Waarschijnlijk de mexicaanse griep. Gelukkig lijkt het te verlopen als een gewone griep. Ik ben bang dat ik er zelf niet aan zal ontkomen, ze ligt al twee nachten bij me in bed. Afstand van mijn kleine meid houden is geen optie. Ik ben bang dat ik haar alleen maar het idee zou geven dat ze een verschrikkelijke ziekte zou hebben. Ik wil niet dat ze onnodig angstig is. Ik zie het maar positief. Wanneer ik de griep ook krijg, bouw ik weerstand op die ik via de borstvoeding weer doorgeef aan de kleine uk. Volgens de verwachtingen zijn we pas van de zomer van de griep af. Merken jullie er al wat van in je omgeving?

Jeetje, wat een lang verhaal.
Jen, met jou nog alles in orde?
Daffy, still alive?

Groetjes!

x Taraneh

hoi meiden,

thanks voor jullie geruststellende woorden!het wisseld met de dag of ik onzeker ben of niet..laatste paar dagen gaat het goed,gelukkig:)
ben zoo aan het aftellen tot maandag!
hoop een mooi sterk klopend hartje te zien!
mag savonds dus daarna zal ik jullie meteen vertellen hoe het was.

hoe is het met daffy??we duimen nog steeds voor je meid!zou leuk zijn als je dit jaar nog zwanger word!

mexicaanse griep..ik merk er eigenlijk weinig van in me omgeving..werk in de zorg en daar zijn ook nog geen zieke collegas,gelukkig.

liefs zonnetje

Hoi meiden,

Zonnetje, ik kan goed begrijpen dat je nog een beetje onzeker bent. Hopelijk hoor je straks een sterk hartje en kun je de zorgen een beetje loslaten.

Ik ben niet meer zoveel op het forum te vinden, moet er echt even afstand van nemen.
Bezoek nog steeds wekelijks de voetreflexologe, er zit heel veel spanning op mijn eierstokken en baarmoeder. Zit vandaag al op dag 41 van de cyclus en weet echt niet of er al een eisprong is geweest. Ik denk het nog niet. Maar wat mijn NOD is, is dus helemaal niet duidelijk.
Tot nu toe waren mijn cycli 33-31-45-30-47 en nu kan het wel eens veel langer gaan duren.

Denken jullie dat ik met deze onregelmatige cycli al naar de huisarts kan stappen?

Groetjes,
Daffy

hoi daffy,

ik begrijp heel goed dat je wat afstand neemt van het forum..
je cyclussen zijn best lang,ik zou als ik jou was naar de huisarts gaan en je hele verhaal vertellen..ook dat je er onzeker van word en of hij je niet gewoon ter controle naar de gyn wil doorsturen.
want dat je door die onregelmatige cycli er meer mee bezig bent is logisch.
ik hoop voor je dat hij je doorstuurt!

maandag de echo!!! heb er zin in!
en vind het ook spannend natuurlijk..
het weekend en vandaag lekker vrij dus dan gaat het weekend best snel.

we hebben het trouwens aan me ouders verteld dat ik zwanger ben..me moeder viel flauw..hahaha.ze vinden het geweldig! en 2 van me beste vriendinnen weten het,en morgen vertellen we het me schoonouders..ik kan het echt niet nog weken voor me houden.maar voor de rest van de wereld houden we het nog even geheim!

fijn weekend meiden!

liefs zonnetje

Hoi Daffy, ik zou zeker even naar de huisarts gaa. Daar word je nooit slechter van toch? Dat je hier wat minder te vinden bent, begrijp ik heel goed. Ik hoop wel dat je zo af en toe blijft neuzen. Hou ons op de hoogte!

Zonnetje, geweldig om zulk mooi nieuws te mogen vertellen he! Veel plezier bij je schoonouders morgen. Zij reageren vast ook positief. Het weekend ff door en dan is het echo-dag. Super!

dames, geniet van jullie weekend!

xTaraneh

hoi meiden,wat een rotforum,kan weer niet zien wat ik typ...
maar ik heb goed nieuws!!!!we krijgen een tweeling!!!!!2kloppende hartjes gezien! super!

liefs zonnetje

Terug
Bovenaan