vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus?? Quinta, Daffy, martine, taraneh, zonnetje!!!

Wauw Zonnetje, een tweeling! Wat geweldig zeg!!!!
Dubbele pret! Kun je het al een beetje bevatten??

Groetjes,
Daffy

Jeetje Zonnetje, wat leuk! Fijn dat bijde hartjes goe te zien waren. Supernieuws!

x Taraneh

Een tweeling! wat bijzonder! Hoe is het verder met jullie dames?? Hier is alles ok, ben steeds misselijker en nog steeds heeeeel erg onzeker :(
Ik ben intussen toch alweer 10,5 week, maar de onzekerheid blijft. Ik mag vrijdag nog een keer voor een echo (pretecho) Ik vier zaterdag mn verjaardag en als nou alles echt goed is vrijdag gaan we het gewoon vertellen!

Liefs Jen

hey meiden,

jen logisch dat je onzeker blijft..vervelend he..ik begrijp je gevoel (en ik ben voor de eerste keer zwanger..)dus snap jou helemaal.jaaa bijzonder he een tweeling..wie had dat gedachtwe zijn er erg blij mee en al beetje gewent aan het idee.nu mar hopen dat ze het allebei goed blijven doen,want het kan gebeuren dat er 1 achter blijft in groei en dan afgestoten word..maar daar gaan we nit vanuit.kan nog steeds niet zien wat ik typ dus hoop dat het leesbaar is.

liefs zonnetje

Hoi meisjes,

Hier gaat alles zn gangetje. Ik word steeds dikker, maar dat schijnt er bij te horen. 24 wk nu en 5 kg zwaarder is geloof ik nog wel ok.
Jen, die onzekerheid is heel herkenbaar. Ik hoop dat je de kleine snel kan voelen, dat scheelt echt. Hoe is de echo gegaan? Fijne verjaardag morgen!

groetjessss

x Taraneh

Hey meiden,

Wat is het toch stil op het forum. Gaat het goed met iedereen?
Hier zitten we alweer op dag 44 van de cyclus en we denken dat er afgelopen weekend een eisprong plaats heeft gevonden (eindelijk), dus als het goed is moet NOD rond 20 november zijn. Mijn lief en ik hebben besloten dat als ik deze keer weer ongesteld wordt, we een afspraak bij de huisarts gaan maken. We vinden een cyclus van waarschijnlijk 61 dagen toch wel het toppunt. Elke cyclus is nu steeds langer dan de vorige. Hopelijk stuurt hij ons door naar een gynaecoloog, want eerlijk gezegd vragen wij ons af of er echt wel een eisprong is bij mij en die lange cycli zijn heel erg frustrerend. In de afgelopen 6 maanden dat we aan het proberen zijn hebben we pas 4 kansen (lees cycli) gehad.

Zo moest ff m'n ei kwijt. Hoop dat het met iedereen allemaal goed gaat. Wel gek om als enige niet zwanger te zijn hier.

Liefs,
Daffy

Hi Daffy, idd stil hier. Fijn dat je nu een idee hebt wanneer je nod ws is. Logisch dat je naar de dr gaat met die lange cycli. Wie weet is het niet nodis...;-). Ik begrijp ook dat het gek is om zo tussen de zwangeren te 'zitten'. maar we weten allemaal hoe het voelt als je zwanger wil worden en sommigen kennen ook die lange cycli. Je kunt je ei hier dus echt wel kwijt!

x Taraneh

hey meiden,het forum doet het bij mij niet zo goed,kan gewoon niet zien wat ik typ of bijv een onderwerp starten..wel jammer.

daffy heel goed dat je naar de ha gaat wat 61 dagen is een lange cyclus en ik weet heel goed hoe onzeker je dat maakt..maar het kan echt opeens raak zijn..ik heb ik dat half jaar maar 3 keer een eisprong gehad en 3de keer was ik zwanger!! van 2 nog wel hihi..
logisch dat het gek is om nog niet zwanger te zijn tussen ons maar echt geloof me voor jou komt dat moment ook!

idd stil hier en weinig meiden over..

hier alles goed..zaterdag alweer 9 weken zwanger..gaat snel...voel me erg goed en geen kwaaltjes..zelfs het moe zijn word minder,maakt me wel onzeker maar ja..heb gelukkig geen krampen of bloedingen..ga er maar vanuit dat het goed gaat maanndag weer een echo! zo spannend weer maar wel heel leuk..zal blij zijn als ik de hartjes weer zie kloppen!

meiden tot snel! liefs zonnetje

Terug
Bovenaan