vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

heey meiden,

quinta lekker hoor naar frankrijk,lekker de zon :)zou leuk zijn als je in nov op vakantie gaat en zwanger bent.2 weken gaat ook best snel,nu denk je van phoe nog zoo lang maar voor je het weet zijn die 2 weken voorbij.

spannend jen bijna je NOD! ik hoop voor je dat je zwanger bent en zo niet dat je snel ongi word zodat je verder kunt gaan.

taraneh,leuk hoor 2 meiden,en dat ze al wat ouder zijn is ook leuk dan begrijpen ze alles al beter.

mijn NOD is als het goed is 8 aug.
zo leuk om te zeggen dat ik een NOD heb!
dacht al van nou ik word niet uit mezelf ongesteld..dat word de gyn..dus ben nu al gelukkig! (zou helemaal geweldig zijn als ik zwanger ben!)

groetjes zonnetje

Hoi dames,

Hier nog niks, denk wel dat ik ongi ga worden, heb zo'n voorgevoel, lief dat jullie zo met me meeleven.

Quinta, ik heb even gemist waarom jij nou zo lang moet wachten! Ben er wat later bijgekomen, duys heb het daarom helemaal gemist denk ik.

Zonnetje, fijn om te weten waar je op kan rekenen he, het wachten kan soms zooo lang duren als je niet weet hoelang je precies moet wachten

Taraneh, wat leuk dat je meiden al wat ouder zijn!! Kunnen ze straks lekker met de baby knuffelen. En je hebt het voordeel dat niet je hele omgeving er op zit te rekenen dat je snel aan een tweede begint.
Bij mij is nu iedereen aan het wachten. De tweede mk kwam met 11 weken, dus we hadden net iedereen verteld dat ik zwanger was. Dus iedereen weet nu dat de wens er is en op 1 of andere mannier geeft dat toch wat druk.

Nou ik ga zo lekker naar het strandje met een vriendin en 3 kinders! echt zin in, hopen dat het weer zo lekker blijft! Morgen weer naar artis, we hebben weer een jaarkaart, dus we gaan nu weer regelmatig! Probeer toch een beetje het vakantie gevoel te creeren. Heb nog 4 weken vrij, maar je gaat al snel de hele dag opruimen en poetsen :p

Liefs Jen

Jen, ik moet langer wachten want ik heb 4 maanden geleden me eerste uitstrijkje moeten doen (ben 30) en dat was een pap2 onrustige cellen dus moest nu weer opnieuw en normaal is dat na een half jaar maar mocht na 4 maanden vanwege onze tweede kinderwens. En moet nu wachten tot ik die uitslag binnen heb. Ik ga er vanuit dat het nu gewoon een pap 1 is maar je weet het niet he.
Dis vandaar dat we even moeten wachten.

x quinta

Hoi meisjes,

Quinta, heerlijk hoor, een weekje frankrijk. Toch ff helemaal eruit ook al is het maar een weekje. November is nog best ver, dus geniet er nu ff van! Wie weet is het je laatste vakantie dat je niet zwanger bent dit jaar. ;-).

Jen, ik snap dat mensen zeker na een miskraam eerder op zoek zijn naar goed nieuws van jullie. Gewoon net doen of je gek bent. Ik heb mensen er ook wel eens op gewezen dat het niet echt discreet is om te lopen vissen. Hopelijk kun je over een poosje aan de grote klok hangen dat er een tweede telg bijkomt.
Geniet van je uitjes! Soppen is zonde, het wordt toch weer vies ;-).

Zonnetje, ik hoop idd dat je nod een Nod is!! Zou helemaal te mooi zijn. Wel fijn dat je je lijf doorkrijgt zo. Krijg je toch meer vertrouwen dat het goed komt.
Mijn meiden snappen idd al veel. Mijn jongste heeft door dat ik anders dan anders eet enzo. Ik klets daar nu nog een beetje omheen. Wel leuk als ik ze zo kan laten zien hoe de kleine in mijn buik groeit enzo. Ben heel benieuwd hoe het gaat!

groetjes,

x Taraneh

Nou dames,

Hier nog geen ongi te bekennen, ik heb nog geen zwangerschaps kwaaltjes, en heb niet het gevoel zwanger te zijn, maar dat had ik ook niet tijdens mn eerste zwangerschap en die is helemaal goed gegaan. Dus we wachten vrolijk af. Ben benieuwd. Verwacht toch wel voor maandag ongi te worden, word i het niet.... ga ik natuurlijk testen.

Hoe is het verder met jullie allemaal??

Liefs Jen

jen: het zou super zijn als je ongi niet komt.... ik duim voor je vanuit frankrijk en voor de rest van de meiden ook uiteraard.
Ik hoop als ik terug kom te lezen dat er meiden zwanger zijn.

Meiden ik "spreek" jullie even een weekje niet, ga even geniet van een wel verdiende vakantie (ben er vrezelijk aan toe) ben nu wel wat meer bezig me uitslag maar probeer het zoveel mogelijk naast me neer te leggen.

meiden tot volgende week vrijdag/zaterdag.

groetjes xx quinta

Terug
Bovenaan