vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

zeker zo moet je het ook zien, positief blijven.

Het gaat zo hard met me zoon, hij word donderdag 11mnd. ze zeggen altijd het eerste jaar gaat zo hard, het is ook echt zo. Heb zn boek voor me liggen, hoe "klein' hij was toen hij geboren werd hoe groot hij nu al weer is. Hij kan al heel goed lopen aan de hand, zn boven tandjes zijn nu eindelijk door (ben blij dat dat gewijl voorlopig weer over is hahaha) hij groeit als kool, mensen om me heen (zoals cassieres en winkeld publiek) die denken allemaal al dat hij ruim een jaar is.
Ik geniet er echt van hoor, heerlijk en misschien nog zijn klein wonder er bij !!!! (kan niet wachten)

x quinta

Hey Zonnetje, spannende twee weken voor de boeg dus ;-). Ik had het 'geluk' dat ik in die twee wachtweken onwijs druk was met verhuizing en werk. Daardoor waren ze zo voorbij. Predictor is idd een hele goeie site om te kijken hoe het zit met bevruchting en de dag waarop het voor het eerst zin heeft om te testen. Ik duim voor je dat de zwemmers hun werk hebben gedaan!
Quinta, het is inderdaad heel bijzonder om zwanger te zijn en ik voel me ook echt een geluksvogel dat het bij ons zo snel 'raak' was. Ook al vind ik het superspannend of het allemaal wel goed gaat, we weten nu dat we zwanger kunnen worden en we genieten er nu al van dat er een klein wezentje van ons allebij in mijn buik groeit. Ik heb al twee dochters, van een andere vader, die al best groot zijn, maar het is weer bijzonder!
Ik hoop voor jullie binnenkort hezelfde geluk!!

x Taraneh

hoi taraneh,

ja zeker 2 spannende weken voor de boeg!
ik probeer nergens op te rekenen,ik zie het wel,en zoals ik al eerder zei als het niet raak is nieuwe ronde nieuwe kansen hoor!ben allang blij dat ik een eisprong had! hoe voel je je verder? hoe oud zijn je 2 dochters?
die vinden het vast ook leuk en spannend!

quinta,leuk dat je zoon zo goed groeit! hij is dus al bijna 1 jaar! leuk hoor.over minder dan 3 weken krijg je de uitslag toch van je uitstrijkje?daarna kan je ook beginnen meid!

liefs zonnetje

ja nog 3 spannende weken voor mij, ga er wel vanuit dat nu alles goed zal zijn. Ha zei ook tegen me laten we daar vanuit.... wel lief van hem want hij snapt dat ik het spannend vind, maar ga donderdag op vakantie hoop dat ik het dan een beetje van me afzetten.

Ik hoor dan pas na me vakantie of je zwanger bent of niet ik hoop het zo voor je zonnetje.

Taranah: had jij het ook toen jullie gingen proberen dat je zo hyper was en vrolijk, in een hoera stemming.
Ik zal denk ik vaak de vraag hoor, op mn zoons verjaardag, En wanneer een tweede ???? we zeggen dan nou voorlopig nog niet en ik moet weer een nieuw uistrijkje in oktober.

x quinta

dus donderdag ga je op vakantie,waarheen ga je ook alweer?en 2 weken dan?lekker hoor!
hoop voor je dat je het idd even van je af kan zetten,dan gaat de tijd ook sneller!

trouwens de andere meiden zijn wel stil he?
en nog niet iedereen van het andere forum heeft dit gevonden geloof ik...ben benieuwd hoe het met ze is!

groetjes zonnetje

Hey dames,

@quinta, gaat echt hard he, die van mij is nu ruim 10 maanden (is van 20-09) en ik vind het ook heeel snel gaan, wel grappig om te horen dat jij ook van die reacties krijgt, dat ie dr zo groot zui ziet. Dis van mij gaat nu rochting de 11 kilo en loopt ook al aan de hand, en dan krijg je toch al snel dat mensen denken dat ze ouder zijn.
Ik ben het er inderdaad helemaal mee eens dat het zwanger zijn en blijven erg bijzonder is en dat ik gek genoeg meer ben gaan genieten van mn zoon na de twee miskramen die ik heb gehad, je gaat dan pas echt beseffen hoe bijzonder het is.

@andere dames, wanneer hebben jullie je NOD?? ik denk dat ik hem ergens tussen 29-07 en 31-07 zal hebben (ik meen te hebben gemerkt wanneer ik mn ei had).
Ik ga kijken of ik zo lang kan wachten met testen.Ik weet verder niet waar ik precies op kan rekenen, de 31ste is in ieder geval 5 weken na mn miskraam, dus hat kan ook zomaar zijn dat ik pas na 6 of 7 weken ongi word.

Liefs Jen

Zonnetje, mijn dochters zijn acht en tien jaar. Ik vertel ze het grote nieuws pas als die critische eerste 12 weken voorbij zijn, maar ik vind het erg moeilijk om het voor me te houden! Ik ben erg benieuwd naar hun reactie, alhoewel ik er zeker van ben dat ze het erg leuk zullen vinden.

Quinta, wij stopte met anticonceptie in een hele drukke peroide van klussen en verhuizen. Ook had ik berekend dat ik in die eerste vruchtbare periode precies een week op schoolkamp zou zijn. We verwachtten dus helemaal geen succes die eerste ronde. Je zal begrijpen dat we wel helemaal door dolle waren toen het bingo bleek te zijn :). Jou enthousiasme om 'ervoor te gaan' kan ik heel goed begrijpen!
Mijn omgeving verwacht het nu denk ik niet zo erg van ons, dus wij worden minder in de gaten gehouden dan moeders van kinderen van zo rond een jaar. Na mijn eerste kwam ook die vraag rond die tijd. Eigenlijk vind ik dat erg impertinent. Het kan heel gevoelig liggen soms. Zeker als je net een miskraam achter de rug hebt.. Toen mijn tweede op de planning stond, heb ik ook vrolijk ontkent!

Jen, voor mij voorlopig geen nod. Als alles goed mag gaan, ben ik 6 mrt uitgerekend. Tof dat je je ei gevoeld hebt. Ik hoop dat je deze maand succes hebt. Spannende dagen dus voor jou! Hou ons op de hoogte!

x Taraneh

Ik ga donderdag 1 weekje naar frankrijk (we gaan in nov. nog een week naar egypte )
Ik heb er echt zin in ben dr aan toe.

nog 2 weken wachten gaat best snel eigelijk, ben dr de afgelopen week ook niet echt (minder dan dat ik had verwacht) mee bezig geweest want niemand mag het weten. (Het is normaal pas na een half jaar weer maar met overleg mocht ik met 4 maanden) vanwege onze kinderwens. Dus als mensen om me heen weten dat ik al een nieuwe test heb gedaan en die is positief (voor mij) dat we dan voor een tweede zouden proberen. Nou ja ze weten het niet maar denk dat ze daar wel vanuit gaan..... (bijv me ouders)

Taranah geweldig he dat als je het gewoon echt niet verwacht toch zwanger bent, ik had het ook met me eerste we gingen er echt niet vanuit dat ik meteen zwanger zou zijn en wat blijkt toch wel
Echt geweldig. Nu zal het wel veel langer duren denk ik.

Jen dat kan ik me voorstellen, ik vind het echt heftig als je dat mee moet maken. Ik heb wel begrepen dat je vruchtbaarder bent na een zwangerschap of miskraam (door de hormone?). Ik hoop voor je dat je zwanger bent!!!!!

Zonnetje: ja vreemd he dat de meiden ons niet kunnen vinden. Jammer.
Wanneer heb je je NODag??

x quinta

Terug
Bovenaan