vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

Hai hai,

Zonnetje wat fijn dat je slijm er goed uit ziet! Wie weet een ei op komst! Toch maar even ovulatietesten gebruiken dan om het zeker te weten.

Taraneh wat fijn dat je echo goed was! Nu kan het eerste stukje genieten beginnen!

Meiden ik ga het forum een weekje missen want we gaan morgen voor een weekje naar Duitsland! Even lekker ertussenuit. Dus over een weekje ga ik weer lekker meelezen en hoop ik op nieuwe zwangeren in ons groepje!

Martine

heey meiden,ben ik weer even,

ik heb dus ovulatie testen gekocht,en net gedaan,en er kwam een streepje in het test venster,bijna net zo donker als de controle streep.dus denk dat me eisprong eraan komt??! hoop het zo! dan weet ik tenminste dat ik een eisprong heb!heb ook beetje last van me buik.morgen nog maar een test doen.

martine fijne vakantie! lekker even een weekje er tussen uit! geniet ervan meid!

liefs zonnetje

Hi ladies,

Martine, als je het nog leest, een fijne vakantie gewenst!

Zonnetje, vandaag hebben ze wel gekeken wanneer ik uitgerekend ben. Dat is 6 maart. Het klopte met wat ikzelf berekend had :).
Wat goed dat je ovutest positief is zeg! Fijn dat je nu weet dat je vruchtbaar bent, maar ook super dat je je eigen lijf dus best aardig inschat. Zet m op meid!

Groetjes,

x Taraneh

hoi meiden,

alles goed met iedereen?
hier prima,heb denk ik gister me eisprong gehad,had gister en eergister een positieve ovutest!net weer getest en negatief.we hebben gisteravond nog geklust,maar zal wel net te laat zijn dan he?gistermiddag om 3 uur was de test nog positief.en zal ik dan over 2weken ongi worden?
wat een vragen he,maar wil het een beetje zeker weten! ben zo blij dat me lijf werkt!!echt wat een opluchting!hoop op antwoorden!

groetjes zonnetje

hoi zonnetje

Je kan wel zwanger worden hoor het eitje blijft gemiddeld 24 uur leven dus de kans zit er nog heel goed in dat je zwanger bent.
Het ligt er ook aan wanneer je voor deze x geklust hebt. want zaadcellen kunnen gemiddeld 48 uur overleven (deze info heb ik van google).
of je ongi word laten we hopen van niet dan ben je zwanger, maar dit zijn van die moeilijke (lees: rot) dagen en maar wachten en wachten. wat je wel zou kunnen doen is op beetje uitvissen

http://www.predictor.nl/content.asp?page=271

(kopje uitrekenen en dan op hier drukken) wanneer je dan voor het eerst een thuis test zou kunnen doen. als je je eerste dag van je menstruatie invult dan kan je met je cyclus dagen beetje uitrekenen wanneer je zou kunnen testen.
hoop dat je het snapt als je bijv 30 dagen invult dan geeft het programma aan wanneer je je ei hebt en als die nou aangeeft 24 juli dan weet je wanneer je ongeveer kan testen.

Is wel een gedoe hoor, maar zo heb je misschien een beetje een richtlijn.
Succes quinta

hoi quinta,

bedankt voor je reactie!
gisteravond hebben we het gedaan en maandagavond,ik wilde tussendoor ook nog maar me vriend was echt te moe..helaas.laten we hopen dat het genoeg is..maar mocht ik niet zwanger zijn vind ik het ook niet erg hoor ben allang blij dat ik een eisprong heb gehad!

ik ga het even proberen uit te rekenen!
thanks!

groetjes zonnetje

Ja weet je het is net of het juiste zaadje bij het eitje komt. LUCKY SHOT zoals ik het noem en de kans dat de volgende keer je LUCKY SHOT hebt is ook altijd maar weer de vraag. Je weet het nooit de een is in 1x zwanger en bij de andere duurd het ruim een jaar. Het blijft BIJZONDER als je zwanger bent, dat realiseren niet alle vrouwen (en mannen) om je heen.

Dat zal je zo merken als je zwanger bent de reacties zijn meestal erg wisselend, de een is dol blij en de ander zal alleen gefeliciteerd zeggen.

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel
x quinta

het llijkt me zeker erg bijzonder om zwanger te zijn.het is met recht een wonder!
we zien het wel over 2 weken,ga er niet vanuit,dan zou het wel heel snel zijn! welkom dat zeer zeker! probeer er nuchter onder te blijven.en mocht het niet zo zijn,volgende ronde beter toch.haha.

groetjes zonnetje

Terug
Bovenaan