A
Anoniem
Guest
Hallo dames!
Nog niet veel meiden hebben ons terug gevonden he.
Welkom Knutseljuf.....wat een heftig verhaal: 2 miskramen! Een erg verdrietige tijd.
Goed dat je even wat rust neemt voor je lichaam....
En hopelijk vanaf augustus alleen nog maar goede berichten.
Hoe oud is je zoontje?
Ik heb een zoontje van bijna 2 (over 3 weekjes).
Mijn man en ik zouden ook vanaf augustus gaan proberen voor een 2e. Maar omdat ik geen pil gebruikte en we ook niet echt secuur waren met overige anticonceptie bleek ik toch ineens 2 maanden eerder zwanger te zijn ;-)
Nu dus 5 weken en 3 dagen.
Heel onwerkelijk allemaal.
Taraneh, ik voel eigenlijk ook het meest van de tijd helemaal niets.
En dan word ik ook weer een beetje onzeker of ik echt wel zwanger ben. Maar dan heb ik toch ineens weer een duizelingetje, en HELE gevoelige tepels en dan bedenk ik me "ja hoor, het is echt zo".
Maar ik moet me er niet teveel mee bezig houden: heb in mijn omgeving vwb zwangerschappen ook genoeg gezien bij anderen (miskramen e.d.) dat ik er toch niet zo onbevangen meer in sta als bij mijn 1e zwangerschap.
Eerst maar eens de termijnecho afwachten.
Nou dames, ik hoop dat de overigen zich ook weer aansluiten want we waren toch wel met een aardig clubje zo.
Groetjes Lena
Nog niet veel meiden hebben ons terug gevonden he.
Welkom Knutseljuf.....wat een heftig verhaal: 2 miskramen! Een erg verdrietige tijd.
Goed dat je even wat rust neemt voor je lichaam....
En hopelijk vanaf augustus alleen nog maar goede berichten.
Hoe oud is je zoontje?
Ik heb een zoontje van bijna 2 (over 3 weekjes).
Mijn man en ik zouden ook vanaf augustus gaan proberen voor een 2e. Maar omdat ik geen pil gebruikte en we ook niet echt secuur waren met overige anticonceptie bleek ik toch ineens 2 maanden eerder zwanger te zijn ;-)
Nu dus 5 weken en 3 dagen.
Heel onwerkelijk allemaal.
Taraneh, ik voel eigenlijk ook het meest van de tijd helemaal niets.
En dan word ik ook weer een beetje onzeker of ik echt wel zwanger ben. Maar dan heb ik toch ineens weer een duizelingetje, en HELE gevoelige tepels en dan bedenk ik me "ja hoor, het is echt zo".
Maar ik moet me er niet teveel mee bezig houden: heb in mijn omgeving vwb zwangerschappen ook genoeg gezien bij anderen (miskramen e.d.) dat ik er toch niet zo onbevangen meer in sta als bij mijn 1e zwangerschap.
Eerst maar eens de termijnecho afwachten.
Nou dames, ik hoop dat de overigen zich ook weer aansluiten want we waren toch wel met een aardig clubje zo.
Groetjes Lena