vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

Gefeliciteerd Zonnetje!!! Wat een opluchting :). Ben heel blij voor je. Nu maar duimen dat je lijf het nu doorheeft ;-).

x Taraneh

hi allemaal,

jullie kennen me nog niet dus ik zal me even voorstellen. mijn naam is marjan en ben nu 28 jaar en moeder van bente die nu net 11 maanden is in augustus wanneer ze 1 wordt willen mijn man en ik graag voor een 2de gaan oefenen.
het lijkt me leuk om niet zo veel leeftijdsverschil tussen hen in te hebben. maar je weet natuurlijk nooit hoe het loopt.
we hebben voor Bente een buitenbaarmoedelijke zwangerschap gehad dus zou als alles goed gaat nu voor de 3de keer zwanger worden.
het lijkt me leuk om met jullie mee te kunnen kletsen over de dingetjes die jullie bezich houden tijdens deze spannende tijden.

ik zal het even uitleggen guppie,ik ben in maart met de pil gestopt en toen ongesteld geworden nog van de pil en daarna niet meer ben nu dus na 13 weken eindelijk uit mezelf ongesteld geworden!!moest naar de ggyn als ik een half jaar niet ongesteld was geweest.ik hoop dat je het nu snap waarom ik zo blij ben en hoop dat me lijf het zelf weer goed gaat regelen.heel vervelend trouwens ik kan niet zien wat ik typ..hoop dat het leesbaar is.
welkom op het forum nieuwe meiden en gezellig dat jullie meekletsen.

groetjes zonnetje

Hey Zonnetje, wat super dat je eindelijk ongesteld bent geworden! Nou ja..... je was natuurlijk liever zwanger geweest, maar je weet nu tenminste dat het allemaal werkt. En nu op naar ronde 2!

Ik word hier helemaal tureluurs van het wachten. A.s. zondag mijn NOD, dus het wachten duurt nog even voort. Vind het nu wel spannend worden, heb al een paar dagen last van een zeurende menstruatiepijn en lage rugpijn, waardoor het lijkt alsof ik elk moment ongesteld kan worden. Dat hoop ik natuurlijk niet...

Alle nieuwe meiden, welkom! Gezellig dat jullie meekletsen met ons.

Vind het trouwens nog steeds erg stom dat we ons oude topic helemaal kwijt zijn. Hopelijk kunnen we snel weer lijstjes op het forum plaatsen, want ik weet niet meer van iedereen wanneer de NOD is.

Groetjes,
Daffy

hoi meiden

@ zonnetje: geweldig dat je eindelijk ongesteld bent geworden. hopen dat de regelmaat er nu weer in komt te zitten, nadat hij zo;n tijd kwijt is geweest! dat is ieder geval reden voor een feestje.

Voor alle nieuwe dames: welkom!!!

hier is het spannend, vandaag (dinsdag) is dé dag! Hopenlijk blijven de red devils weg, maar heb helaas een voorgevoel dat het nog niet zo ver is. Ik heb sinds vanavond tegenstrijdige berichten van mijn lichaam ontvangen. Ik heb nog nooit zo'n trek in lekkers en met name chocolade gehad. Alles wat snoep, chips of chocolade bevatte was vanavond onveilig bij me. Maar toch heb ik krampjes in mijn buik. ongi, darmen. geen idee. Een opgeblazen gevoel wat meestal op een ongi duidt.

Ik heb een vraagje. als je een beetje online aan het surfen bent, kom je tegen dat harde of zere en volle borsten een teken van zwangerschap is. totaal geen last van (weet uiteraard nog niet of het wel of niet zo is).
Maar wat ik mij afvroeg... is dit een standaard kwaaltje wat net zo zeker voor moet komen als het uitblijven van de red devils? of verschilt dit per persoon?

groetjes en weltrusten!

kadwiel

Hoi Kadwiel, nog geen red devils vandaag? Wanneer ga je testen?
Zal voor je duimen!

Voor wat betreft jouw vraagje over de harde, zere of volle borsten. Volgens mij heeft iedere vrouw andere klachten bij haar zwangerschap. Het is volgens mij niet zo dat er standaard kwaaltjes zijn die iedereen heeft, dat is voor iedereen anders.

Groetjes,
Daffy

hoi meiden,

normaal kan ik mijn klok erop gelijk zetten dat ik 10.00 uur ongesteld wordt, ik heb het tot 11.00 uur vol kunnen houden en moest van mijzelf echter een testje doen... helaas negatief... maar ook nog geen duiveltjes.

wat moet ik nu doen? afwachten? tot wanneer? wanneer weer testen? donderdag? vrijdag? of gewoon wachten tot de duiveltjes? ik heb even geen idee. zeker omdat ik altijd zo precies was met tijden en dagen....

ik hoor het graag! alle tips en adviezen zijn welkom!

groet
kristel

Hey Kristel,
Balen die negatieve test. Welke heb je gebruikt? Ik lees hier en daar dat die van kruitvat erg gevoelig is en dat de predictor minder gevoelig is.. Zo lang je niet ongesteld bent, is de kans dat je zwanger bent natuurlijk aanwezig. Ik duim voor je!
Ik zou geloof ik bij het kruitvat een setje testen halen (2 in een doos) en het om de dag ff proberen. Natuurlijk kun je beter een week wachten, maar dat zou ik zelf nooit volhouden!
Toi, toi toi en ik hoop je binnenkort te mogen feliciteren!

Daffy, nog een halve week.. Spannend!

Bosnimf, welkom!

x Taraneh

Terug
Bovenaan