verwarring

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen ,

voel me verward en weet het niet meer .
gister had ik ongesteld moeten worden maar werd het niet , dus savonds een test gedaan en er verscheen een lichte + ...ik heb bijna alle bij verschijnselen .
Vanmorgen maar weer een test gedaan en nu zag ik weer een hele lichte + ...
Wat moet ik nu doen ? twijfel om een clear blue digital op te halen want die geeft het toch duidelijk aan ? heeft iemand ervaring hier mee ?
Kan iemand mij helpen wat te doen ?

Liefs Carola

Hai Carola,

Ik zou even een paar dagen wachten.....Als je zwanger bent dat stijgt je hcg met de dag. Ik had zelf wel op mijn nod een digitaal gedaan en die was knal positief maar ik teste al 5 dagen voor nod positief. Kijk, elke vrouw maakt weer anders hcg aan, wat sneller of wat langzamer.....Het is wel zo dat Clearblue vaak wat minder gevoelig is dan bv een kruidvat test (2 voor €5)

Ik denk dat je morgen ochtend of maandag ochtend het beste kan testen en die test zal heus wel donkerder worden! Dus alvast voorzichtig gefeliciteerd.

Liefs Lynn (dec mama)

Ik zou nog even wachten en dan en test doen an weet je het zeker...

hoi Lynn en rian ,

Bedankt , ik ga een digital halen en test dan morgen vroeg opnieuw .

Anders ga ik volgende week langs de huisarts om zeker te weten , mss bloedprikken .

Liefss

iderdaad even een paar dagen wachten....
maar er is wel een streepje... dus alvast een kleine gefeliciteerd!

Ik zou ook nog even paar dagen wachten.

Succes

Liefs cloewja(nov.mama)

Ik zeg ook alvast gefeliciteerd. En idd, gewoon over 2 a drie dagen nog een testje doen. Om de twee dagen verdubbeld je HCG gehalte ongeveer. Dus ik zou gewoon maandag nog een testje ertegen aan gooien!

Wauw meis, gefeliciteerd, en maandag feliciteer ik je nog eens!~

Liefs

Terug
Bovenaan