verwarring

Hey meiden ,

Dag 5 overtijd , mijn borsten doen nog steeds erg pijn nu voornamelijk onderin . Misselijkheid viel erg mee vandaag gelukkig . Morgen ga ik testen en ben nu wel heel erg benieuwd eigelijk . Word steeds banger dat ik toch ineens ongesteld word . Hoorde iemand zeggen dat je ook schijn zwanger kan zijn heeft iemand hier ervaring mee ? Morgen vroeg laat ik jullie het weten hoe de testen het hebben gedaan ga er 2 doen , 1 van cb en 1 van de kruitvat ...Spannend !!

@Natasja8419

Jeetje meid , dat is indd ook al behoorlijk lang ...
Heb je al een afspraak gemaakt bij de Ha ?
ALs mijn test weer negatief is morgen bel ik namelijk ook de ha voor bloedprikken . Mss is ons hcg hormoon gewoon te laag voor de testen , las het in het forum wel vaker en dan komt toch uit de bloed onderzoek naar voren dat je zwanger bent . Suc6 en hou me op de hoogte ! ;)

@ Lies88

Thanks ;)

hai just-carool

Ik wou even zeggen dat t idd kan dat je hcg
nog te laag is maar dat je wel zwanger bent ..
Mijn zuster was van e 1ste achter af 5 weken overtijd veletesten verder verschillende merken en pas bij
de ha werd duidelijk met bloedtest dat ze wel degelijk
zwanger was op moment van de echo bleek ze dan ook al 9 weken te zijn ...medicijnen doen ook een hoop..
Want bij haar 2de zoon wist ze het pas met 19 weken door dat ze leven voelde ze schrok zich wezenloos natuurlijk bekend gevoel dus tja behandelend arts gebeld die verwees haar door naar gyn was ze dus al ruim 19 weken ...

Dus zo zie je maar weer eens hoe raar t kan lopen

s6 morgen en ik duim voor een positieve test

xxx kimona

hallo meiden ,

Dag 6 over tijd en 2 testen van morgen gedaan
en deze waren negatief :( ...
ik heb net de huisarts gebeld en die vertelde me dus nog ff 10 dagen te wachten en het bij me neer te gaan leggen . Word ik dan nog niet ongesteld mag ik over 10 dagen weer een test gaan doen .
Nog weer langer wachten :s ach we moeten hoe dan ook wachten en zal dit advies dan maar braaf gaan volgen ...

Thanks voor jullie reacties !!

Liefss

Terug
Bovenaan