verwarring

Bedankt iedereen ...

Ik ga maandag weer testen ...
Ben nog niet ongesteld geworden en voel me zwanger en geen gevoel om ongesteld te worden .

Ik hou jullie op de hoogte , nogmaals bedankt !!

Liefss

toch maar een cb test gehaald en helaas gaf die niet zwanger aan , terwijl die andere testen een lichte + lieten zien ...

AL kan ik het heeeel erg slecht , ik zal toch moeten wachten :s

Las ook dat de cb minder gevoelig is voor het hcg , is dit zo verschillend met testen ?

Ben het onzekerheid zo zat en het wachten al helemaal ....

he meid..... wacht dan ook even hahahaha ik weet het makkelijker gezegt dan gedaan;)
sterkte met wachten!

De cb digitaal gaf het bij mij een week (!?!) later aan, dan de kruidvat 2 voor 5 euro. Ik ben er dus absoluut geen fan van. De kruidvat zijn het gevoeligst is mijn ervaring. Ik zou zeggen met 2 keer een + dat je toch echt zwanger bent.

okay , ik zal dan nog weer gaan wachten maar stond net na het douchen voor de spiegel en zag dat er over mijn beide borsten 2 aderen lopen en aan de zij kant van mijn borsten ook :s

Hoe kunnen jullie het los laten ? het speelt de hele dag door mijn hoofd heen :(

Hey meid,

Kon je het niet laten? Hihi! Heel begrijpelijk maar je kan het beste ook die CB met ochtend urine doen en nu heb je al gedronken etc.....niet heel verstandig dus ;-) en echt die digitale reageren veel minder snel op hcg dan bv de kruidvat testen. Gewoon nog even wachten en ja....dat is heeeeeeeel moeilijk maar het is anders ook zo zonde van je centje...

Sterkte! Liefs Lynn.

Hallo Carola,

Bij iedereen is het anders maar ik hab 3 dagen na NOD met een CB 's avonds een heel licht plusje en de volgende ochtend met CB digitaal niet zwanger en ook op de kruidvattest was niks te zien...1 week na NOD zwanger met CB digitaal, dus ik duim voor je!

Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook na een week zag ik een dikke kruis. Toen was ik drieen halve week zwanger. Nu weer, zit in dezelfde situatie. Blijf positief ben er niet constant mee bezig.

Terug
Bovenaan