verwarring

Ik ben nu 6 dagen overtijd had 10 April ong. moeten worden heb een test gedaan op 11 April maar was negatief en heb gelijk volgende ochtend weer test gedaan weer negatief en nu geen test meer gedaan vind het wel raar heb altijd een cyclus van 28 dagen

hoi meiden ,

Nog steeds niet ongesteld geworden ...

wij hebben besloten niet eerder te testen dan woensdag . Moet morgen en dinsdag werken dus even weer wat anders aan mijn hoofd .
En dan hoop ik natuurlijk dat woensdag de test positief uit slaat met een dikke vette + ...

@Natasja8419 bij mij precies hetzelfde
ik ben altijd heel stip met mijn menstruatie en nu blijft hij weg , zelf ben ik bang dat hij weg blijft omdat ik er teveel mee bezig ben , vandaar dat ik het testen nu ga uitstellen . Sterkte en suc6 er mee ...

Iedereen bedankt voor het reageren !! het helpt je er wel door heen !!

Liefs

hey carola,

succes met wachten. ik ben ook aan het wachten om te kunnen testen.
ben 2 dagen overtijd, maar had voor mijn missed abortion een onregelmatige cyclus.dus ik wacht even..

voel me al wel 1,5 week hetzelfde:
moe, duizelig, buikpijn onderin en gevoelige borsten en tepels en soms misselijk..

heb met mijn vriend afgesproken dat we woensdag gaan testen.erg spannend!!

liefs diaan

hey diaan ,

Bij mij net zo vorige week 2 dagen pijnlijke onderbuik . deze week erg moe en voornamelijk na het eten erg misselijk maar nog niet spugen .
Af en toe heb ik temp verhoging en voel ik erg warm aan ...mijn boobs lijken helemaal niet meer het zelfde na mijn idee ronder en harder en mijn tepels veranderen van vorm en kleur . Na inspanning ben ik duizelig en vrijdag bijna door mijn benen gezakt .

Sterkte met wachten ..

Liefs

Jeetje wat knap dat je zo lang wacht!
Volgens mij ben je zo zwanger als wat, die aders zijn bij mij altijd hèt signaal dat ik zwanger ben. En een streep is een streep!

hallo iedereen ,

dag 4 over tijd , mijn borsten doen nog steeds erg pijn . Misselijk vooral na het eten maar nog niet spugen . Zie wel dat mijn onderbuik een andere vorm aan neemt , maar denk steeds bij mezelf mss wil je die dingen ook wel zien .
Ook het onrustig slapen houdt zich aan en heb enorm last van wit slijm verlies ...

@ Charlotje , ik zal wel moeten had 2 x een lichte + en daarna alleen maar neg testen ...ik wil niet weer een domper hebben en de meeste vrouwen hier geven het ook aan om nog te wachten dus ik wacht ...AL moet ik eerlijk zijn word gek van het wachten , helemaal omdat je wel de symptomen hebt en je je gewoon zwanger voelt al ben ik nog nooit eerder zwanger geweest ...

Ik hou jullie op de hoogte :)

Liefss

Ik ben nu al 7 dagen over tijd en had vanmiddag een test gedaan en was weer negatief 10 April had ik ong. moeten worden heb een dag daarna getest maar negatief die dag er na weer getest weer negatief en dat waren 2 goedkope testen van kruidvat maar vanmiddag heb ik het met clearblue test gedaan en was een streep weer negatief.

nu zit ik in onzekerheid heb ook helemaal geen gevoel dat ik ong. moet worden dat voel ik van tevoren altijd aankomen want normaal heb ik dan ook meer afscheiding nu helemaal geen last van.

Terug
Bovenaan