Verzameltopic voor alle moederdag presentjes!

ook ik ben verwend ik heb een horloge gekregen met de naam van de kinderen en de datum van moederdag erin gegraveerd. En Nick heeft op de peuterzaal een prachtige ketting voor mij gemaakt.

Groetjes sandra

Nou, mijn moederdag kan ook niet meer stuk hoor!
Ik kreeg vanmorgen ontbijt op bed. Heerlijk twee broodjes, suikerbrood, verse jus en een kopje koffie. Mijn lieve mannetje had Stef een mooie muts opgedaan (zelf gemaakt) met een hartje erop waar opstond: I love MAMA

Zo lief! Ik kreeg (zoals gevraagd haha) een epileerapparaat, een bos bloemen, een snoepmobieltje,  en een hele lieve kaart van mijn twee ventjes......een mooiere moederdag had ik me niet kunnen wensen.

Liefs Annet

hoi
toch wel bijzonder hoor z,on eerste moederdag!
Papa kwam vanmorgen met Mila op de slaapkamer.mama mocht natuurlijk uitslapen.
Ik kreeg een soort spiegellijstje met een gedicht voor mama erop.Ik heb ooit z,on lijstje gekregen van mijn vriend over verliefd,dus die kan er mooi langs.
verder een mok met mama en een samengemaakt tekeningetje..wel leuk hoor!
fijne dag allemaal!
groetjes piewie

Ik heb van Kay een erg mooi receptenboek gekregen welke door (bijna) alle mama's daar is gemaakt. We moesten laatst allemaal een recept inleveren en vroeg me al af waarom. Vandaag kreeg ik dus een mooi gebundelt boekje waar al die recepten in staan met natuurlijk hand en voetafdrukjes van Kay er op, heel leuk!

Van papa kreeg ik mijn favoriete kinderboek:"Het mooiste visje van de zee"!
Ik gaf meestal dit boek aan andere kado, maar deze arme mama vergat het steeds voor zich zelf te kopen!!
Ik heb hem nu dus zelf gekregen en ben er helemaal happy mee!!

En,... natuurlijk,... een overheerlijk ontbijt op bed! Zei al tegen mijn vriend dat het volgende week zondag ook weer moederdag was, maar daar trapte hij niet in hihi..

Esmé mv Kay

Hey hallo!

Leuk hè, van die zelfgemaakte cadeautjes. Dean heeft op het kdv ook wat geknutselt. Een schoenendoosdeksel met daarop geverfde voetjes van Dean en vanboven een spiegeltje met daarop de tekst: spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de liefste mama van het hele land. Echt heel leuk (zie foto hieronder). Van mijn man kreeg ik een boek. Ontbijt op bed was er niet bij, maar dat had ik ook niet verwacht. Mijn man is niet zo van die dingen.

Nog een fijne moederdag!

Liefs,
Nelly.

Hoi hoi,

Ik mocht eerst lekker uitslapen en kreeg toen een ontbijtje van mijn twee schatten.
En ik heb ook nog een broodrooster gekregen van Philips de zilvergrijze(ik heb ook de senseo,sapcentrifuge en de waterkoker van die serie) en een bosje bloemen met een tekening(blaadje met gekleurde krasjes,waar ik de tranen van in mijn ogen kreeg)van ons Tess erin..Heel leuk hoor.Van mij mag het ook wel iedere zondag moederdag zijn,zou ik best aan kunnen wennen..hahaha..Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal zo leuk is..

Groetjes Kitty en Tess.

Wat lief allemaal zeg! hihi

Ik had dus ook een receptenboekje met Sep z'n voetafdrukjes op de voorkant, dat hadden ze op het kdv gemaakt, heel leuk!
En oma had ook flink geknutseld met Sep. Een gipsafdruk van zijn handjes om op te hangen, erg leuk!! En opa had het ontbijtje klaargemaakt met een eitje erbij, heerlijk.. Vanmiddag komt de tante van Sep en die had ook nog een klein cadeautje zei ze.. ohhhhh nieuwsgierig!! En wat een verwennerij he?!

Veel plezier allemaal vandaag!!

Terug
Bovenaan