Verzameltopic voor alle moederdag presentjes!

Nou, moederdag was hier kort maar krachtig. ('t was meer 'moeder-kwartier') Ik moest om 6.30 uur op. En werd dus om 6.15 uur gewekt door twee zingende mannen
♪♪♪ 't Is moeoeoeoeoeoederdag, het is moeoeoeooeoeoeoederdag, de mamma van Kian wordt in 't zonnetje gezet ♪♪♪ (of zoiets)
Heb van Kian een luchtje gekregen en van Ruben een lucht-pakket (met bodylotion en showergel enzo). En een kopje thee op bed.
En toen was het aktie...
Nu is het stil in huis, en is mamma-dag dus over.
Liefs NElleke

Hier ben ik  ook verwend.
Mijn mannetje had een heerlijk ontbijtje gemaakt met een roos op mijn bord.
Ja word wel op de details gelet hier hahaha

Had een heerlijk relax producten gehad voor in bad en 2 rompertjes voor Danique
Met I loot at my mummy.

Vond het heel erg lief van hem en natuurlijk van Danique!!!!!!!!

Liefs Ilse mv Danique

Hoi allemaal,

Ook ik ben lekker verwend door mijn mannen op moederdag. Ik kreeg ook een heerlij ontbijt op bed en van mijn kleine mannetje lekkere spulletjes voor in bad! Zalig!
Gisteren had ik van mijn man een paar klompen gekregen!

Groetjes Hanneke

Hoi,

Thijs had van het kdv een gedichtje geplakt op karton met daarop hartjes geplakt en zijn voetjes in verf er op. Heel leuk. Verder had papa een tweeluikje gekocht waar aan de ene kant klei zit waar een hand of voet afdruk in kan een aan de andere kant een foto. hoewel de afspraak was dat ik uit mocht slapen moest ik er toch om half 8 uit want man lief werd niet wakker van Thijs zijn geschreeuw.
Heb toen ook zelf maar mijn ontbijtje gemaakt.

Groetjes

Jama

Hhaha, volgens mij waren die tweeluikjes in de aanbieding! Om 16:00 was manlief uit Duitsland terug en haalde hij een pakje tevoorschijn!  Een tweeluikje  waar aan de ene kant klei zit waar een hand of voet afdruk in kan een aan de andere kant een foto.  
Tessa had op het KDV (hoe heeft hij het verborgen kunnen houden...heb de hele dag gezocht!) een bloem met verfvoetjes gemaakt met een foto van haarzelf met het gedichtje:  
Weet je wat ik zeggen wou
dat ik heel veel van je hou  
Hier is een bloemetje als kado
en het kusje geef ik zo

Lief he...Hubbie had ook nog een fles wijn uit Duitsland meegenomen, dus moederdag is toch nog geslaagd!
Proost!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Ik heb die tweeluikjes dus gemist..vind het wel een leuk idee voor vaderdag (14-6-07). Waar hebben de dames die gekocht?

Tja ik ben echt mega verwend. Ik liep al een tijdje met de gedachten om mijn auto in te ruilen en gister heeft mijn hubbie mijn auto meegehad naar de Ford dealer en heeft daar gister mijn auto ingeruild voor een Ford Focus C-Max. Ben helemaal blij. Ga er een klasse op vooruit en jaar.

Maar het allermooiste cadeau van vanmorgen was toch wel een mooi geverfde wijnfles waarin ik een kaars kan doen of als vaas kan gebruiken. Jorick had dit echt heel mooi gemaakt en als klap op de vuurpijl kwam Milan eraan met een enveloppe in zijn handen en daar zat een hele leuke foto van mijn beide ventjes in. Deze had de gastmoeder gemaakt toen de kids daar vrijdag waren.

Mijn moederdag was echt geslaagd.

Jolanda

Terug
Bovenaan