Verzameltopic voor alle moederdag presentjes!

Wowww, wat zijn de mamma’s verwend!!!

Mijn schattige zoontje heeft op de crèche en glas met verf versiert. MOOOI, zo knap van de lieverd, hihi? Geen idee wat de gekleurde vlekjes zijn maar ik vind het geweldig...

Verder heb ik mij gewoon moeten uitsloven, als iedere andere dag. Helaas, de pappa van Stijn is zo’n @#$% wat cadeau’s, verrassingen, spontaniteit, zelfinitiatief, grrrrrr. Gemiste kans pappa!!!

Wat is iedereen verwend zeg.
Ik mag  trouwens ook niet klagen, om 9 uur  werd er ineens een wasmand
met  zoon en kadootjes op bed gezet  en een paar tellen later kwam hubbie met een heerlijk ontbijtje erbij.
Tieme had een zonnetje gemaakt op het kdv  waar een gedichtje en voetafdrukjes  
op stonden en van Tieme en hubbie  samen nog een  kadobon voor de drogist  
(hij kon niet kiezen uit al die luchtjes). Roel had ook zelf een gedichtje gemaakt uit
naam  van Tieme echt heel lief.

groetjes Anke

Hoi,

Ik mocht eerst heelijk uitslapen van mijn twee schatten. Daarna mocht ik wel 3 pakjes openmaken. Het eerste was van het kdv het was een leuke foto van Tiara, het tweede was een fotolijft voor een voetafdruk en waar een foto naast kan, en het aller leukste vond ik toch wel het nieuwe naambordje voor aan de deur met alle drie onze namen erop. Ik ben dus erg verwend dat word dus erg mijn best doen voor vaderdag!.

Groetjes Nancy

Nou ik kreeg vandaag een geweldig knutselwerkje van mij   dochter wat ze had gemaakt op het kdv.hier dan even wat foto's..

Nou wat ben ik trots op mijn meisje..

groetjes pally

Ik had een heeele mooie kleurplaat van Tyche met een gedichtje:

Liefe mama
Ik ben noch maar een klijne mijt,
en papa hat gister ook niet teit
Ik wil jouw zegge dat ik van jouw hout
en jij zorchd goet voor mei zo hep ik het niet zo snel kauwd.
Ik ga papa vrage om morge naar de winkel te lope
en dan tog noch een kadootje te kope
Ik wort vaak door jouw verwent
en dus ben ik blei dat jij mijn mam bent.

kusje kusje kusje Tyche kusje kusje kusje

Ps: Dat hubbie geen tijd had was echt buiten zijn schuld om.. dus ben nu wel benieuwd naar mijn kadootje.

En jullie zijn wel lekker verwend allemaal! Bijna allemaal...
En Fonske toch wel fijn he dat de papa van je kindjes nog aan je gedacht heeft!

Groetjes Kirsten

Mijn meissie had op het kdv een mooi kunstwerk gemaakt:

En van papa mocht ik lekker uitslapen en kreeg ik een ontbijtje op bed + plantjes voor in de tuin. En ik kreeg zelfs van oma een bos rozen voor mijn eerste moederdag! Nee, je hoort mij niet klagen...

Groetjes,
Myrna, mv Isis

PS Ik wil ook wel weten waar je aan die tweeluikjes kunt komen, leuk ideetje voor vaderdag!

Onze zoon liet ons al heerlijk slapen tot half 9 dus dat was al een cadeautje. En ik kreeg van mijn zoon een hele grote doos merci chocolade, de grootste doos die er is (en das niet goed haha) en van mijn man een heerlijk luchtje en een leuk lingeriesetje. Erg geslaag allemaal weer.

xx Elly mv Yari (7,5 maand)

Terug
Bovenaan